FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik zeg 1 ding.... Pindakaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij klinkt zo dom. geen idee of die echt dom is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik bedenk me net wat voor een drama het gaat zijn als Jo eens genomineerd gaat worden...
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vond eerst Servio leuk maar die heeft het nu fakking verprutst. Alex viel me positief op en ik vind Sofia idd ook leuk. Laura is misschien heel stil en ietwat preuts maar zij is wel een onderdeel van de groep.
Alex net zo ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.
Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan
eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Vond Alex ook knap irritant afgelopen nacht met zijn gelul met een veel te dronken Servio. En daarna tegen iedereen die het maar horen wilde hoe goed hij was en hoe dom Servio. Servio was idd behoorlijk irritant maar Alex net zo erg.
Andersom net zo goed, maakt niet uit zijn we het gewoon niet eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef marky het volgende:
Eens, ook al was die kots-actie wel mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
Alex, Cynthia en Maik mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Gerard en Alex?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef itsme het volgende:
Ik vind tot nu toe Gerard de leukste maar begin Joanna toch ook wel te waarderen en Alex. Degene die ik juist minder leuk ga vinden is Servio. Laura en Guido vind ik saai. Die hebben beide mazzel dat ze die missie hebben gehad, vooral Laura denk ik. Anders waren ze echt helemaal niet opgevallen. Heb ook geen hekel aan Cynthia en hoop dat ze mag blijven. Geeft leuke televisie.
Zou een beetje stom zijn... Maik en monique is streamvoer. Alex ligt op de hotspot van Servio. Allemaal potentieel goed streamvoer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
Alex en Maik mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Had je wat anders verwacht dan? Snap niet zo goed wat er zo moeilijk aan is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
Domme doos van een Cynthia heeft d'r koffers niet goed ingepakt.
En ze kreeg de koffers al amper dichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mutsje Cynthia heeft gewoon nog ladingen kleding liggen in haar kastjes
nee he. Kost weer 3 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mutsje Cynthia heeft gewoon nog ladingen kleding liggen in haar kastjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |