Japan speelt niet netjes mee, dus wie weet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Als jij je nou eens echt in dit onderwerp verdiept , en dan bedoel ik niet op die onzin conspiracy sites die geen fuck onderbouwen dan zouden minder mensen van dit soort bullshit topics plaatsen .quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2. Als je je wat meer verdiept in HAARP dan zul je ook niet zo'n domme reactie plaatsen
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.htmlquote:A huge 8.9 Richter scale earthquake rocked Tokyo today resulting in a giant tsunami causing incredible amounts of damage, injuries and deaths. My first reaction was to check the University of Tokyo's HAARP induction magnetometer to see if HAARP was fired up around the time of the quake. Sure enough, following a week of electromagnetic silence, HAARP was turned on at approximately 0:00 hours 9 March, 2011 UTC and has been going strong since. Here is the data for the last 36 hours:
Goeie vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
Suspiciousquote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef jacco het volgende:
[..]
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.html
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
Wat een monsters zitten er dan aan de knoppen van HAARP zeg.. dat je zomaar zonder gewetenswroeging duizenden mensen wegvaagt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..
Ten eerste, je kan het verdacht vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een monsters zitten er dan aan de knoppen van HAARP zeg.. dat je zomaar zonder gewetenswroeging duizenden mensen wegvaagt.
Nee... ik kan daar niet zo bij. Ik ben goed gelovig, wellicht soms iets te goed, maar dit gaat er bij mij niet echt in.
Een atoombom op een stad gooien en veel doden op je geweten hebben, kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?
Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Is het misschien te vergelijken met de beslissing van het gooien van een atoombom op Japan?
Onderaan de streep blijft het veel doden, welk middel je ook gebruikt. Echter, er is geen staat van oorlog, er is vlgs mij geen winnaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een atoombom op een stad gooien en veel doden op je geweten hebben, kan ik me wat bij voorstellen.
Maar dóór HAARP zoveel doden maken kan ik me niet voorstellen.
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het sowieso een absurde theorie, dat hele HAARP.
Zoals je weet denk ik dat er veel minder of zelfs geen doden tijdens 9/11 zijn gevallen. In mijn ogen was het een gigantische corporate media hoax om de doelen binnen de agenda van de neocons in de VS te kunnen realiseren.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?
Japan is de 2de belangrijkste bondgenoot van de VS. Lijkt met niet dat ze hun bondgenoten aanvallen. Zeker met de crisis in het Midden-Oosten en Noord-Korea, hebben ze hun bondgenoten op termijn wellicht hard nodig.quote:Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Is het misschien te vergelijken met de beslissing van het gooien van een atoombom op Japan?
Dit dus. En niet een iemand, maar zeker een gros volk werkend bij HAARP zou in dit geval zonder moralistisch conflicterende gevoelens duizenden mensen wegvagen. Onwaarschijnlijk in mijn ogen. Mensen die in dit soort complottheorieën geloven denken dat de wereld geregeerd wordt door boze mannen zonder enige vorm van ethiek, die zelfs ten koste van duizenden levens enkel meer geld en macht willen verkrijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Een project met die naam zal best bestaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.
Ik verwoord het een beetje krom inderdaad, ik bedoel dus de HAARP conspiracy theorieën. HAARP is een onderzoeksprogramma net als de LHC. Er gaan echter de wildste verhalen over.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.
Er is nogal een verschil tussen de LHC en HAARP. Ik heb nog geen patenten gezien mbt de LHC die op enige wijze het gebruik voor militaire doeleinden zouden kunnen aantonen. Rondom HAARP zijn er ontzettend veel patenten die nogal verontrustende applicaties omschrijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het sowieso een absurde theorie, dat hele HAARP. Als je je ook maar een beetje verdiept in het apparaat, gelijk met de Large Hadron Collider zie je dat de conspiracy theorieën 9 vd 10x op lucht gebaseerd zijn. Omdat mensen te weinig kennis van zaken hebben om steekhoudend na te denken en daardoor enge theorieën gaan ontwikkelen voor dingen die ze niet kunnen verklaren op een logische manier.
Helaas zie je dit vaak in BNW. Mensen zetten vlug een pet op van geoloog, bouwkundige, etc zonder daadwerkelijk de kennis te hebben om die pet te mogen draaien.
Daarom is nuance ook zo belangrijk. Durf een theorie in een licht te zien dat niet in je eigen straatje past.
Het zijn totaal andere dingen natuurlijk maar de uitwerking die beide projecten hebben om conspiracy websites is vergelijkbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen de LHC en HAARP. Ik heb nog geen patenten gezien mbt de LHC die op enige wijze het gebruik voor militaire doeleinden zouden kunnen aantonen. Rondom HAARP zijn er ontzettend veel patenten die nogal verontrustende applicaties omschrijven.
Ik geef toe dat een hoop onzin wordt geroepen en ik kan me levendig voorstellen dat iemand die werkzaam is op het gebied van geologie e.a. vlakken zich vreselijk kan storen aan leken die zomaar wat uitspraken doen, maar er is zoveel onduidelijkheid, mysterie maar ook bewijs rondom HAARP dat niemand kan ontkennen dat deze militaire installatie niet enkel bedoeld is voor het onderzoeken van de ionosfeer.
In het HAARP topic heb ik via de patenten al 's aangetoond dat het veel meer dan onderzoek alleen is.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik verwoord het een beetje krom inderdaad, ik bedoel dus de HAARP conspiracy theorieën. HAARP is een onderzoeksprogramma net als de LHC. Er gaan echter de wildste verhalen over.
quote:Researchers say they have found a close link between electrical disturbances on the edge of our atmosphere and impending quakes on the ground below.
On a significant number of occasions, satellites have picked up disturbances in this part of the atmosphere 100-600km above areas that have later been hit by earthquakes.
One study looked at over 100 earthquakes with magnitudes of 5.0 or larger in Taiwan over several decades. The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7435324.stm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |