FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Fipo trouwensquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry, het duurde een beetje lang.
Smaken verschillen, ik vind Joanna een hele mooi meid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja ik heb een verschrikkellijke graf hekel aan cyntia. klaar.
maar bij jouw lijkt het meer o pjalouzie ofzo. je zit op dr uiterlijk te zeiken etc. terwijl het verreweg het knapste meisje in het huis is.
Fok! is een beetje op hol geslagen denk ik.quote:
Voor al uw klachten op Twitter @alphons22 DE zenderbaas van Net5....quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben weer lekker veel last van Technische Storing.
sorry sorry, geen idee hoe het moestquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
vond ik ook, vandaar dat ik maar eens actie ging ondernemen. Maar de mijne kan dicht dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura is leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef versabommie het volgende:
Die Laura is zo saai als ze plat is!
Laura
Je bent vast vet, jaloerse bolle.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef versabommie het volgende:
Die Laura is zo saai als ze plat is!
Laura
YWquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
sorry sorry, geen idee hoe het moestdus bedankt PB
+1quote:
Dat rokje van gisteren wat meer om haar middel zat dan om haar kont?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Noek het volgende:
Maar in die dagboekkamer is er dus gesproken over Aafke's rokje en hoe ze zich daarover voelde teh day after. Toen kwam er een sl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |