zucht, je bent het Engels niet machtig ?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dat aardbevingen elektrische verschijnselen in de atmosfeer veroorzaken betekent niet dat als je maar genoeg elektriciteit in de atmosfeer stopt je een aardbeving veroorzaakt he...
precede : voorafgaan aanquote:The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
preceded = voorafgegaan door, niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
zucht, je bent het Engels niet machtig ?
[..]
precede : voorafgaan aan
Moet ik nou alweer die link geven?quote:
Voorafgaand aan de aardbevingen werden er.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
preceded = voorafgegaan door, niet aan.
Ja man. Shit is mad deep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:02 schreef truepositive het volgende:
Of een combinatie van beiden, nog steeds lekker vaag
Ga je gang..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Bij gebrek aan Bankfurt moet ik deze sectie misschien een beetje sturen?
Mijn 'info-base' is langzamerhand redelijk vergelijkbaar met de zijne
Jammer, de aardbeving was op 11-03, tenminste om half 8 's ochtends op 11 maart stond het bericht op FOK!. En omdat het in Japan 8 uur later is, praat je poep.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Bij gebrek aan Bankfurt moet ik deze sectie misschien een beetje sturen?
Mijn 'info-base' is langzamerhand redelijk vergelijkbaar met de zijne
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof niet in HAARP. Of is het al bewezen dat het mogelijk is?
'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
Over 911 zijn de meningen verdeeld. Zoek maar naar vicsim.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Dan geloof je het niet. Haarp is niet in z'n eentje he. stuk of 10 van dergelijke parken zijn er.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof niet in HAARP. Of is het al bewezen dat het mogelijk is?
Bestaat als jouw Xbox.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?
Dat is wel creepy danquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bestaat als jouw Xbox.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
Maar wat er mee gedaan word, of wat er daar precies getest word, daar zijn discussies over.
Allebei een beetje? Als de VS mogelijkheid zou hebben om het te doen, who knows?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is wel creepy dan
Maar wat denken de sjappies hier dan, dat de VS expres Japan even overhoop haalt of een test gone wrong?
Ik doelde inderdaad meer op de vraag of HAARP aardbevingen/orkanen kan veroorzaken. Daar geloof ik niet echt in.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |