helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goed, heb alle drie de links gelezen, tweede doet het niet maar goed. Zowel de eerste als de derde bevatten allerlei beweringen die niet onderbouwd worden, zoals uitspraken van de Australische overheid bijvoorbeeld. Daarnaast wordt er telkens aangenomen dat er een nuke is gebruikt om de aardbeving te veroorzaken maar daar worden vervolgens ook geen (of telkens dezelfde: reformation.org) bronnen vermeld.
Verder ga je vooralsnog voorbij aan het feit dat Venus-Castina de P en S golven inderdaad overal ter wereld op te vangen zijn, en niet vanuit één bron komen. Deze golven gaven geen reden tot aanname dat de aarbeving op 26 december niet natuurlijk was.
Geen naschokken? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.
eerst die links lezen en daarna pas commentaar erop geven!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen naschokken? Hoe kom je daar nou weer bij?
Ahja, pareltjes als deze link zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst die links lezen en daarna pas commentaar erop geven!
Geen naschokken? Dit waren de naschokken in de eerste twee weken:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.
ok, duidelijk, kom mij niks meer herinneren van die naschokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Geen naschokken? Dit waren de naschokken in de eerste twee weken:
[ afbeelding ]
En nog eentje maand later van 6.3
A strong earthquake struck the Nicobar Islands on 24 January 2005. It had a magnitude of Mw=6.3 and was felt in the Nicobar Islands and in adjoining parts of Sumatra. This earthquake is an aftershock to the Sumatra-Andaman earthquake on 26 December 2004.
http://asc-india.org/lib/20050124-sumatra.htm
pik je net de verkeerde eruitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ahja, pareltjes als deze link zeker?
http://www.reformation.org/nuclear-tsunamis.html
Erg erm.... indrukwekkend...
Even kort zoeken geeft genoeg verwijzingen naar aftershocks van de 2004 quake, sommige daarvan zelfs vrij sterk. Je zal toch iets overtuigender moeten zijn, ben ik bang.
Hey man hoe gaat het met mijn nederlandse vriend?quote:
alles palletti......weer wat vaker neerdalen hier we missen je aanwezigheidquote:Hey man hoe gaat het met mijn nederlandse vriend?
niet alles is HAARP hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef fokthesystem het volgende:
Zie Nieuwe aardbeving : Birma forum deel nieuws, Birma aardbeving.
Ook HAARP?
Dat denk ik ook elke keer als ik dit lees.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet alles is HAARP heal miljoen jaren lang zijn er bijna overal ter wereld aardbevingen en nu opeens is elke aardbeving HAARP? dude....
Je neemt aan (denk ik) , foutief, dat ik het er aan toe schrijf. Ik vraag echter slechts anderen hier of ze dat zo zien/uitsluiten.quote:
In die regio, in maart vaak, zoek maar op.quote:al miljoen jaren lang zijn er bijna overal ter wereld aardbevingen en nu opeens is elke aardbeving
HAARP? dude....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |