FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
configuratiescherm>gebruikersaccounts>gebruikersaccounts in- of uitschakelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou mijn streams doen kut en ik krijg die reclame niet weg (ben geen admin op deze comp??), dus dan ga ik maar slapen.![]()
Ik geloof dat de enige die door had dat dat echt niet kon Semith(?) was. Die begon dronken te schreeuwen vanuit zijn bed toen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.
viel daarvoor niet veel te 'volgen' aan Aafke, nauwelijks interessant en meer een luidruchtig accesoire van Moquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze is wel interessant, ze is heel erg losgeslagen maar volgens mij ook iemand die ruzie zoekt. Zoals ik vanavond heb gezien hoe ze deed tegen die Joanna vanwege Philip, verder weet ik niet echt hoe ze is aangezien ik het vandaag pas echt ''volg''.. maar ik vind dat toch wel interessant voor het publiek.
Was echt belachelijk idd. Hij had alleen teveel gezopen. Maar dat maakt je nog geen verkrachter/aanrander.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:59 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat was het grofste moment in een BB ooit. Die man is daar door de redaktie even neergezet als een potentiele verkrachten. Schandalig was dat.
Tja, ik vind de shock die door het huis zal gaan als blijkt dat Cynthia popupairder was bij de kijkers dan Aafke en wat dat voor gevolgen zal hebben boeiender dan het losgeslagen gedrag van Aafke als ze wat drank op heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ze is wel interessant, ze is heel erg losgeslagen maar volgens mij ook iemand die ruzie zoekt. Zoals ik vanavond heb gezien hoe ze deed tegen die Joanna vanwege Philip, verder weet ik niet echt hoe ze is aangezien ik het vandaag pas echt ''volg''.. maar ik vind dat toch wel interessant voor het publiek.
Als je even Gyazo download, kan je gewoon een deel van je scherm selecteren en upload hij hem gelijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:05 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
goh, bedankt, nog n bepaalde site tip?!?
Inderdaad. Die werd ook super pissed op de redaktie. En terecht!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat de enige die door had dat dat echt niet kon Semith(?) was. Die begon dronken te schreeuwen vanuit zijn bed toen.
http://imgur.comquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:05 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
goh, bedankt, nog n bepaalde site tip?!?
Denk dat het een stukje deken is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:04 schreef RethXoth het volgende:
Is dit Monique d'r arm?
[ afbeelding ]
En dan? Dat is een avond een shock.. En dan staat Cynthia er weer buiten en de rest gaat gewoon weer verder. Aafke kan nog voor vuurwerk zorgen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:05 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Tja, ik vind de shock die door het huis zal gaan als blijkt dat Cynthia popupairder was bij de kijkers dan Aafke en wat dat voor gevolgen zal hebben boeiender dan het losgeslagen gedrag van Aafke als ze wat drank op heeft.
Misschien, maar ruzies komen er toch wel en ik vind het veel leuker om iemand te zien afvallen die al overtuigd is van haar eigen doorgaan door de stunts die ze vandaag heeft uitgehaald en omdat niemand Cynthia mag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Philip moet toehappen, NU!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef b_engeltje het volgende:
aafke blijft het maar proberen bij philip ,arme philip
Ik denk dat het blijven van Aafke voor helemaal niets zal zorgen. Dan is het business as usual meteen. Als Cynthia mag blijven gaat het echt veranderen in het huis. Ze denken nu ook al opeens dat Gerard heel populair is, dus dat zal misschien met Cynthia dan ook gebeuren. En dan willen ze misschien opeens wél weer vriendjes met haar zijn. Psychologisch gezien is het blijven van Cynthia veel interessanter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan? Dat is een avond een shock.. En dan staat Cynthia er weer buiten en de rest gaat gewoon weer verder. Aafke kan nog voor vuurwerk zorgen!
meej eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien, maar ruzies komen er toch wel en ik vind het veel leuker om iemand te zien afvallen die al overtuigd is van haar eigen doorgaan door de stunts die ze vandaag heeft uitgehaald en omdat niemand Cynthia mag.
Ik wil haar gewoon van m'n scherm af, bahEn dat zeg ik niet omdat mensen geen plezier mogen hebben, al dan niet op een ordinaire manier. Maar haar hele attitude staat me niet aan.
Ik hoop van welquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopelijk heeft Monique morgen geen spijt.![]()
Toedels.
