FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik zeg 1 ding.... Pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij klinkt zo dom. geen idee of die echt dom is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik bedenk me net wat voor een drama het gaat zijn als Jo eens genomineerd gaat worden...
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond eerst Servio leuk maar die heeft het nu fakking verprutst. Alex viel me positief op en ik vind Sofia idd ook leuk. Laura is misschien heel stil en ietwat preuts maar zij is wel een onderdeel van de groep.
Alex net zo ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.
Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan
eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.
Andersom net zo goed, maakt niet uit zijn we het gewoon niet eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
Eens, ook al was die kots-actie wel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
Alex, Cynthia en Maik mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Gerard en Alex?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef itsme het volgende:
Ik vind tot nu toe Gerard de leukste maar begin Joanna toch ook wel te waarderen en Alex. Degene die ik juist minder leuk ga vinden is Servio. Laura en Guido vind ik saai. Die hebben beide mazzel dat ze die missie hebben gehad, vooral Laura denk ik. Anders waren ze echt helemaal niet opgevallen. Heb ook geen hekel aan Cynthia en hoop dat ze mag blijven. Geeft leuke televisie.
Zou een beetje stom zijn... Maik en monique is streamvoer. Alex ligt op de hotspot van Servio. Allemaal potentieel goed streamvoer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
Alex en Maik mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Had je wat anders verwacht dan? Snap niet zo goed wat er zo moeilijk aan is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
Domme doos van een Cynthia heeft d'r koffers niet goed ingepakt.
En ze kreeg de koffers al amper dichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mutsje Cynthia heeft gewoon nog ladingen kleding liggen in haar kastjes
nee he. Kost weer 3 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mutsje Cynthia heeft gewoon nog ladingen kleding liggen in haar kastjes
Was haar ook totaal vergeten. Ze was ook nergens te bekennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
Ja Sharon is inderdaad ook erg saai. Je vergeet haar gewoon. Heb haar nauwelijks op de streams gezien gisteren en dat was geen gemis.
Zal je zien, die gaat winnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Noek het volgende:
Sharon! Oh ja, die woont er ook. Nuff said. Mag eruit!
En dat alles over een plakje kaas teveel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef itsme het volgende:
Servio was daarvoor ook al zich aan het storen aan Alex. ik hoorde hem roddelen met anderen over Alex een paar dagen geleden.
Ja Laura die was later nog aan het bemoederen las ik maar over Sharon hoor je ook niemand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
Was haar ook totaal vergeten. Ze was ook nergens te bekennen
Yeps!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat alles over een plakje kaas teveel?
O ja. Dat was het. whahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Homo's zijn hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
en te lang douchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
En te lang douchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou kijk maar uit want dan gaan je extensions eraan meid!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
Als die Servio trouwens al zo asociaal gaat ranten als je een plakje kaas teveel neemt, wil ik wel eens zien wat er gebeurt als je zijn laatste biertje opzuipt!
Het lijkt me leuk als de sigaretten op zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
Als die Servio trouwens al zo asociaal gaat ranten als je een plakje kaas teveel neemt, wil ik wel eens zien wat er gebeurt als je zijn laatste biertje opzuipt!
Get a life and a shower.quote:
ja en die komen dan zeker binnen en beginnen gelijk als een mongool op die rooie knop te hengstenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef BBQSausage het volgende:
Er staan mensen klaar als back-up?
Dit zijn toch al back-ups?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef BBQSausage het volgende:
Er staan mensen klaar als back-up?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en die komen dan zeker binnen en beginnen gelijk als een mongool op die rooie knop te hengsten
Van de back-ups.quote:
Ik hoop enorm op een ouderwetse BB noodrantsoen! Horen we Maik ook nooit meer over pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als de sigaretten op zijn.
Guido was er een begrijp ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit zijn toch al back-ups?
Toch is van alle muurbloempjes Sharon mijn favorietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
Ja Sharon is inderdaad ook erg saai. Je vergeet haar gewoon. Heb haar nauwelijks op de streams gezien gisteren en dat was geen gemis.
nee. of beide. Arm en Rijk want juist die drank makte het veel leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop enorm op een ouderwetse BB noodrantsoen! Horen we Maik ook nooit meer over pindakaas
Jah maar het warme water is dan bijna op voor de andere bewoners.quote:
nee. Nu je het zegt volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Toch is van alle muurbloempjes Sharon mijn favoriet
Samen met Aafke, Philip, Guido en Joanna
is er geen favorietenlijstjestopic?
Van de figuranten! Gerucht wil dat ze dit programma eerst wilden doen met 13 golden retrievers, maar na lang beraad niet want die zouden veel sneller achter de geheimen komen van elkaar, dus kozen ze voor minder geëvolueerde slachtoffers!quote:
Oh, dan gaan er echt een paar mensen uit hun plaat... Ik ben voor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop enorm op een ouderwetse BB noodrantsoen! Horen we Maik ook nooit meer over pindakaas
12 golden retrievers en een hyenaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van de figuranten! Gerucht wil dat ze dit programma eerst wilden doen met 13 golden retrievers, maar na lang beraad niet want die zouden veel sneller achter de geheimen komen van elkaar, dus kozen ze voor minder geëvolueerde slachtoffers!
Gewoon doordeweeks keihard noodrantsoen en dan in het weekend volle bak drank.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dan gaan er echt een paar mensen uit hun plaat... Ik ben voor!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
Van de figuranten! Gerucht wil dat ze dit programma eerst wilden doen met 13 golden retrievers, maar na lang beraad niet want die zouden veel sneller achter de geheimen komen van elkaar, dus kozen ze voor minder geëvolueerde slachtoffers!
Cyhenaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
12 golden retrievers en een hyena
En dan lekkere vette zooi te eten idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeks keihard noodrantsoen en dan in het weekend volle bak drank.
qft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb helemaal geen favoriet, er zijn mensen die ik wel leuk vind waaronder Servio maar die is behoorlijk gekelderd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
12 golden retrievers en een hyena
psies! Dat hun maag aan dat bruine brood, pindakaas en uien gewend is en na het weekend met een kater en racekak door de vette zooi weer het noodrantsoen inquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan lekkere vette zooi te eten idd.
Het had ermee te maken dat ze op rantsoen zaten wat kaas betreft en dat iedereen er rekening mee hield behalve Alex. Dat dat gaat irriteren in zo'n huis is natuurlijk niet vreemd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
Fan van servio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
Het had ermee te maken dat ze op rantsoen zaten wat kaas betreft en dat iedereen er rekening mee hield behalve Alex. Dat dat gaat irriteren in zo'n huis is natuurlijk niet vreemd.
Lol, wat heb jij met racekak?! Maar dat is idd een goed plan. Ben benieuwd wie dat gaat trekken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Dat hun maag aan dat bruine brood, pindakaas en uien gewend is en na het weekend met een kater en racekak door de vette zooi weer het noodrantsoen in
Maar dit was niet meer irritatie uitten.. er was een moment waarop ik even dacht dat Servio zijn ogen eruit wilde prikken en zijn schedel wilde volkakken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
Het had ermee te maken dat ze op rantsoen zaten wat kaas betreft en dat iedereen er rekening mee hield behalve Alex. Dat dat gaat irriteren in zo'n huis is natuurlijk niet vreemd.
Niets, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wat heb jij met racekak?! Maar dat is idd een goed plan. Ben benieuwd wie dat gaat trekken.
Jij kan de dingen altijd zo mooi poëtisch verwoorden he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dit was niet meer irritatie uitten.. er was een moment waarop ik even dacht dat Servio zijn ogen eruit wilde prikken en zijn schedel wilde volkakken...
Ik dacht toch echt dat dit niet de eerste keer was dat je het er over had, kan me vergissen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets, en dat wil ik graag zo houden
[POLL] Wie is jullie mannelijke en vrouwelijke favoriet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
[..]
nee. Nu je het zegt volgens mij nog niet.
Joh, schei toch uit! Servio loopt heel de dag te vreten. Daar zegt toch ook niemand wat van?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef marky het volgende:
[..]
ze heeft ook niet door dat ze net het geheim van laura en guido raadtquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetering die alcohol heeft nog meer hersencellen kapot gemaakt bij Joanna.. nog een wonder dat ze rechtop loopt.
Ik doe mijn best!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij kan de dingen altijd zo mooi poëtisch verwoorden he?
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft ook niet door dat ze net het geheim van laura en guido raadt
Het blijft natuurlijk wel een relnicht dus dat is niet vreemd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dit was niet meer irritatie uitten.. er was een moment waarop ik even dacht dat Servio zijn ogen eruit wilde prikken en zijn schedel wilde volkakken...
Ja idd, die argumenten sloegen dus ook nergens op. Kwam duidelijk door de alcohol dat ie zo vaag ging doen. Jammer want vind het verder een hilarische gast.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, schei toch uit! Servio loopt heel de dag te vreten. Daar zegt toch ook niemand wat van?
Je moet een heaumeau ook niet opdragen verliefd te doen met een meisjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef CartWOman het volgende:
Ok, Laura mag er uit. Word tocht niks met Guido en Alex, wat een flutverhaallijntje.
Achteraan aansluiten jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Arme Alex, ik wil hem wel even troosten
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten jij.
Ik ben eerst..
Thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef marky het volgende:
[..]
[POLL] Wie is jullie mannelijke en vrouwelijke favoriet?
Aafke? Sherrun?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef versabommie het volgende:
Alex is echt dom. Hij moet niet zoveel tijd spenderen aan dat gelul. Hij moet gewoon dat friese molenpaard en public op die rode bank volblaffen.
Of allebei, tijd zat want hij hoeft toch nergens naartoe!quote:
tussendoor naar de kvdwquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of allebei, tijd zat want hij hoeft toch nergens naartoe!
Hij weet precies waar voldoende van is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, schei toch uit! Servio loopt heel de dag te vreten. Daar zegt toch ook niemand wat van?
Vind het een " normaal" gesprek. Laura: " ik ben hier echt mezelf" NOTquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Fleur-tje het volgende:
Alex wordt wel afgeserveerd door Laura. Hij zit als een poedel pootjes te geven maar alles wat hij zegt wordt gedist door Laura.
hoe kan je nou iets positiefs over sharon opschrijven. dan moet je wel erg ver graven hoorquote:
En wie is hij? De baas?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Hij weet precies waar voldoende van is.
Die was ook vrij lastigquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
hoe kan je nou iets positiefs over sharon opschrijven. dan moet je wel erg ver graven hoor
Dat laatste. Gister zei hij gevoelens voor hem te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef wieweetwatt het volgende:
Zal het een missie zijn van Servio om Guido te versieren? Of wil ie het gewoon echt graag?
Daarom zou ik nooit aan zoeits meedoen, ben bang voor de fokkersquote:
Tja, ieder mens is uniek ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk hebben ze alle 14 wel wat interessants
Aafke Bij een feestje heb je een losgeslagen Aafke
Alex Leuk voor de Laura-Guido-triangel en interessant bij meningsverschillen met Servio
Cynthia Iedereen ergert zich zo aan haar dat die bom een keer moet barsten
Gerard Zo bezig met het spel, dat als je dat weghaalt het spelelement voor een groot gedeelte verdwijnt
Guido De Laura-Alex-triangel, Servio die een oogje op hem heeft, stil maar bij een feestje gaat-ie los.
Joanna Hoort van alles, maar doet er niks mee. Oogje op Philip en daarom snel jaloers op de meiden die wel aandacht van hem krijgen.
Karim De bewoners gaan zich steeds meer ergeren aan zijn gitaartje en zorgt wel voor een sfeertje in het huis.
Laura De Alex-Guido-triangel, het moederfiguur van het huis
Maik Zijn stomiteiten (pindakaas), nutteloosheid en zijn voorkeur voor Monique kan vast nog wel ergens nuttig voor zijn.
Monique Zie Maik & Aafke
Philip Wordt ook steeds interessanter, oogje op Joanna, maar krijgt genoeg aandacht van andere meiden om Joanna jaloers te maken.
Servio Rellluuuh met Alex, roddelen met Sofia, oogje op Guido... kom maar op met de actie!
Sharon Roddelen, schoonmaken en zorgt voor gezelligheid
Sofia Heimwee-huillie en zie Servio en Sharon.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit aan zoeits meedoen, ben bang voor de fokkers
Dat zou dan ook het enige zijn wat mij tegenhieldquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit aan zoeits meedoen, ben bang voor de fokkers
joanna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Al die mannen zijn geweest, ben weer bang dat het stinkt".
Bestel dan gewoon een luchtverfrisser... Ze hebben het echt nog niet helemaal door he...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zou ook bang zijn voor natte billetjes als ik haar wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Guido gisteren meegekookt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef itsme het volgende:
[..]
haha je was met net voor.
Er zijn meer mensen die willen koken begrijp ik. is dat al gelukt?
Ik geef tien keer liever mijn kind over aan een Laura dan aan Aafke.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef Day het volgende:
Dat nou niemand in dat huis zegt: laura doet niks raars vanwege haar werk, maar heeft er geen problemen mee om een relatie te beginnen met een knul die thuis een viendin heeft zitten.
Zat bij die cocktail karren volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer hebben ze dat kaartspel eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Fleur-tje het volgende:
Alex wordt wel afgeserveerd door Laura. Hij zit als een poedel pootjes te geven maar alles wat hij zegt wordt gedist door Laura.
Ze heeft nog niet eens door dat ze 2 voeten heeft volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bestel dan gewoon een luchtverfrisser... Ze hebben het echt nog niet helemaal door he...
Ja gewoon geile gevoelens... Hij kan Maik toch ook 'proberen'?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat laatste. Gister zei hij gevoelens voor hem te hebben
Nou, volgens mij bedoelde hij het vrij serieusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja gewoon geile gevoelens... Hij kan Maik toch ook 'proberen'?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Ochtendje gemist, hoe is Mo met Maik vandaag?
Nou aan de andere kant, een lijk blijft een lijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind het een " normaal" gesprek. Laura: " ik ben hier echt mezelf" NOT
Desnoods nam hij zijn moeder of Laura meequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef gniffie het volgende:
servio wil dat guido een keer langskomt als het spel voorbij is om zijn vriend te 'ontmoeten'
DAT HEEFT DIE vannacht ook al gezegtquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef gniffie het volgende:
servio wil dat guido een keer langskomt als het spel voorbij is om zijn vriend te 'ontmoeten'
terwijl laura ernaast zat jah. zijzelf mocht niet komen in haar eentjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Desnoods nam hij zijn moeder of Laura mee.
Gewoon lepeltje-lepeltje.. niks gemist dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Iemand?![]()
Ik zie ook geen streamverslagen van vanmorgen en ik ben zo benieuwd
Waren ze ongemakkelijk samen, Mo en Maik? Of viel het mee?
[..]
Niet ongemakkelijk ze hebben even samen op het aanrecht gezeten en Mo zei wel dat ze het vervelend vond dat ze Pim zat te kutten (quote) maar dat het nu eenmaal zo was. Geen drama iig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Iemand?![]()
Ik zie ook geen streamverslagen van vanmorgen en ik ben zo benieuwd
Waren ze ongemakkelijk samen, Mo en Maik? Of viel het mee?
[..]
Ok, merci!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje-lepeltje.. niks gemist dus
Volgens mij bedoeld Greys 'the morning after'quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon lepeltje-lepeltje.. niks gemist dus
Hahaha, je bent me net voor, dat vroeg ik me ook al af!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Ochtendje gemist, hoe is Mo met Maik vandaag?
Hij wil een trio met een jong ventje erbij natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef gniffie het volgende:
Ohw, die was saai. Gewoon wakker worden alsof er niks aan de hand was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Greys 'the morning after'
Idd, wat kahaarin net zegt, of ze vandaag tegen elkaar ongemakkelijk waren na dat gebek van gisteren. Maar valt dus nogal mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Greys 'the morning after'
weeet ik niet iemand ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef Lemar het volgende:
Wat was de reactie op de ketchup? (kom net on)
Hebben gepraat en wederom gezoend, dit keer zonder tongquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, je bent me net voor, dat vroeg ik me ook al af!
Haar half half ex vriend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, wat kahaarin net zegt, of ze vandaag tegen elkaar ongemakkelijk waren na dat gebek van gisteren. Maar valt dus nogal mee.
En wie is Pim?![]()
Gerard is er tussenin gaan liggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:34 schreef gniffie het volgende:
hoe ging het eigenlijk met servio en alex in bed. hebben ze elkaar nog zitten kutten
Ze weten niet wie het gedaan heeft, guido heeft het slim gespeelt.quote:
Gingen niet bij elkaar in bed volgens mij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:34 schreef gniffie het volgende:
hoe ging het eigenlijk met servio en alex in bed. hebben ze elkaar nog zitten kutten
dan moet hij wel 150 euro betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hij wil een trio met een jong ventje erbij natuurlijk
Logisch, denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ik geef tien keer liever mijn kind over aan een Laura dan aan Aafke.
Die is de geur van balzweet wel gewendquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:34 schreef Fleur-tje het volgende:
Joann ruikt aan een onderbroek en concludeert: "van een man".
Hmm, ik denk dat hij wel extra rekent voor 2 man...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet hij wel 150 euro betalen
zit je nou te geinen? dat is best wel triest -van servio en alexquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gerard is er tussenin gaan liggen.
Ik geloof dat Gerard bij Alex is gaan liggen of Servio niet 100% zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
zit je nou te geinen? dat is best wel triest -van servio en alex
Er wordt gedaan alsof ze niet weten wie het gedaan heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef Lemar het volgende:
Wat was de reactie op de ketchup? (kom net on)
Haar vent heeft natuurlijk geen balzweet...heeft er vast ook botox ingespoten want anders mag ie niet in de buurt komen van hare majesteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Die is de geur van balzweet wel gewend
Vriendendienstje.. ik begrijp echt niet dat ie de hele tijd naast Guido gaat zitten... het wordt zieligquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan moet hij wel 150 euro betalen
De linksequote:
Weet wel dat vooral Sharon er niet zo blij mee was maar volgens mij werd het afgedaan als een 'G kan ook Gerard zijn' en 'LG is dat geen media merk?'quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef marky het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ze niet weten wie het gedaan heeft.
Wie ruikt er in vredesnaam aan een onderbroek, ik niet aan die van mijn man iig, wil nog langer levenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haar vent heeft natuurlijk geen balzweet...heeft er vast ook botox ingespoten want anders mag ie niet in de buurt komen van hare majesteit.
tuurlijk is sharon er niet blij mee. die had die ketchup op willen vretenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef jugler het volgende:
[..]
Weet wel dat vooral Sharon er niet zo blij mee was maar volgens mij werd het afgedaan als een 'G kan ook Gerard zijn' en 'LG is dat geen media merk?'
Iedereen heeft het gezien, in eerste instantie werd Gerard als verdachte gezien. Niemand dacht aan Guido of Laura als dader. Toen iemand naar Guido riep, die in zijn bed lag, dat er L hartje G op de keukentafel stond liep Guido er heen en keek heel verward. Er werd weinig aandacht aan besteed en Sharon ruimde het later op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heb ik gemist deze ochtend? (staat niks in het streamverslagen topic en ik heb tot vannacht 6 uur ofzo gekeken)
Hoe is dat ketchup verhaal afgelopen? Wie heeft het ontdekt en wie werd er beschuldigd? En wat is er nagepraat over gisteravond?
Joanna moet natuurlijk controleren dat de mannen smerig zijn anders heeft ze niks te zeiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wie ruikt er in vredesnaam aan een onderbroek, ik niet aan die van mijn man iig, wil nog langer leven
Aaah dankje! Goed gespeeld dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Iedereen heeft het gezien, in eerste instantie werd Gerard als verdachte gezien. Niemand dacht aan Guido of Laura als dader. Toen iemand naar Guido riep, die in zijn bed lag, dat er L hartje G op de keukentafel stond liep Guido er heen en keek heel verward. Er werd weinig aandacht aan besteed en Sharon ruimde het later op.
Toch wel missie geslaagd?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef kahaarin het volgende:
Guido had mazzel dat het een typische dronken actie is om te doen, niemand keek er echt van op na zo'n avond.
Weer janken over kaas en douchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
Jeeeeee begint Alex weer over zijn kaas
Laura moet gewoon nog wat losser komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou een beetje stom zijn... Maik en monique is streamvoer. Alex ligt op de hotspot van Servio. Allemaal potentieel goed streamvoer.
Ik wil je toch eens voorstellen objectief naar het behang te staren het meubilair te kijken Laura te kijken. Buiten janken als ze eens wat moeten doen doen ze voornamelijk zo weinig mogelijk om de streams interessant te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Mooi, nog nieuwe missies nu?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, hij heeft 500 euro extra in kluis nu.
En vooral benadrukken dat ie zelf zo'n sympathieke jongen is.. zelfs mijn oma zeurt nog minder!!quote:
Ik weet als toeschouwer toch dat het een spel is. Ze doet het niet omdat ze dit zo voelt maar omdat het een onderdeel is van het spel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Logisch, denk ik
Maar als je erover nadenk is het wel raar, toch?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Darklight het volgende:
Alex klinkt een beetje als Dennix
OKe oke, ben fan van Alex maar nu begin ik hier ook wel een beetje zat van te worden, heeft hij nou niet door dat Servio de bewoners al in zijn pocket heeft?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En vooral benadrukken dat ie zelf zo'n sympathieke jongen is.. zelfs mijn oma zeurt nog minder!!
Oordeel waarover?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Day het volgende:
Het wachten is nu op Joanna's oordeel. Ze moet er even over nadenken.
Wat zijn dat voor plekken? Pigment?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef gniffie het volgende:
joanna moet alleen niet in de zon gaan leggen, dan zie je die plekken nog beter
Ja het is voor Alex een vrij aflopende zaakquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
OKe oke, ben fan van Alex maar nu begin ik hier ook wel een beetje zat van te worden, heeft hij nou niet door dat Servio de bewoners al in zijn pocket heeft?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura moet gewoon nog wat losser komen.Dat woord kent Laura nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
Gebrek aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Lemar het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor plekken? Pigment?
Dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef RethXoth het volgende:
Waarom moet Alex altijd z'n verhaaltje kwijt bij alles en iedereen?
De manier waarop hij praat kan je alleen beantwoorden met:
"Ja"
"Oke"
"Uhu"
"Yup"
"Vervelend"
Ga maar door
dennixquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij niet, maar dat soort acties zijn hier terug te vinden: http://www.secretstory.nl/nieuwsquote:
Dat maakt Joanna niet zoveel uit. Ze heeft er altijd wel een paar standaard klaarstaan die ze kan inzetten.quote:
dokters weten het niet zegt ze maar iig heeft ze plekken op haar lichaam waar geen pigment meer 'inzit'quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Lemar het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor plekken? Pigment?
mmmmmm, is ie schoon? dan stuur hem maar eerst ff via Groningenquote:
Zolang er maar geen fakking oordeel over haar is want dat kan ze niet handelen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat maakt Joanna niet zoveel uit. Ze heeft er altijd wel een paar standaard klaarstaan die ze kan inzetten.
Ik hoop het - ook al vond ik haar eerst een pietsie zielig, maar gister had ze het prima naar haar zin - want ik wil Aafke op het volgende feestje wel weer zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik verwacht trouwens dat Cynthia vanavond weggestemd zal worden.
Zelfs dr pigment loopt weg bij Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
dokters weten het niet zegt ze maar iig heeft ze plekken op haar lichaam waar geen pigment meer 'inzit'
Vond 'm leuk samen met Laura. Zij wist toen wel het beste uit hem te halen.. Maar het afgelopen weekend heb ik niet kunnen kijken en hij valt me nu zo vies tegen. Vannacht deed ie nog minder mee dan Laura! Hij stond er bij en keek er na.. Laura probeerde nog een beetje het moedertje uit te hangen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja het is voor Alex een vrij aflopende zaak
Alex' klaagzang over Servio. Maar ik heb me vergist, ze gaat verder met schoonmaken. Wellicht komt het nog.quote:
vandaar dat ik een schurfthekel aan m heb, met steeds het zelfde jankverhaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Darklight het volgende:
Oh ja, dat is waar. Zij die zonder oordelen is, werpe de eerste blik in de spiegel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef beaverhausen het volgende:
Dat maakt Joanna niet zoveel uit. Ze heeft er altijd wel een paar standaard klaarstaan die ze kan inzetten.
Ze hadden gisteren nog de Ivanhoe hintquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Wanneer gooien ze er weer eens een muzikale hint in?
Ze heeft nog het een en ander bij te lerenquote:
Ik hoop eerlijk gezegd op Laura, maargoed dat gaat zeker niet gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het - ook al vond ik haar eerst een pietsie zielig, maar gister had ze het prima naar haar zin - want ik wil Aafke op het volgende feestje wel weer zien.
Alle 3 zijn ze wel interessant voor het spel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het - ook al vond ik haar eerst een pietsie zielig, maar gister had ze het prima naar haar zin - want ik wil Aafke op het volgende feestje wel weer zien.
Dat zou gaaf zijn!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd op Laura, maargoed dat gaat zeker niet gebeuren
ze was zo oogverblindend mooi dat god/allah/spaghetti monster niet weg kon kijken. daarna heeft god's vrouw haar die pigmentvlekken gegevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zelfs dr pigment loopt weg bij Joanna.
Hm, daar hoop ik op nog een béétje gedoe met haar en Guido en/of Alex.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijkgezegd op Laura, maargoed dat gaat zeker niet gebeuren
Laura heeft nu een rol in het huis, Servio ook, ik denk niet dat degenen met een rol er snel uitgestemd gaan worden door de anderen, wij mogen alleen maar oordelen over de genomineerden, niet over degenen waar we ons aan ergeren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond 'm leuk samen met Laura. Zij wist toen wel het beste uit hem te halen.. Maar het afgelopen weekend heb ik niet kunnen kijken en hij valt me nu zo vies tegen. Vannacht deed ie nog minder mee dan Laura! Hij stond er bij en keek er na.. Laura probeerde nog een beetje het moedertje uit te hangen!
Ligt eraan welk doelgroep stemt, zijn het de fokkers of de reguliere kijkers. Bij de fokkers zou het zo kunnen zijn dat ze gaat, bij de reguliere kijkers blijft ze hoogstwaarschijnlijk ( denk ik )quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijkgezegd op Laura, maargoed dat gaat zeker niet gebeuren
Oh, voor die irritaties hebben ze nog zat anderen over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle 3 zijn ze wel interessant voor het spel...
Aafke: Want feestje
Laura: Want Alex-Guido
Cynthia: Want irritaties van andere bewoners
In de favorietenpoll op fok staat ze enorm dik bovenaan anders!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ligt eraan welk doelgroep stemt, zijn het de fokkers of de reguliere kijkers. Bij de fokkers zou het zo kunnen zijn dat ze gaat, bij de reguliere kijkers blijft ze hoogstwaarschijnlijk ( denk ik )
Maar dit is alle bewoners tegen 1... ook wel interessant om te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, voor die irritaties hebben ze nog zat anderen over.
Dromend over volgende nominatieronde: Maik, Alex en Karim.. Die laatste vooral vanwege dat tokkelding!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura heeft nu een rol in het huis, Servio ook, ik denk niet dat degenen met een rol er snel uitgestemd gaan worden door de anderen, wij mogen alleen maar oordelen over de genomineerden, niet over degenen waar we ons aan ergeren.
jahaaaa, dat was nog VOOR het cocktail partyquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef delirious74 het volgende:
[..]
In de favorietenpoll op fok staat ze enorm dik bovenaan anders!
Vitiligo, ben ik bang..........quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
ze was zo oogverblindend mooi dat god/allah/spaghetti monster niet weg kon kijken. daarna heeft god's vrouw haar die pigmentvlekken gegeven
jaloerse vrouwen
Brandschoon.. maar je zult even op de wachtlijst moeten, hij is al onderweg naar Portugalquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mmmmmm, is ie schoon? dan stuur hem maar eerst ff via Groningen
Als Cynthia weg is pikken ze een ander als pispaaltje denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dit is alle bewoners tegen 1... ook wel interessant om te zien
Ze is alleen zo ongelofelijk saai
Moeilijke keuzes wat dat betreftquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, daar hoop ik op nog een béétje gedoe met haar en Guido en/of Alex.
Van Cynthia heb ik nog minder verwachtingen qua interessant zijn voor de kijker verder.
Ze blijft, dat weet ik 101% zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ligt eraan welk doelgroep stemt, zijn het de fokkers of de reguliere kijkers. Bij de fokkers zou het zo kunnen zijn dat ze gaat, bij de reguliere kijkers blijft ze hoogstwaarschijnlijk ( denk ik )
1 snaar van het tokkelding is kapoet dus zullen we niet veel meer horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dromend over volgende nominatieronde: Maik, Alex en Karim.. Die laatste vooral vanwege dat tokkelding!
Dat kan ook natuurlijk... Alex zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Cynthia weg is pikken ze een ander als pispaaltje denk ik.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Brandschoon.. maar je zult even op de wachtlijst moeten, hij is al onderweg naar Portugal
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Cynthia weg is pikken ze een ander als pispaaltje denk ik.
Populariteit is sinds gisteren alleen maar gestegen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
jahaaaa, dat was nog VOOR het cocktail party
Ja, echt wel.. Want je zag em gisteren koken met Servio.. Hij was zich nog erg bewust van de camera's! En dat ie kookte blijkt nu wel over zijn nagepraat. Meneer moet nog steeds zijn gelijk halen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk... Alex zou wel mooi zijn
Ik denk dat Maik niet genomineerd gaat worden. Ligt er wel aan hoe Mo hem tegen die tijd vindt - want dat verandert nogal eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dromend over volgende nominatieronde: Maik, Alex en Karim.. Die laatste vooral vanwege dat tokkelding!
De tussenstand op tv liet anders iets heel anders zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef BONG4002 het volgende:
Als ik de reguliere doelgroep goed inschat en de uitzendingen bekijk is Cynthia ws. de pineut
Karim denk ik niet, dat is een gangmaker voor de bewoners, ik denk dat Maik ook geen nominatie van de vrouwen krijgt als hij lief blijft tegen Monique, die is een beetje de groepsknuffelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zie Servio niet zo snel nominaties krijgen. Helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik niet genomineerd gaat worden. Ligt er wel aan hoe Mo hem tegen die tijd vindt - want dat verandert nogal eens- en als ze hem nog een beetje leuk vindt gaat de rest hem er niet uit stemmen omdat ze dat dan sneu voor Monique vinden denk ik.
Servio kon nog wel eens wat nominaties krijgen. Hoewel die weer irritanter was tegen de mannen.. Moeilijk
servio heeft sharon en sofia in de zak. dus die gaat denk ik niet weg komende wekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Maik niet genomineerd gaat worden. Ligt er wel aan hoe Mo hem tegen die tijd vindt - want dat verandert nogal eens- en als ze hem nog een beetje leuk vindt gaat de rest hem er niet uit stemmen omdat ze dat dan sneu voor Monique vinden denk ik.
Servio kon nog wel eens wat nominaties krijgen. Hoewel die weer irritanter was tegen de mannen.. Moeilijk
Ik denk dat ze eerst heel behendig de stemming gaat peilen. Ze is te uitgekookt om een onveilig hard standpunt in te nemen als dat haar positie kan schaden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Alex' klaagzang over Servio. Maar ik heb me vergist, ze gaat verder met schoonmaken. Wellicht komt het nog.
Dat zegt nog niets, alles kan veranderen, zeker tijdens de live uitzending vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef delirious74 het volgende:
[..]
De tussenstand op tv liet anders iets heel anders zien.
Sofia is niet het type die je 'in de zak hebt' lijkt mij. Die bepaalt haar eigen weg wel en ook haar eigen 'maatjes'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
servio heeft sharon en sofia in de zak. dus die gaat denk ik niet weg komende weken
Slingerende lange bruine haren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Cynthia_sst het volgende:
nee er is er maar 1 zoals haar! Alex heeft geen lange bruine harend ie slingeren!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Enyma het volgende:
Dat haar van Cynthia overleeft het echt geen 2 weken meer...Voor dr haar is t beter als zij eruit gaat. Voor mij is t beter als Laura gaat
die 3 vertouwen elkaar helemaal. dat vergaat echt niet zo snel, servio gaat alleen mot zoeken met de mannen zoals gerard , alex en philipquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Sofia is niet het type die je 'in de zak hebt' lijkt mij. Die bepaalt haar eigen weg wel en ook haar eigen 'maatjes'.
Sharon ook niet denk ik. Tijdens dat 'gesprek' met een lamme Servio gisteren had ze echt zo'n blik van lul maar door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Sofia is niet het type die je 'in de zak hebt' lijkt mij. Die bepaalt haar eigen weg wel en ook haar eigen 'maatjes'.
Als er in het weekend nog een feestje komt met flink wat drank en hij gaat weer zo idioot tekeer, dan kon het nog wel eens snel veranderen met zijn populariteit bij de dames.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
servio heeft sharon en sofia in de zak. dus die gaat denk ik niet weg komende weken
Zegt wel iets over hoe men Aafke ziet op dit moment en hoe Cynthia. En Cynthia is dus populairder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets, alles kan veranderen, zeker tijdens de live uitzending vanavond.
Pimquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee
Ze vindt het alleen een beetje lullig voor Pim
Ze kunnen beter even wachten en de bewoners 14 dagen ofzo geen alcohol geven, dan is het effect beter en heb je ook net zoals vannacht betere streamsquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er in het weekend nog een feestje komt met flink wat drank en hij gaat weer zo idioot tekeer, dan kon het nog wel eens snel veranderen met zijn populariteit bij de dames.
Heb jij wel gekeken de afgelopen dagen? Al zou er nog maar één snaar over zijn, dan nog presteren ze het om op dat onding te spelen. Ik heb al eerder getwitterd dat ze die snaren strak om z'n snikkel moeten binden en dat ding zelf over z'n kop moeten trekken, maar de redactie doet niet echt veel met tips van de kijker..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
1 snaar van het tokkelding is kapoet dus zullen we niet veel meer horen
\stom wijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Half half naar eigen verhaal, het is een beetje semi uit oid.
Ja, da's best lullig dan ja als dat nog niet duidelijk was van te vorenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Half half naar eigen verhaal, het is een beetje semi uit oid.
mij kan het niet zo veel schelen eigenlijk, ik vind zo'n schel muziekje wel amusantquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij wel gekeken de afgelopen dagen? Al zou er nog maar één snaar over zijn, dan nog presteren ze het om op dat onding te spelen. Ik heb al eerder getwitterd dat ze die snaren strak om z'n snikkel moeten binden en dat ding zelf over z'n kop moeten trekken, maar de redactie doet niet echt veel met tips van de kijker..
wat is een half-half ex? uitgemaakt maar ze hoopt dat het goedkomt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Dus dat gejank om haar ouders gisteravond was misschien stiekem toch meer om haar half-half ex?
NEEquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ik de enige die Guido zo irri vindt??
Ik vind hem vooral boring.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze zeiden ook iets over een rode telefoon ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... van te voren werd er gezegd dat je mobiel ook werd betrokken bij SST. Er is geen mobiele site of een app toch?
En ze zouden ook Social Media gebruiken voor opdrachten, heb ik ook nog niks van gemerkt
KOM DANNN < NUIU!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde niet, maar irri vind ik em nog niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Annelies-G het volgende:
Die stoffen ze vanavond weer ff af denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over een rode telefoon ...
Yup... maar die is wel afgegaan. Je gaat me toch niet vertellen dat ze 'alles' achter de hand gaan houden hequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zeiden ook iets over een rode telefoon ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |