Vedoel je H.A.A.R.P.? Ik denk aan HAARP of chemtrails.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk Flashforward is.
Ze zijn begonnen met het testen van het apparaat
Zijn HAARP of chemtrails ook voldoende voor je zonder weggezet te worden als alu-hoedje ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef zepplin86 het volgende:
An sich vind ik die hele mediahype dus wel goed, het geeft zo flink wat aandacht aan de gevolgen van vervuiling, we moeten het gewoon een stuk voorzichtiger aan doen. Al vraag ik me af of er ook maar iets aan wordt gedaan als bekend wordt dat het "maar" vervuiling was en geen aliens ofzo
Zoals ik in mijn vorige post al aangaf: dit gebeurde ook vorig jaar, en het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo zo, er sterven dieren, dat is wel nieuw.
quote:Miljoenen dode vissen
Miljoenen dode vissen aangespoeld in VS, Brazilië en Nieuw-Zeeland, vierde geval van vogels die met honderden dood uit lucht vallen
Terwijl er nog koortsachtig wordt gezocht naar de oorzaak van duizenden vogels die dood uit de lucht vielen in Arkansas, Lousiana en Zweden, presenteert de natuur ons met een nieuw raadsel: massale vissterfte in Brazilië, Nieuw-Zeeland en de VS. Ondertussen blijkt dat er ook in Kentucky enkele dagen geleden een hoop dode vogels uit de lucht vielen.
In de Chesapeake Bay in Maryland aan de Oostkust van de Verenigde Staten zijn de jongste dagen minstens twee miljoen dode vissen komen bovendrijven. Het is vooral spot, een baarsachtige. Waarom is vooralsnog een raadsel. Maryland Department of the Environment woordvoerder Dawn Stoltzfus heeft het over "cold-water stress" als een mogelijke oorzaak, maar geeft toe dat dat voorlopig een gok is.
Brazilië en Nieuw-Zeeland
Aan de kust van de Braziliaanse regio Parana spoelde de jongste dagen ook al zeker 100 ton sardienen, baars en meerval aan. Ook daar is het raden naar de oorzaak. En de stranden van het Nieuw-Zeelandse schiereiland Coromandel werden overspoeld met snappers, waarvan er veel zijn die om één of andere reden hun ogen kwijt zijn. Het Nieuw-Zeelandse Department of Conservation houdt het voorlopig op "waarschijnlijk verhongerd", maar ook hier is er geen echte sluitende uitleg.
Augustus
Die kan overigens nog een poosje op zich laten wachten. In augustus spoelden in één week op twee plaatsen aan de Amerikaanse Oostkust die bijna 300 kilometer uit elkaar liggen (Fairhaven in Massachusetts en New Jersey Beach) ook miljoenen dode vissen aan. Het Department of Environmental Protection zoekt al maanden naar de oorzaak, maar heeft nog steeds geen uitleg gevonden, ook al niet voor een ander gek fenomeeen: de meeuwen blijven om één of andere reden ver weg van de dode vissen.
Nog meer dode vogels
Enkele dagen geleden raakte bekend dat bij het plaatsje Beebe in de Amerikaanse staat Arkansas door nog onbekende oorzaak duizenden vogels dood uit de lucht vielen. Zo'n 200 kilometer verderop werden honderdduizenden dode vissen aangetroffen in de rivier Arkansas. Het ging vooral om zoetwaterbaarzen in de omgeving van de plaats Ozark, wat volgens de autoriteiten aangeeft dat het niet om vervuiling gaat. Dan zouden alle vissen in dat gebied zijn getroffen.
Ook in de buurt van Baton Rouge (Louisiana), 500 kilometer van Beebe, vielen ongeveer 500 vogels, dezelfde soort overigens dood, enkele dagen later uit de lucht. En gisteren werd bekend dat tussen de 50 en 100 dode kauwen dinsdagavond laat op straat aangetroffen in het Zweedse stadje Falkoping. Ondertussen blijken ook in Kentucky honderden vogels dood uit de lucht te zijn gevallen begin deze week.
Virus?
Er zijn verschillende verklaringen geopperd voor de dode vogels: stress door nieuwjaarsvuurwerk (Arkansas en Zweden), de koude (Zweden), tegen hoogspanningsdraden gevlogen (Lousiana). Volgens Dan Cristol, biologieprofessor en medestichter van het Institute for Integrative Bird Behavior Studies aan de befaamde William & Mary-universiteit, kloppen geen van al die verklaringen. De hoogspanningsdraden doet hij af als een fabeltje want de vogels hebben al lang geleerd die te vermijden. Bovendien bleken slechts een klein deel van de dode vogels in Lousiana tekenen te vertonen die zouden kunnen wijzen daarop. Ook het vuurwerk lijkt hem geen reden: "tenzij iemand zo'n roost met vuurpijlen gaat bestoken en de vogels letterlijk zou opblazen". Wat dan wel? Cristol sluit een virus niet uit. Wordt vervolgd. (mvl)
http://www.nieuwsblad.be/(...)3_130&subsection=157quote:De duizenden dode vogels die op 1 januari uit de lucht kwamen vallen boven het stadje Beebe in de Amerikaanse staat Arkansas, zijn gestorven door angst. Dat hebben hoge verantwoordelijken van de veterinaire diensten van Arkansas gemeld.
De mysterieuze vogelregen begon al op oudejaarsavond. Volgens de lokale autoriteiten in de zuidelijke staat lagen de straten van het stadje bezaaid met meer dan vijfduizend vogels.
'We zijn nu nagenoeg zeker dat een trauma aan de basis van hun dood lag', aldus George Badley van de veterinaire dienst. De staat Arkansas is desalniettemin een onderzoek gestart om na te gaan of ze niet het slachtoffer werden van vergiftiging of ziekte.
Ik heb ook iets gelezen over high energy zonnedeeltjes versus verzwakking van het aardse magnetisch veld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef BeSimple het volgende:
Was dit niet het verhaal met het magnetisch veld ofso?
dat dus. The Core meets Flash Forward?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef ViezeOuweMan het volgende:
tvp.. ben redelijk down to earth, maar vind dit best creepy worden.
Nou hier dacht ik ook aan. Was er onlangs niet een raket gelanceerd waarvan niemand wist wat het was en men later aangaf dat het om een straaljager zou gaan???quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef schommelstoel het volgende:
Kijk Flashforward is.
Ze zijn begonnen met het testen van het apparaat
quote:Mysterieuze raket gelanceerd in VS
Mysterieuze raketlancering bij Californië» Mysterieuze raketlancering bij Californië CBS
Toegevoegd: dinsdag 9 nov 2010, 16:52
Een mysterieuze raketlancering zorgt voor consternatie in de VS. De lancering bij de kust van Californië werd gisteren gefilmd door een medewerker van televisiebedrijf CBS. Verschillende bases van het Amerikaanse leger ontkennen het projectiel te hebben afgeschoten of zwijgen erover.
Het filmpje op de website van CBS toont een raket die enkele tientallen kilometers buiten Los Angeles over de Stille Oceaan opstijgt. Daarbij liet het object een lange rookwolk achter zich, die fraai werd verlicht in de avondzon.
Een expert die door CBS werd geraadpleegd noemt het een "flinke raket". "Het ziet er spectaculair uit."
Vanaf zee
De vraag wie de raket heeft gelanceerd, blijft vooralsnog onbeantwoord. NASA heeft aan de westkust van de VS geen lanceerbasis. De militaire vliegbasis Vandenberg, waar vandaan regelmatig satellieten worden gelanceerd, heeft sinds vrijdag niets in een baan om de aarde gebracht.
Dan is er nog de mogelijkheid van een lancering vanaf zee, maar een woordvoerder ontkende tegenover CBS dat het projectiel van de marine afkomstig was.
Militair machtsvertoon?
Mogelijk gaat het om een geheime lancering van een intercontinentale lange-afstandsraket vanaf een onderzeeër, stelt de Amerikaanse ambassadeur bij de NAVO Robert Ellsworth. Volgens hem kan het gaan om militair machtsvertoon "om Aziatische landen te laten zien dat we dat kunnen". President Obama maakt momenteel een rondreis door Azië.
Het Amerikaanse ministerie van Defensie ontkent echter dat het iets met de raket te maken heeft en speculeert dat er mogelijk een bedrijf achter de lancering zit. Het Pentagon gaat ervan uit dat de raket geen gevaar betekende voor de Amerikaanse westkust.
Hoezo zouden vogels dan dood neervallen? Dit gezweef kan ik persoonlijk niet zo goed tegen. Iemand maakt het script van FlashForward en bedenkt dan opeens van goh, eigenlijk moet er nog iets geks in "wmoah, laten we volgens dood neervallen, geeft wel een dramatisch effect" Ik zie geen verband? Ze hadden ook kunnen besluiten dat koeien opeens paars worden.... Zelfs als Haarp zou bestaan, waarom zou het er dan voor zorgen dat vogels dood neervallen? Dan hoor je mensen zeggen "jaaa maar de straling van dat ding zou de vogels hun hersenen aantasten" Dan ga je dus een hele redenatie bedenken om iets heen wat door 1 man is bedacht voor het script van een serie. Dat is een verkeerde manier van redeneren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou hier dacht ik ook aan. Was er onlangs niet een raket gelanceerd waarvan niemand wist wat het was en men later aangaf dat het om een straaljager zou gaan???
Ik ga het nog even opzoeken....
edit:
http://nos.nl/artikel/197(...)elanceerd-in-vs.html
[..]
En die dooie vissen of vissen zonder ogen?????quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoezo zouden vogels dan dood neervallen? Dit gezweef kan ik persoonlijk niet zo goed tegen. Iemand maakt het script van FlashForward en bedenkt dan opeens van goh, eigenlijk moet er nog iets geks in "wmoah, laten we volgens dood neervallen, geeft wel een dramatisch effect" Ik zie geen verband? Ze hadden ook kunnen besluiten dat koeien opeens paars worden.... Zelfs als Haarp zou bestaan, waarom zou het er dan voor zorgen dat vogels dood neervallen? Dan hoor je mensen zeggen "jaaa maar de straling van dat ding zou de vogels hun hersenen aantasten" Dan ga je dus een hele redenatie bedenken om iets heen wat door 1 man is bedacht voor het script van een serie. Dat is een verkeerde manier van redeneren.
Daarnaast zijn er veel bewezen oorzaken die wel massale sterfte onder vogels verklaren. Beetje gek om die logische dingen te negeren maar wel een hele redenatie gaat oppbouwen rond een complottheorie. Zoek op google en vind de vele meldingen van dit soort zaken door de jaren heen. Tis echt niet de eerste keer.
Ik zie het verband niet tussen een raket die gelanceerd wordt en dieren die dood gaan? Wat kan een raket waarom er dieren dood gaan? Hoezo gaan er dieren dood van HAARP? (als dat zou bestaan). Is het niet logischer dat bepaalde gevolgen in het weer voor dode dieren zorgt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En die dooie vissen of vissen zonder ogen?????
Kijk, ik zeg niet dat het zo is maar ik zeg dat die raketlancering echt wel iets hiermee te maken kan hebben. Immers er wordt een raket afgevuurd... de beelden zijn er maar die raket is van niemand EN niemand weet er iets van?? Yeah sure!!.
Vervolgens gaan er overal spontaan duizenden dieren dood?? Waarom kan die raket geen test geweest zijn?? Nou waarom??
Wie zegt mij dat er geen chemicaliën de lucht in zijn geblazen of iets dergelijks? Kun jij het uitsluiten? nee toch....quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen een raket die gelanceerd wordt en dieren die dood gaan? Wat kan een raket waarom er dieren dood gaan? Hoezo gaan er dieren dood van HAARP? (als dat zou bestaan). Is het niet logischer dat bepaalde gevolgen in het weer voor dode dieren zorgt?
We weten namelijk dat (extreme) warmte en kou fataal kan zijn voor dieren en weer is wereldwijd 'aanwezig' En we weten dat dit veel vaker is voorgekomen in het verleden. Ik zie niet hoe een raket fataal kan zijn voor duizenden vogels overal ter wereld. Ik kan ook aan jou vragen waarom koeien niet paars worden door expirimenten met CERN.
Bron: http://www.fromthewilderness.com/free/pandora/haarp.htmlquote:HAARP IS A MASS DESTRUCTIVE WEAPON - NOT PART OF ANY NEGOTIATIONS
From a military standpoint, HAARP is a weapon of mass destruction. Potentially, it constitutes an instrument of conquest capable of selectively destabilising agricultural and ecological systems of entire regions.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |