FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
haha ik zag het ook al jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
Die broek had ik niet gekocht als ik Sharon was
Wel heul veul valsche nichten op fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
laat het openen van een topic de volgende keer maar aan iemand anders over aubquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kud, dat kan ik niet meer wijzigen. Modje please? (A)
Amateur!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Sharon loopt wat achter met de mode, lijkt soms of ze haar moeders spullen mee heeft genomen. Totaal geen smaak. Verder wel een leuke meid en mooi ook, mooie ogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef das_phantom het volgende:
Dat deed ik eerst ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef kahaarin het volgende:
Lol, meteen maar een naamtopic papiergeld, jij durft!
Dat kun je hier melden, dan heb je eerder kans dat een mod het oppakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Maar wel gekocht in Amerika!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sharon loopt wat achter met de mode, lijkt soms of ze haar moeders spullen mee heeft genomen. Totaal geen smaak. Verder wel een leuke meid en mooi ook, mooie ogen
Da's toch het reltopic??quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kun je hier melden, dan heb je eerder kans dat een mod het oppakt.
[SST] Feedback: reveal your secrets!
Ik wassutnie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel heul veul valsche nichten op fok
Pokeren en dames die zich klaar maken voor vanavond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook![]()
Streams zijn zeker knettersaai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |