FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
configuratiescherm>gebruikersaccounts>gebruikersaccounts in- of uitschakelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou mijn streams doen kut en ik krijg die reclame niet weg (ben geen admin op deze comp??), dus dan ga ik maar slapen.![]()
Ik geloof dat de enige die door had dat dat echt niet kon Semith(?) was. Die begon dronken te schreeuwen vanuit zijn bed toen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.
viel daarvoor niet veel te 'volgen' aan Aafke, nauwelijks interessant en meer een luidruchtig accesoire van Moquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze is wel interessant, ze is heel erg losgeslagen maar volgens mij ook iemand die ruzie zoekt. Zoals ik vanavond heb gezien hoe ze deed tegen die Joanna vanwege Philip, verder weet ik niet echt hoe ze is aangezien ik het vandaag pas echt ''volg''.. maar ik vind dat toch wel interessant voor het publiek.
Was echt belachelijk idd. Hij had alleen teveel gezopen. Maar dat maakt je nog geen verkrachter/aanrander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.
Tja, ik vind de shock die door het huis zal gaan als blijkt dat Cynthia popupairder was bij de kijkers dan Aafke en wat dat voor gevolgen zal hebben boeiender dan het losgeslagen gedrag van Aafke als ze wat drank op heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze is wel interessant, ze is heel erg losgeslagen maar volgens mij ook iemand die ruzie zoekt. Zoals ik vanavond heb gezien hoe ze deed tegen die Joanna vanwege Philip, verder weet ik niet echt hoe ze is aangezien ik het vandaag pas echt ''volg''.. maar ik vind dat toch wel interessant voor het publiek.
Als je even Gyazo download, kan je gewoon een deel van je scherm selecteren en upload hij hem gelijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:05 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
goh, bedankt, nog n bepaalde site tip?!?
Inderdaad. Die werd ook super pissed op de redaktie. En terecht!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat de enige die door had dat dat echt niet kon Semith(?) was. Die begon dronken te schreeuwen vanuit zijn bed toen.
http://imgur.comquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:05 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
goh, bedankt, nog n bepaalde site tip?!?
Denk dat het een stukje deken is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:04 schreef RethXoth het volgende:
Is dit Monique d'r arm?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |