abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 00:17:17 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94660876
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef truepositive het volgende:
Subductiezone impliceert een plaatgrens en is dus niet hetzelfde als een breuklijn. Ook is het natuurlijk maar de vraag hoeveel zicht wij hebben op de korst op zulke dieptes; waar het op 9km niet voorkomt, zou dat op 13km alsnog het geval kunnen zijn. Verder interessante info ^O^
Nog een probleem met je idee. De resonantie frequentie van kwarts hangt af van de form, formaat, etc. Denk je dat alle kristallen in zo'n breuklijn (als ze er al zijn) allemaal precies dezelfde eigenschappen gaan hebben? Dat lijkt mij niet iig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_94660976
Overigens is het wel zo dat de meeste aardbevingen relatief ondiep ontstaan, dus is het de vraag of we al kunnen spreken van 'mantelgesteente':

quote:
The majority of tectonic earthquakes originate at the ring of fire in depths not exceeding tens of kilometers.
quote:
deep-focus earthquakes may occur at much greater depths (ranging from 300 up to 700 kilometers).[6] These seismically active areas of subduction are known as Wadati-Benioff zones. Deep-focus earthquakes occur at a depth where the subducted lithosphere should no longer be brittle, due to the high temperature and pressure. A possible mechanism for the generation of deep-focus earthquakes is faulting caused by olivine undergoing a phase transition into a spinel structure.[7]
Het is dus maar de vraag in hoeverre olivijn formaties een grote rol spelen bij aardbevingen, en niet kwarts.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94661015
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nog een probleem met je idee. De resonantie frequentie van kwarts hangt af van de form, formaat, etc. Denk je dat alle kristallen in zo'n breuklijn (als ze er al zijn) allemaal precies dezelfde eigenschappen gaan hebben? Dat lijkt mij niet iig.
Dat denk ik niet, maar als je een aanzienlijk deel van een formatie weet te beinvloeden heeft het alsnog een merkbaar effect.
Voltaire.
  zondag 27 maart 2011 @ 00:21:43 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94661082
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef truepositive het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, maar als je een aanzienlijk deel van een formatie weet te beinvloeden heeft het alsnog een merkbaar effect.
Ja, het is nou precies mijn punt dat je dat dus niet kan doen... Een golf op 1 frequentie gaat niet alles stimuleren.
Onikaan ni ov dovah
pi_94661141
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, het is nou precies mijn punt dat je dat dus niet kan doen... Een golf op 1 frequentie gaat niet alles stimuleren.
Het kan dus waarschijnlijk alleen gedeeltelijk. Overigens kan die frequentie makkelijk aangepast worden natuurlijk :P
Voltaire.
pi_94662153
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef truepositive het volgende:
Overigens is het wel zo dat de meeste aardbevingen relatief ondiep ontstaan, dus is het de vraag of we al kunnen spreken van 'mantelgesteente':
De reden dat ik het mantelgesteente noem is omdat de oceanische korst gevormd wordt op de mid-ocianische rug, direct van mantel materiaal. Er zit uiteraard wel enig verschil in omdat er fractionatie plaatsvind omdat sommige mineralen eerder uit kristalliseren en in de magma afzinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 27-03-2011 01:04:49 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  zondag 27 maart 2011 @ 03:00:54 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94664095
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef truepositive het volgende:

[..]

Het kan dus waarschijnlijk alleen gedeeltelijk. Overigens kan die frequentie makkelijk aangepast worden natuurlijk :P
En dan? Dan slaat die frequentie een paar andere kristallen aan. Big deal. Werkt het nog steeds niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_94664410
Eenmaal gecreerde massa's 'superfluid' water verdwijnen niet zomaar ineens. Door simpelweg de frequentie een tijdje te laten 'shiften' kan een breuklijn dus onstabiel gemaakt worden. Ik zeg niet dat dat per definitie tot aardbevingen leidt, maar de kans wordt zeker verhoogd.
Voltaire.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:23:57 #259
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94669502
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee maar door 1 gesteente te laten resoneren gaat de rest mee. Het is een cascade-effect.

En als je registreert dat de ene frequentie effect sorteert dan ga je toch op een andere frequentie zodat een andere steen, kristal of weet ik veel gaat resoneren. Niets is een geïsoleerd gebeuren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 27 maart 2011 @ 17:32:25 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94678846
quote:
Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee maar door 1 gesteente te laten resoneren gaat de rest mee. Het is een cascade-effect.

En als je registreert dat de ene frequentie effect sorteert dan ga je toch op een andere frequentie zodat een andere steen, kristal of weet ik veel gaat resoneren. Niets is een geïsoleerd gebeuren.
En waarom zou iets gaan resoneren met een frequentie die niets net zijn resonantie frequentie te maken heeft?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 27 maart 2011 @ 22:40:16 #261
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94693279
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef DuTank het volgende:

Ze verwachten al heel lang een aardbeving in Amerika, omdat San Andreasbreuk.
Nu verwachten de experts, ook op nbc en cnn news in de uitzending geweest, hem binnen zeg 20 dagen.
Mexico was gisteren aan de beurt, beving voor de kust, een vulkaan weer actief.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_94759842
samenzweringen tegen de mensheid 8)7
Een bh aan de waslijn is net als alcoholvrij bier, het beste is eruit.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:58:06 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94760120
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Razziaro het volgende:
samenzweringen tegen de mensheid 8)7
Vreemde wereld voor je denk ik.
The truth was in here.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:40:35 #264
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94761719
En nu chili..... 4.7
http://earthquake.usgs.go(...)uakes/usc0002drw.php
De tijd daar en hier is uiteraard verschillend, maar hij staat, met rood icoon, onder : last hour.

Amerika lijkt na mexico en chilie dus gepasseerd, zou men , voor de USA, haarp gebruikt hebben als 'neutraliser?' :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:03:44 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_94762558
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef fokthesystem het volgende:
En nu chili..... 4.7
http://earthquake.usgs.go(...)uakes/usc0002drw.php
De tijd daar en hier is uiteraard verschillend, maar hij staat, met rood icoon, onder : last hour.

Amerika lijkt na mexico en chilie dus gepasseerd, zou men , voor de USA, haarp gebruikt hebben als 'neutraliser?' :)
Hmkay? En hoe kom je tot die conclusies?
Onikaan ni ov dovah
pi_94766353
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik nie snap, zodra je overstapt op een andere frequentie, dan stopt de eerste trilling toch weer? (of in ieder geval neemt hij enorm af).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:40:52 #267
52357 Lambiekje
pi_94882721

Japan is radioactieve rotzooi gaan lekken door HAARP zodat er een goede atmosfeer is voor projectie van Project Bluebeam. Dit gaat ver :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Lambiekje op 31-03-2011 23:45:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_94884882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Lambiekje het volgende:

Japan is radioactieve rotzooi gaan lekken door HAARP zodat er een goede atmosfeer is voor projectie van Project Bluebeam. Dit gaat ver :)
Nou, dan zal het niet lang duren voor er vreemde objecten boven Japan zijn waar te nemen.. toch?

Ik geloof er niet zo in, zeker niet getuige de bewijslast die de maker van het filmpje voert. Hij scrolt wat door een document en that's it. Kortom... als ie gelijk heeft, dan zien we snel resultaat. :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:52:06 #269
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94886493
wat The_stranger zegt hoe wil je een dode frequentie uit het eerste gedeelte de volgende laten resoneren ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 1 april 2011 @ 07:32:24 #270
52357 Lambiekje
pi_94890189
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou, dan zal het niet lang duren voor er vreemde objecten boven Japan zijn waar te nemen.. toch?

Ik geloof er niet zo in, zeker niet getuige de bewijslast die de maker van het filmpje voert. Hij scrolt wat door een document en that's it. Kortom... als ie gelijk heeft, dan zien we snel resultaat. :)
dat ene document heb ik net even eerder gelinkt dan deze video. De link staat in de Chemtrails topic.
pi_94890204
Het is altijd 50/50 tussen Gaia en HAARP.
Voltaire.
pi_94890207
"Angels dont play this haarp"

Only demons do.
Voltaire.
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:29:34 #273
52357 Lambiekje
pi_94928908
  zaterdag 2 april 2011 @ 11:06:06 #274
52357 Lambiekje
pi_94935873

Tsssk Illuminati Card Game had Japan-ramp voorspelt. De klok zegt zelfs wanneer. pfff

http://www.exohuman.com/w(...)icts-japan-disaster/
  Moderator zaterdag 2 april 2011 @ 12:24:26 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_94937770
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Tsssk Illuminati Card Game had Japan-ramp voorspelt. De klok zegt zelfs wanneer. pfff

http://www.exohuman.com/w(...)icts-japan-disaster/
Ik moet toegeven, dit is frappant :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')