Denk niet dat Philip trek heeft in dat onsmakelijke hapje.quote:
laat me raden, Aafke?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk niet dat Philip trek heeft in dat onsmakelijke hapje.
en de rest van de weken er mee opgescheept zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk niet dat Philip trek heeft in dat onsmakelijke hapje.
quote:
het afslaan van zoiemand is niet bewijs van homoseksualiteitquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:09 schreef toxikon het volgende:
Flip zal toc hniet stiekum ook homo zijn???
Ik denk dat er maar een klein deel van in de uitzending zal zitten morgen. Dus de 180.000 kijkers en stemmers hebben voor het overgrote deel geen idee dat dit is gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch denk ik dat Aafke wel blijft, omdat ze zich zo heeft gedragen vannacht. Ik denk dat Cynthia naar huis gaat.. maar we zullen het zien, hoelaat morgen?
eerder het bewijs van goede smaak, ondanks een zooi drankquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:10 schreef jugler het volgende:
[..]
het afslaan van zoiemand is niet bewijs van homoseksualiteit
Ze is veel te ordinairquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is er mis met AafkeOnsmakelijk hapje? Ze is niet mijn type maar ze is niet afzichtelijk toch..
nu ben ik geen manquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is er mis met AafkeOnsmakelijk hapje? Ze is niet mijn type maar ze is niet afzichtelijk toch..
Moeten we er geld voor vragen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nu ben ik geen man
maar geloof dat er een hoop mannen afknappen als ze zich voor niets aanbieden...?
Ah zo. Das waar, maar ik dacht dat het om haar uiterlijk gingquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nu ben ik geen man
maar geloof dat er een hoop mannen afknappen als ze zich voor niets aanbieden...?
En ze kan idd best nog voor actie zorgen, maar het staat mij gewoon zó enorm tegen dat het hele huis al zo ongeveer zeker is dan Cynthia zal moeten vertrekken. Een aantal mensen heeft al uitgesproken dat Nederland toch wel zo slim zal zijn om te zien dat Cynthia echt weg moet. Alleen al daarom hoop ik echt dat Cynthia blijft en dat er een tsunami (NPI) van ongeloof door dat huis zal gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Oók!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ah zo. Das waar, maar ik dacht dat het om haar uiterlijk ging
In zon huis is dat anders daarbij zou ik haar niet afslaan eerder Laura want daar heb ik weer niets mee. Ja ze is ordinair maar who gives a ??? Alsof karakter belangrijk is om je snikkel erin te hangen (althans voor dit spel dus )quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nu ben ik geen man
te makkelijk ,gosh het is hier ook kwart over drie ,ook mijn hersens kunnen niet altijd op het juiste woord komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Moeten we er geld voor vragen dan?
ordinair is niet erg om een keertje je snikkel in te hangen, maar toch niet op tvquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In zon huis is dat anders daarbij zou ik haar niet afslaan eerder Laura want daar heb ik weer niets mee. Ja ze is ordinair maar who gives a ??? Alsof karakter belangrijk is om je snikkel erin te hangen (althans voor dit spel dus )
je snikkel erin hangen ,dan stijgt je aanzien in het huis ,in nl?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In zon huis is dat anders daarbij zou ik haar niet afslaan eerder Laura want daar heb ik weer niets mee. Ja ze is ordinair maar who gives a ??? Alsof karakter belangrijk is om je snikkel erin te hangen (althans voor dit spel dus )
Als die maar schoon wordt tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:13 schreef RiftNL het volgende:
[..]
En bij Laura zou dat haar oorspronkelijke geheim zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef jugler het volgende:
Laura en Servia hebben beide gebarentaal geleerd EN zijn beide 'zwaar dyslectisch'? Toeval zeker
Waarom niet? Doe dan niet mee, er ligt 100.000 euro klaar voor de winnaar en ik vind dat je hoge grenzen daarvoor moet hebbn en niet moet jankenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
ordinair is niet erg om een keertje je snikkel in te hangen, maar toch niet op tv
en ijkt mij niet als je der rest van de weken er nog mee opgescheept zit,je kan niet vluchtequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
ordinair is niet erg om een keertje je snikkel in te hangen, maar toch niet op tv
Jup.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef Lemar het volgende:
Zei Servio nou dat hij zware dyslexie had?
nee, zijn je ballen wat minder zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je snikkel erin hangen ,dan stijgt je aanzien in het huis ,in nl?
Dat niet maar kan me voorstellen dat die mannen ook last krijgen van klapperende hormonen etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat er eerwraak aan vast zitquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ook met veel drank op heb je toch nog wel een greintje eergevoel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat niet maar kan me voorstellen dat die mannen ook last krijgen van klapperende hormonen etc
In portugal zijn ze wat losserquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kunnen wij niet over oordelen wij zitten daar niet etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ook met veel drank op heb je toch nog wel een greintje eergevoel.
Er ontstaan altijd bepaalde spanningen etc etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kunnen wij niet over oordelen wij zitten daar niet etc
Mwhaha ik ben hier om het te vertalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
Wel mooie manier om geheimen uit te wisselen met gebarentaal.
zal me niks verbazen als men datwist in de regiequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef Lemar het volgende:
Wel mooie manier om geheimen uit te wisselen met gebarentaal.
Jij misschien niet....quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kunnen wij niet over oordelen wij zitten daar niet etc
Zit ik hier op Nowlive?quote:
Thanks, dat is handig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:19 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mwhaha ik ben hier om het te vertalen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:20 schreef toxikon het volgende:
flip word gewoon genomen op de keukenvloer
Nee, maar misschien zit niet iedereen te wachten op een nieuwe gouden kooi met veel orfinaire seks, hoeren, kotsen en te korte rokjes. Is ook leuk (quote:
Nee dan moet je Wie is de Mol kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zit niet iedereen te wachten op een nieuwe gouden kooi met veel orfinaire seks, hoeren, kotsen en te korte rokjes. Is ook leuk () af en toe, maar de nadruk moet toch echt wat meer liggen op het psychologische aspect lijkt mij. Daar draait het toch ook om.
blote tieten ook nog , jammer man gemist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef raketevy het volgende:
WATwatwat? Ik had de streams net weggeklikt
Philip genomen? Iemand caps/ uitleg
??
Aafke tackelt Flip en boobs slip outquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef raketevy het volgende:
WATwatwat? Ik had de streams net weggeklikt
Philip genomen? Iemand caps/ uitleg
??
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zit niet iedereen te wachten op een nieuwe gouden kooi met veel orfinaire seks, hoeren, kotsen en te korte rokjes. Is ook leuk () af en toe, maar de nadruk moet toch echt wat meer liggen op het psychologische aspect lijkt mij. Daar draait het toch ook om.
ik hoop dat je door je bed zakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry mensen...
[ afbeelding ]
Ik ga slapen...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry mensen...
[ afbeelding ]
Ik ga slapen...
IK SNAP JOU NIET !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat zijn karim en gerardquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef jugler het volgende:
Liggen gerard en alex in 1 bed met een arm om elkaar heen?
Nee, Maik met een van de wereld zijnde Monique.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef jugler het volgende:
Ja begin sterk te denken dat GERAAAARDD beetje bi is, ook houding maniertjes etcquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef jugler het volgende:
Dat zou best kunnen. Zou ook Gerard en Karim kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef jugler het volgende:
Nou, we lopen nu al twee weken te mouwen dat er drank, actie en hoererij het huis in moet.. En nu is het zover en gaan we ineens moraalridderenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Piemel broeders....dat krijg je als je die van elkaar gezien hebt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat zijn karim en gerard
Op cam 4.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Nee, Maik met een van de wereld zijnde Monique.
Alex en Gerard want KArim zegt net dat die ergens anders moest gaan liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Piemel broeders....dat krijg je als je die van elkaar gezien hebt...
Alsof daar iemand de arm om de ander heen heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat zijn karim en gerard
Dat denk ik soms ook, maar volgens mij is-ie gewoon heel erg amicaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja begin sterk te denken dat GERAAAARDD beetje bi is, ook houding maniertjes etc
Of hij is een beetje dronkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja begin sterk te denken dat GERAAAARDD beetje bi is, ook houding maniertjes etc
begint meer op een homoclub te lijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Uhhh jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Alsof daar iemand de arm om de ander heen heeft
Gerard om Karim toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Alsof daar iemand de arm om de ander heen heeft
Juuuuisttquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:28 schreef PC eend het volgende:
Gebarentaal is nog erger dan fluisteren en daar zou de doodstraf op moeten komen
Vond het prachtig vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, we lopen nu al twee weken te mouwen dat er drank, actie en hoererij het huis in moet.. En nu is het zover en gaan we ineens moraalridderen
Nee hoor. Is leuk, maar moeten ze niet te vaak doen denk ik. Deze ene avond zal effect hebben op de komende dagen, dus dat is perfect. Over 10 dagen ofzo nog een keer doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, we lopen nu al twee weken te mouwen dat er drank, actie en hoererij het huis in moet.. En nu is het zover en gaan we ineens moraalridderen
Als je mij tegenkomt ga je rare gebaren lopen makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:28 schreef RethXoth het volgende:
[..]
JuuuuisttMocht ik je ooit tegenkomen zal ik hetzelfde doen
Pfoehhh.. Dat voert nu ff te ver.. Google maar even op 'Nowlive', 'Sly' etc.quote:
quote:
Nee, in gebarentaal tegen je pratenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je mij tegenkomt ga je rare gebaren lopen maken
Taal? Hoor d'r niks van!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nee, in gebarentaal tegen je praten![]()
En hoezo rare gebaren? Is gewoon een taal heur.
Jaloersquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:31 schreef RiftNL het volgende:
Laura zei zachtjes Love you tegen Guido hahahaha
Kan ik nog iets voor je doen? Guido zegt nee wat een faler, zeg dan kom ff schommelen
Ik hoop met hen mee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura haat Aafke, zij en Guido hopen beiden dat ze er uit gaat morgen.
Echt welquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
jazeker, mag weekelijks terugkeren.
Denk dat alles wat je terug krijgt een dikke spelfout op je neus isquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:30 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nee, in gebarentaal tegen je praten![]()
En hoezo rare gebaren? Is gewoon een taal heur.
Laat maar ikke al snappe ('t is al laat hequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pfoehhh.. Dat voert nu ff te ver.. Google maar even op 'Nowlive', 'Sly' etc.
Mja, ik lijf het lastig vinden, voor de commentaren hier is ze wel leuk.quote:
agreedquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef toxikon het volgende:
ja de kerel die laura aan de haak slaat boft, goede moeder en een lieve vrouw
Ik sprak voor mezelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nopes maar wel opvallend dat ze love you zegt
Ik zit toch bij een RLS COS te posten he? Uhmmm ...nuf said...quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Aha, dus geschreven taal is ook geen taal volgens jou? Slimme opmerking man, ga zo door..
Maar is ze ook een beetje geil zegmaar. Is ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef toxikon het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:33 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Maar is ze ook een beetje geil zegmaar. Is ook niet geheel onbelangrijk.
Was jij het niet die het zelfs nog met een aafke zou kunnen doen?quote:
Hebben ze ook wel. Ze doen er alleen wel 2 weken overquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef Ceetje.. het volgende:
die gekken denken dat ze 3 miljoen kijkers hebben
Kerel, wat lul je nou slap? Je beweert dat Gebarentaal geen taal is omdat je het niet kan horen, als ik me aan jou theorie houdt, dan zou volgens jou geschreven tekst ook geen taal zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zit toch bij een RLS COS te posten he? Uhmmm ...nuf said...
Ja na een avondje stappen wel, maar niet om mee te trouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het niet die het zelfs nog met een aafke zou kunnen doen?
Maar ze gaat alleen wel constant gelijk vreemd met de eerste de beste kerel die ze in een huis tegenkomtquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef toxikon het volgende:
Als dat gebeurt is ze dus ook niet 'zogenaamd', dus dat woord had je dan weg kunnen laten toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:34 schreef RiftNL het volgende:
Lach me kapot als die zogenaamde vriendin van Guido dalijk nog niet tevreden is omdat hij haar een kus gaf hahahahaaahen het dus alsnog uitmaakt terwijl hij er alles aan heeft gedaan
dat is gelijk over natuurlijk, geen fratsen meer danquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ze gaat alleen wel constant gelijk vreemd met de eerste de beste kerel die ze in een huis tegenkomt
Dan vind ik ze nieteens het woord vriendin waard als ze dat zou flikken, dat zou een keiharde smash voor hem zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:35 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is ze dus ook niet 'zogenaamd', dus dat woord had je dan weg kunnen laten toch?
Zo wreed was het ook niet bedoeld hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja na een avondje stappen wel, maar niet om mee te trouwen
Mss is Laura ongesteld?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef Papiergeld het volgende:
Waar ligt the Guido aan te denken? Z'n ketchup-missie?
ik vind het geen straf hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo wreed was het ook niet bedoeld hoor
Blijf het maar vaag vinden waarom ze vanaf dag 1 zo hotel de botel is op de alex, terwijl ze nog die missie heeft ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat is gelijk over natuurlijk, geen fratsen meer dan
Ik denk eigenlijk dat het hele girlfriend/Laura/geheim debacle door z'n hoofd gaat op dat soort momenten. Eigenlijk hoop ik gewoon dat dat het geval is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:36 schreef Papiergeld het volgende:
Waar ligt the Guido aan te denken? Z'n ketchup-missie?
Hoeveel drank hebben die gasten nodig om knock out te gaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
niet zo slim karim is wakker
Ik vind het echt een belachelijke missiequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:38 schreef b_engeltje het volgende:
guido is dood op en moet wakker blijven
Droom fijn over Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 03:39 schreef toxikon het volgende:
ik ga slapen, val om.![]()
was weer lachen hier.
Hij kan hem nu direct uitvoeren waar wacht hij op?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijke missie
http://www.secretstory.nl/nieuws/314/Smakelijke+missiequote:
Had hij net al kunnen doen, moet het op een bord of ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:40 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/314/Smakelijke+missie
" Hij moet deze nacht een hart van ketchup maken met aan de ene kant zijn naam en aan de andere kant die van Laura."
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/314/Smakelijke+missie
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:39 schreef toxikon het volgende:
ik ga slapen, val om.![]()
was weer lachen hier.
hij wacht to de rest op bed ligt, geen idee hoe precies ie het wil doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Had hij net al kunnen doen, moet het op een bord of ?
Ik zou het op de vloer doen levensgroot hahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:41 schreef jugler het volgende:
[..]
hij wacht to de rest op bed ligt, geen idee hoe precies ie het wil doen
Zn peuk aanstekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef Krambo het volgende:
Wat gaat die waashaas nou nog doen met die broodrooster?
Ze hebben geen aanstekers die falersquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef Krambo het volgende:
Wat gaat die waashaas nou nog doen met die broodrooster?
ppff je zou maar verslaafd zijn zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze hebben geen aanstekers die falers
Nee is goed man, ik vind het tof dat je zo je mening uit maar dan laat ik je nu wel verder met rust, ok?quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind Karim een beetje té positief. Zo iemand die alles tof vindt.
Nee haha, daklozen pakkie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef Papiergeld het volgende:
Als het ooit duidelijk wordt dat er een zwerver in huis zit is t voor de rest echt niet meer moeilijk om te achterhalen wie dat moet zijn..
Karim loopt zo irritant, hij waggelt een beetje net als een junk, doet me altijd denken aan Keith Bakkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind Karim een beetje té positief. Zo iemand die alles tof vindt.
Toffe reactie manquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef jugler het volgende:
[..]
Nee is goed man, ik vind het tof dat je zo je mening uit maar dan laat ik je nu wel verder met rust, ok?
Aafke stak net ook haar sigaret op die manier aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef Papiergeld het volgende:
Als het ooit duidelijk wordt dat er een zwerver in huis zit is t voor de rest echt niet meer moeilijk om te achterhalen wie dat moet zijn..
Dat vind ik helemaal niet tof. Ik wil je begrijpen man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef jugler het volgende:
[..]
Nee is goed man, ik vind het tof dat je zo je mening uit maar dan laat ik je nu wel verder met rust, ok?
Ja staat er dus niet bij maar als hij epic wil doen spuit hij heel die fles op de vloer leegquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:44 schreef KeyboardCat het volgende:
moet guido dat bord laten liggen tot de volgende ochtend? of is het alleen ff een hartje maken enz en dan de vaatwasser in
Misschien schaamt ie zich.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:45 schreef Lyza666 het volgende:
Mag niemand zien dat Guido dat ding met ketchup maakt dan? Dat staat er verder toch niet bij?
Dat is de peuk die hij aanstak @ broodroosterquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:47 schreef Lemar het volgende:
Waar haalde die nou die sigaret vandaan?
Oh nu dus ze 2e al.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:48 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dat is de peuk die hij aanstak @ broodrooster
Ja het is een beetje slappe hap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:45 schreef Lyza666 het volgende:
Mag niemand zien dat Guido dat ding met ketchup maakt dan? Dat staat er verder toch niet bij?
Dat zou een goede zijn inderdaad. Alex zou dat helemaal niet trekken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het is een beetje slappe hap.
Ik hoop dat het de bedoeling is dat hij ook niet zegt dat hij het gedaan heeft
En dat alex de schuld krijgt
Net of Guido kijkt haha, die is al lang weggepiert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef jugler het volgende:
[..]
hij rookt hem ook nauwelijks, meer voor de schijn
Maar dan wel heel die vloer onder dan kan Joanna weer schoonmaken hahaha hopelijk doet hij datquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou een goede zijn inderdaad. Alex zou dat helemaal niet trekken.
Guido rent naar Servia (en Joanna) en zegt dat ie het niet gedaan heeft en dan valt de verdenking op de 'kinderachtige Alex' en gaan bovenstaande weer uit hun plaat...zou kunnen werkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En krijgt Joooan in z'n nek omdat die de rotzooi weer moet opruimenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maar dan wel heel die vloer onder dan kan Joanna weer schoonmaken hahaha hopelijk doet hij dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |