abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80441286
De gevolgen van de jahjullakulla vulkaan uitbarsting in IJsland zou mogelijk toch weggenomen kunnen worden door HAARP. Misschien is dit het ideale moment om het wapen in te zetten zodat we weer met zijn allen kunnen vliegen.

Komop USA. Haal die HAARP uit de kast.

USA USA USA USA !!!!
pi_80441367
Als je nu ff uitlegt wat HAARP is kan misschien ook de rest van fok deelnemen aan je discussie...
pi_80441653
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:10 schreef Daeron het volgende:
Als je nu ff uitlegt wat HAARP is kan misschien ook de rest van fok deelnemen aan je discussie...
HAARP is al genoeg besproken op BNW. Scroll even door de topics of gebruik de zoekfunctie.
pi_80441751
Waarom zou ik, je mag wel een beetje moeite in je OP steken.
pi_80442622
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef Daeron het volgende:
Waarom zou ik, je mag wel een beetje moeite in je OP steken.
global weather modification.. en wat extra`s
ik ben seruis
pi_80453594
Dat is wel erg ik-heb-geen-zin-om-medefokkers-echt-te-helpen houding met zo een klein stukje.
75 topics = FIN
pi_80459523
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:00 schreef FP128 het volgende:
Dat is wel erg ik-heb-geen-zin-om-medefokkers-echt-te-helpen houding met zo een klein stukje.
jij helpt anders ook niet veel lieverd...
ik ben seruis
pi_80465571
Lijkt me niet.

Wat wél weer heel toevallig is, is dat een paar weken geleden in Europa een grote oefening is geweest met betrekking tot aswolken.

Toevallig, want je hoort er eigenlijk nooit wat over. En een paar weken na die oefening is het opeens daar...
  zondag 18 april 2010 @ 23:41:50 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80466587
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Gulo het volgende:
Lijkt me niet.

Wat wél weer heel toevallig is, is dat een paar weken geleden in Europa een grote oefening is geweest met betrekking tot aswolken.

Toevallig, want je hoort er eigenlijk nooit wat over. En een paar weken na die oefening is het opeens daar...
Ja het is gelukkig niet zo dat die oefening jaarlijks is Dat jij er niks over hoort wil niet zeggen dat het niet plaats vind
  maandag 19 april 2010 @ 00:04:25 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_80467297
Mooi detail ook dat de realiteit toch wel behoorlijk anders is dan ze in de oefening aan hadden genomen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_80469582
Misschien heeft HAARP die uitbarsting wel veroorzaakt...kom op kom op
pi_80593356
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:10 schreef Daeron het volgende:
Haarp is een ultra geheim wapen waarvan op internet beweerd wordt dat het aardbevingen , tsunami's , vulkaanuitbarstingen kan veroorzaken , je mindcontroled en laatst volgens bnw ook ufo projecties kan doen en blijkbaar als 'asstofzuiger' ingezet kan worden , mocht er ooit een komeet neer storten dan komt het waarschijnlijk ook door haarp, net als elke toekomstige ramp.
Kan je allemaal nalezen op hun ultra geheime publieke website (http://www.haarp.alaska.edu/haarp/data.htm ), maar je kan ook de amper bewaakte locatie , die totaal niet verborgen is want dat valt teveel op, bezoeken in Alaska, adres staat op de de geheime website, wel eerste even een afspraak maken anders kom je er niet in zoals congressmanwrestlerconspiracyoplosser Jesse Ventura achter kwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door dontcare op 22-04-2010 12:53:52 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  maandag 3 mei 2010 @ 02:03:11 #13
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80957113
Haarp.....
lijkt wel god...krijgt ook de schult van alles.
Haarp is voor Ionen sfeer research niets anders!

lees!
http://www.haarp.alaska.edu/
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')