Ze komen net uit een gare half opengeknipte vagina.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom kijken baby's zo boos als ze geboren worden
En terecht. Het is een historische dagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Heel de avond Egypte, Egypte, Egypte.
Ik ben een beetje Egypte moe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht. Het is een historische dag
Ik wel met m'n Android tablet. Kijk anders hier even: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #16quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Remlof, ik kan met mijn iPod geen posticons plaatsen
Een horloge van vijf ruggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.com/n(...)picnum=0&tab=details
Alvast begonnen met sparen. Volgend jaar wil ik hem kopen
Het kan nog veeeeeeeeeeeel erger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef remlof het volgende:
Ow het kan nog erger:
[ afbeelding ]
¤ 29.950
En dan moet je hem nog zelf opwindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.com/n(...)archResultIndex=1497
5 ton
Wtf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.com/n(...)archResultIndex=1497
5 ton
Ik heb er eentje van R&Gquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
Berlusconi heeft er volgens mij ook een van 350k. Poetin had er een om van 35k maar gaf die aan een mijnwerker.
Bush had een timex van 2 tientjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga op vakantie..... Naar Egypte of zo.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Is dat trouwens nodig? Al die usericons in de OP. Dat creeert zo'n wij-gevoel en ik dat wij-gevoel niet zo.
Pics.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
De vernis heeft mijn houten "zilveren" schild verneukt![]()
![]()
De zilverlak gaf af, stond op de bus dat je de lak kon beschermen door er een vernislaag over heen te spuiten. Ik gedaan nu heeft het een grijze veldmuis kleur.![]()
De mal staat er langs zoals je kunt zien aan de vakjes, dit is het schild wat bij ons gilde wordt gebruikt, deze heb ik uitvergroot op een goedkope triplex plaat die vervolgens als mal gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:38 schreef Zeeland het volgende:
De vorm is goed gelukt.Mooi ding! Is die voor je dochter?
Is het Gilde een café of een sportkantine?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
De mal staat er langs zoals je kunt zien aan de vakjes, dit is het schild wat bij ons gilde wordt gebruikt, deze heb ik uitvergroot op een goedkope triplex plaat die vervolgens als mal gebruikt wordt.
Hij wordt gebruikt voor het gilde, het wordt een sponsorbord. Een "groot zilveren schild" waar sponsoren een plekje kunnen kopen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is het Gilde een café of een sportkantine?
Tof, maar je gaat daar toch ook doordeweeks 'tanken'? Is die dan altijd open?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutterij
Op een gildedag worden verschillende wedstrijden (geweer,kruisboog,trom,bazuin,jeu de boules,vendelen) gehouden en je kunt hier zilveren schildjes mee winnen.
En eens in de vier jaar schieten we koning:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningsschieten
Een biertje pakken op woensdagavond, dan spelen ze meestal jeu de boules tot een uur of 21.30/22.00 en daarna gaan ze darten en een beetje ouwehoeren max. tot 00.00 want dan moet gildehuis dicht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tof, maar je gaat daar toch ook doordeweeks 'tanken'? Is die dan altijd open?
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Is dat trouwens nodig? Al die usericons in de OP. Dat creeert zo'n wij-gevoel en ik dat wij-gevoel niet zo.
Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Tem het volgende:
Hij is vandaag in premiere gegaan in de bioscoop. Maar waarschijnlijk is hij wel te vinden op usenet ofzo. Voor dit soort films ga ik graag naar de bios hier in de stad
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.
Dat dan weer wel. En dat is mij ook veel waard, rust en ruimte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
lopen hier ook genoeg exoten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
Ga jij nu nog weg?quote:
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.quote:
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn handquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn hand
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.quote:
oh leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.
Het zijn leuke dieren.quote:
Ik ben benieuwd of we dit jaar er een paar kunnen spotten achter in de wei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het zijn leuke dieren.Echte pioniers.
sterkte, genoeg reclames voor je vluggertjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
nu ga ik samen met mijn vrouw een ontzettende slecht film kijken op rtl5
![]()
Dat is ook wel een goede filmquote:
Nu op de belg. zoals je zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede film. Ik zat net naar een buikdanseres op de tafel van P&W te kijken.
Dan kun je gerust rtl5 kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben al naar de bios geweest en geen zin in nog een film.
Stem PVV.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de PvdA. Ledenpas is binnen, maar volgens de stemwijzer pas ik beter bij GroenLinks en D66. Waarom ben ik geen GL-lid geworden.Eigenlijk past die partij beter bij mij, maar PvdA is dan weer een grote volkspartij en die moet de grootste gaan worden.
Het zijn moeilijke tijden in mijn hoofd.
Dan stem je toch lekker GL of D66? Voor de PS maakt het toch niet uit wie de grootste partij wordt, als Bruin maar geen meerderheid krijgt in de senaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de PvdA. Ledenpas is binnen, maar volgens de stemwijzer pas ik beter bij GroenLinks en D66. Waarom ben ik geen GL-lid geworden.Eigenlijk past die partij beter bij mij, maar PvdA is dan weer een grote volkspartij en die moet de grootste gaan worden.
Het zijn moeilijke tijden in mijn hoofd.
Het wordt waarschijnlijk GroenLinks, maar ik vind momenteel dat GroenLinks lang niet groen genoeg is. Die partij moet de duurzaam weer op de kaart gaan zetten, anders heeft ze te weinig toegevoegde waarde binnen de sociaal-democratie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan stem je toch lekker GL of D66? Voor de PS maakt het toch niet uit wie de grootste partij wordt, als Bruin maar geen meerderheid krijgt in de senaat
Neuh, dan kan je net zo goed al die partijen afschaffen en een twee partijen stelsel beginnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Het is democratie in optima forma imho.
Als een democratische meerderheid dat wilt, is het ook democratie in optima forma.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, dan kan je net zo goed al die partijen afschaffen en een twee partijen stelsel beginnen.
Nee, dat zeg ik niet. Al denk ik wel dat je altijd meerdere partijen nodig hebt in een democratie want er moet iets te kiezen zijn. Dus > 1 maar twee partijen kan ook prima in een democratie wat mij betreft. Mijn persoonlijke voorkeur is 3 en niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een democratische meerderheid dat wilt, is het ook democratie in optima forma.
Met jouw gedachtegang kan een democratie alleen een meerpartijenstelsel goedkeuren.
Dat inderdaad. Ze laat totaal onverlet dat het Moslimbroederschap op dit moment de grootste oppositiepartij is. Daarnaast kan het ook zijn dat er op anarchistische wijze de macht wordt gegrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Ochjee, een vrouw die meent dat het nu allemaal fantastisch gaat in Egypte. Ik spreek haar over een half jaartje wel.
True maar aan de andere kant kun je als grote verliezer niet kritiekloos in een nieuw kabinet gaan zitten, op een oud fundament ga je ook geen nieuwe flat bouwen met het risico dat die flat al voor oplevering in elkaar stort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik haat die cultuur in Nederland dat winnende partijen belangrijker zijn dan verliezende. Het gaat er om dat je zo'n groot mogelijke meerderheid hebt voor een kabinet. Het maakt niet uit of dat winnende partijen zijn of niet.
Dat neemt niet weg dat wij nu eenmaal een cultuur hebben waar het belangrijk is wat de belangrijkste partij is.
Je bent te cynisch, die Mubarak heeft 70 miljard achterover gedrukt. Ik denk dat het beter gaat worden in Egypte, maar we zullen het zien over een half jaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Ochjee, een vrouw die meent dat het nu allemaal fantastisch gaat in Egypte. Ik spreek haar over een half jaartje wel.
Misschien kan er een regering gevormd worden met gedoogsteun van de Moslimbroeders. Dan wil ik de PVV wel eens horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze laat totaal onverlet dat het Moslimbroederschap op dit moment de grootste oppositiepartij is. Daarnaast kan het ook zijn dat er op anarchistische wijze de macht wordt gegrepen.
Lachequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kan er een regering gevormd worden met gedoogsteun van de Moslimbroeders. Dan wil ik de PVV wel eens horen
We zullen het zien, ik denk dat het niet veel slechter zal worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
Ik ben ook wel cynisch over Egypte. Ik geloof niet dat daar ooit een democratie komt.
Zolang er een Suez kanaal ligt gaan internationale belangen voor democratie en met 8% van de wereldhandel zijn die internationale belangen te groot om het volk 'echt' te laten beslissen welke kant ze op willen gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
Ik ben ook wel cynisch over Egypte. Ik geloof niet dat daar ooit een democratie komt.
Hoe slecht was het er dan volgens jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik denk dat het niet veel slechter zal worden.
Leuk ja. De enige enigzins westers gezinde staat als strohalm van een zooitje radicalen.quote:
Mubarak was vrij seculier, het gaat dus in ieder geval theocratischer worden. De praktijk leert dat Islamitische theocratieën het economisch slechter doen dan seculiere staten, tenzij er veel olie zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik denk dat het niet veel slechter zal worden.
Aan de boosheid van de bevolking zie je natuurlijk al hoe diep het zit. Mubarak heeft 70 mld in zijn zak gestopt of de zakken van vrienden. We kunnen het niet maken zo iemand te laten zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe slecht was het er dan volgens jou?
Nauwelijks.quote:
In Panama gaat het anders prima met de democratie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zolang er een Suez kanaal ligt gaan internationale belangen voor democratie en met 8% van de wereldhandel zijn die internationale belangen te groot om het volk 'echt' te laten beslissen welke kant ze op willen gaan.
Libië is één van de volgende. We zullen zien hoe het daar gaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef eriksd het volgende:
Ook met olie hoor. Er is enorme armoede in de olierijke staten.
Ze zullen er een militaire junta danwel een andere marionet voor terugkrijgen die net zoveel geld in eigen zak wilt stoppen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Aan de boosheid van de bevolking zie je natuurlijk al hoe diep het zit. Mubarak heeft 70 mld in zijn zak gestopt of de zakken van vrienden. We kunnen het niet maken zo iemand te laten zitten.
We zullen zien of het een theocratie wordt. Ik denk het niet, maar geef gelijk toe dat ik geen expert ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Holograph het volgende:
[..]
Mubarak was vrij seculier, het gaat dus in ieder geval theocratischer worden. De praktijk leert dat Islamitische theocratieën het economisch slechter doen dan seculiere staten, tenzij er veel olie zit.
Op jouw leeftijd zat ik 3x in de week in de kroeg met vrienden. Heb je er geen zin in?quote:
In die landen met veel olie is de verdeling van het BBP over de bevolking natuurlijk meestal wel belabberd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef Holograph het volgende:
De praktijk leert dat Islamitische theocratieën het economisch slechter doen dan seculiere staten, tenzij er veel olie zit.
Afgezien dat deze democratie is afgedwongen door een Amerikaanse invasie, valt panama niet te vergelijken met Egypte, al is het alleen maar omdat Israel behoorlijk van het Suez kanaal afhankelijk is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In Panama gaat het anders prima met de democratie.
Oost-Europa ook niet van 1940 tot 1990quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Tem het volgende:
Daarnaast staat het midden-oosten niet bekend om hun florerende democratiën.
Vind ik niet echt te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Oost-Europa ook niet van 1940 tot 1990
Ik betwijfel dat, als Egypte echt democratisch geregeerd zal worden en een moslim broederschap bijvoorbeeld de grootste partij word is de kans groot dat Israel geisoleerd word bij de eerste de beste hersenscheet die een havik laat(aangezien het in Turkije ookal niet zo lekker gaat), en daarvoor zijn zowel olie als handelsbelangen te groot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk is het wel ironisch dat mensen vrezen dat Egypte in een autoritair regime veranderd, want die richting leken ze juist op te gaan.
Op papier was Egypte al een democratie. Eigenlijk wordt hun democratie nu dus hersteld. Enkele hobbels worden gladgestreken. Dat moet prima kunnen. De Nederlandse democratie had ook niet in één keer de juiste vorm. Verre van dat.
Bij het kiezen van het Egyptische regime maak ik mij meer druk om Egypte dan om Israel. Overigens lijkt het mij sterk dat onze handelsbelangen in gevaar komen aangezien dat Egypte evenzeer zou schaden. Juist als die belangen aanzienlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, als Egypte echt democratisch geregeerd zal worden en een moslim broederschap bijvoorbeeld de grootste partij word is de kans groot dat Israel geisoleerd word bij de eerste de beste hersenscheet die een havik laat(aangezien het in Turkije ookal niet zo lekker gaat), en daarvoor zijn zowel olie als handelsbelangen te groot.
Ik weet overigens ook niet wanneer een regime 'echt' democratisch is. Zijn wij echt democratisch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, als Egypte echt democratisch geregeerd zal worden en een moslim broederschap bijvoorbeeld de grootste partij word is de kans groot dat Israel geisoleerd word bij de eerste de beste hersenscheet die een havik laat(aangezien het in Turkije ookal niet zo lekker gaat), en daarvoor zijn zowel olie als handelsbelangen te groot.
Het leger gaat de boel nu proberen te sussen en over een half jaartje zit er een andere marionet als president.
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik weet overigens ook niet wanneer een regime 'echt' democratisch is. Zijn wij echt democratisch?
Onze regering laat ook behoorlijk met zich sollen door de Amerikanen. Egyptische toestanden zijn het.quote:
Dat was je vraag nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Onze regering laat ook behoorlijk met zich sollen door de Amerikanen.
In de context van de opmerking van PaRoDiUzZ. Hij ziet een Amerikaanse marionettenregering als ondemocratisch. Of zo las ik het tenminste.quote:
Dat zie ik idd als ondemocratisch met het verschil dat je in nederland wel de keuze hebt om op een partij te stemmen die in zekere zin niks van amerika moet hebben, terwijl dat in Egypte afgezien van een evt eerste stemronde niet het geval zal zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
In de context van de opmerking van PaRoDiUzZ. Hij ziet een Amerikaanse marionettenregering als ondemocratisch. Of zo las ik het tenminste.
Mwah, kijk eens naar Italië, de PCI (communistische partij) is daar jarenlang de grootste geweest maar heeft nooit in de regering gezeten, dankzij de Amerikanen. En toch beschouwden we Italië als democratisch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zie ik idd als ondemocratisch met het verschil dat je in nederland wel de keuze hebt om op een partij te stemmen die in zekere zin niks van amerika moet hebben, terwijl dat in Egypte afgezien van een evt eerste stemronde niet het geval zal zijn.
Hoeveel kabinetten hebben in Italie de regeringstermijn uitgezeten of zijn uberhaupt stabiel geweest in de tijden dat de communisten de grootste waren? Daarbij heeft Italie itt Egypte zich sinds ze zich bij de EU aangesloten hebben iig een structuur waarbij het onmogelijk is om een situatie als in Egypte te creeeren, omdat ze zonder de EU geen kant op kunnen, waar je in het geval van Egypte wel de keuze hebt om de kant te kiezen van Arabische en/of Islamitische staten die het niet zo op het westen hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, kijk eens naar Italië, de PCI (communistische partij) is daar jarenlang de grootste geweest maar heeft nooit in de regering gezeten, dankzij de Amerikanen. En toch beschouwden we Italië als democratisch.
Zucht, wat een tijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zat ik 3x in de week in de kroeg met vrienden. Heb je er geen zin in?
Als je geen antwoord erop wil geven is het ook prima, kan zijn dat het te persoonlijk is.
Dus als je voor meer vrijheid van meningsuiting staat, mag je dingen niet walgelijk vinden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:04 schreef betyar het volgende:
En de GBL spreekt nu van schande? Wat mankeert die man? Zolang het in zijn straatje past mag het.
Perzië (tegenwoordig bekent onder de naam 'Islamitische Republiek Iran') kent ook een rijke traditie qua cultuur en historie. Toch zijn zij een theocratie geworden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef Montov het volgende:
Egypte heeft een lange rijke traditie qua cultuur en historie, net als Japan, dus ik ben optimistisch over de toekomst van Egypte.
Dat past prima in de huidige politieke mindset. Regels voor anderen, vrijheid voor jezelf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:42 schreef Zolcon het volgende:
Haha, de reactie van Wilders op de cartoon die op Joop.nl staat.
En dan heb ik het niet over de cartoon zelf, weet nog niet helemaal wat ik van zo een simpele godwin vind, maar over zijn reactie.
Vrijheid van meningsuiting of vrijheid van meningsuiting maar dan alleen wanneer het uitkomt.
Ben je ooit wel eens in Egypte geweest? Heb jij je verdiept in de geschiedenis van het land? Ken je de politieke situatie? Heb je ooit een Egyptenaar gesproken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Perzië (tegenwoordig bekent onder de naam 'Islamitische Republiek Iran') kent ook een rijke traditie qua cultuur en historie. Toch zijn zij een theocratie geworden.
Het enige wat ik jou kan vertellen is dat de mensen die protesteerde geen afspiegeling zijn van de bevolking. Daarnaast is het Moslimbroederschap de grootste oppositiepartij (aldus de NOS), dus het is niet raar als er een theocratie komt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens in Egypte geweest? Heb jij je verdiept in de geschiedenis van het land? Ken je de politieke situatie? Heb je ooit een Egyptenaar gesproken?
Nee, natuurlijk. Het is nooit een afspiegeling van de bevolking in de ogen van dom-rechts. Volgens mij wil jij gewoon dat de Moslimbroederschap de macht grijpt. Je bent waarschijnlijk nog nooit van je leven in het M-O geweest, maar je hebt de afgelopen jaren een aantal Amerikaanse vlaggen zien sneuvelen, en denkt vervolgens: ooi, fundi's!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het enige wat ik jou kan vertellen is dat de mensen die protesteerde geen afspiegeling zijn van de bevolking. Daarnaast is het Moslimbroederschap de grootste oppositiepartij (aldus de NOS), dus het is niet raar als er een theocratie komt.
Wilders moeten gewoon zn bek houden. Hij mag moslims wel fascisten noemen, maar wanneer de bal wordt teruggekaatst, dan is het huilen geblazen. Wees een vent en negeer het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:57 schreef Cerbie het volgende:
Wat een smakeloze cartoon over Wilders, maar van een site als joop.nl had ik ook niet veel beters verwacht.
Op alle mogelijke manieren waarop je een satire over zijn proefballonetje kan maken moet het weer op WO2-manier. En voor zolcon, dat hij zegt voor vrijheid van meningsuiting te zijn betekent natuurlijk niet dat hij niet boos mag zijn om zo'n smakeloze vergelijking met de gaskamers.
Die linksgedraaide grijze massa van jou weet ook wel dat dit smakeloos en over het randje is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders moeten gewoon zn bek houden. Hij mag moslims wel fascisten noemen, maar wanneer de bal wordt teruggekaatst, dan is het huilen geblazen. Wees een vent en negeer het.
Jawel hoor. Maar meet niet met twee maten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dus als je voor meer vrijheid van meningsuiting staat, mag je dingen niet walgelijk vinden?
Nee, waarom? Als Mohammed met een Hitler-snorretje wordt getekend, dan vragen wij ons allemaal af waar die moslims zich druk om maken. Dat heb ik ook hiermee. Idiote voorstellen vragen om overdreven vergelijkingen. Daarom heet het ook een spotprent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die linksgedraaide grijze massa van jou weet ook wel dat dit smakeloos en over het randje is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Cerbie het volgende:
We weten allemaal van welke kant de kogel kwam na bergen van dit soort uitlatingen over Fortuyn.
Over meten met twee maten gesproken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Cerbie het volgende:
We weten allemaal van welke kant de kogel kwam na bergen van dit soort uitlatingen over Fortuyn.
Mohammed is een fictief figuur van 2000+ jaar geleden. Wilders is een levend persoon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, waarom? Als Mohammed met een Hitler-snorretje wordt getekend, dan vragen wij ons allemaal af waar die moslims zich druk om maken. Dat heb ik ook hiermee. Idiote voorstellen vragen om overdreven vergelijkingen. Daarom heet het ook een spotprent.
En de cartoon is ook wel ongepast, maar Wilders is dat ook.quote:volkert van der graaf, is het afschieten niet waard, maar toch hoop ik het stiekem, hij krijgt zijn straf nog wel!!
Dat is het inderdaad. Wilders heeft voor mij het 'recht' verspeeld om boos te doen over dit soort dingen door wat hij zelf allemaal uitkraamt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Laat onverlet dat dit ook een consequentie van de vrijheid van meningsuiting is. Ik snap dus de woede van Wilders, maar vindt het uit zijn mond enigzins misplaatst.
Ja, en? Ten eerste is een figuur als Mohammed net zo levend als Wilders. Misschien nog wel meer. Een profeet die voortleeft in de gedachten van miljarden moslims heeft meer impact dan een blonde schreeuwerd. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Jezus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mohammed is een fictief figuur van 2000+ jaar geleden. Wilders is een levend persoon.
Eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Wilders heeft voor mij het 'recht' verspeeld om boos te doen over dit soort dingen door wat hij zelf allemaal uitkraamt.
Wilders' die erom jankt is misschien net zo als PHP die jankt dat remlof gemeen is. Maar die cartoon is weer een smakeloos hoogtepuntje. Daar moet je het toch zeker wel mee eens zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Ten eerste is een figuur als Mohammed net zo levend als Wilders. Misschien nog wel meer. Een profeet die voortleeft in de gedachten van miljarden moslims heeft meer impact dan een blonde schreeuwerd. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Jezus.
Verder vind ik het een non-argument. Kom op, het is een slechte cartoon, maar jank toch goddomme niet zo.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
Ik wil nog wel benadrukken dat als zo'n cartoon over mij gemaakt zou worden, ik ook zou ontploffen. Maarja.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Nee hoor. Een cartoon zal nooit smakelozer zijn dan de stront die Wilders vrijwel dagelijks uit zijn mond laat vallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wilders' die erom jankt is misschien net zo als PHP die jankt dat remlof gemeen is. Maar die cartoon is weer een smakeloos hoogtepuntje. Daar moet je het toch zeker wel mee eens zijn.
Van jou had ik ook niet anders verwacht ethiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee hoor. Een cartoon zal nooit smakelozer zijn dan de stront die Wilders vrijwel dagelijks uit zijn mond laat vallen.
Nog een tandje lager dan geenstijlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:12 schreef eriksd het volgende:
Nu heb ik nooit de journalistieke waarde van Joop begrepen.
Maar weet je wat het is? Wilders is extreem hypocriet. Zelfs strooit hij met Godwins, maar wanneer iemand de bal terugkaatst dan is het huilen geblazen. Kijk, ook ik vind de cartoon ongepast, maar als Wilders verstandig was, dan stond hij er gewoon boven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wilders' die erom jankt is misschien net zo als PHP die jankt dat remlof gemeen is. Maar die cartoon is weer een smakeloos hoogtepuntje. Daar moet je het toch zeker wel mee eens zijn.
Alleen dan met belastinggeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog een tandje lager dan geenstijl
Mwoah, nee. Bij Joop.nl bedienen de redacteuren zich nog van normaal taalgebruik. Dat geldt niet voor hun collega's bij GS.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog een tandje lager dan geenstijl
Van een idioot?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef Cerbie het volgende:
Taalkundige porno voor L_V. De inhoud van de tekst is nog tenenkrommender dan GS.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, nee. Bij Joop.nl bedienen de redacteuren zich nog van normaal taalgebruik. Dat geldt niet voor hun collega's bij GS.
Maar ik lees beide websites eerlijk gezegd niet.
Hier kan ik mij volledig in vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik vind die cartoon van Wilders ook smakeloos, net (en dat zeg ik altijd) zoals ik vergelijkingen met WO2 typerend vind voor een gebrek aan argumenten.
Laat onverlet dat dit ook een consequentie van de vrijheid van meningsuiting is. Ik snap dus de woede van Wilders, maar vindt het uit zijn mond enigzins misplaatst.
Dat vind jij, Cerbie. Jij als overtuigd rechtmens hekelt Joop.nl, terwijl ik als zijnde linksmens gruwel van GS. Wat jij schrijft is dus geen vaststaand feit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Taalkundige porno voor L_V. De inhoud van de tekst is nog tenenkrommender dan GS.
Het staat geschreven dus het is waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind jij, Cerbie. Jij als overtuigd rechtmens hekelt Joop.nl, terwijl ik als zijnde linksmens gruwel van GS. Wat jij schrijft is dus geen vaststaand feit.
Dat Joop is dood momenteel maar als ik Wilders zo hoorde orakelen tijdens zijn proces van de week dan vraag ik me af of het echt smakelozer is dan datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/godwingalore.htmlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat Joop is dood momenteel maar als ik Wilders zo hoorde orakelen tijdens zijn proces van de week dan vraag ik me af of het echt smakelozer is dan dat
Smakeloos, dat zeker maar voor PVV'ers zou het niveau bekend voor moeten komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/godwingalore.html
Heulen met de concurrent?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens interesseert dat hele gezeik over Haagse clown Wilders mij eerlijk gezegd geen ene reet. De gebeurtenissen in Egypte zijn stuk boeiender. Zo maar effe Volkskrant en een ontbijtje scoren.
Nee hoor, die ligt hier op tafel. Maar het ontbreekt die krant aan echt goede achtergrondenquote:
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Zolcon het volgende:
Volkskrant is de afgelopen jaren steeds dramatischer geworden
Ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.
Over waardeloos gesproken. Gratis kranten moeten ze echt verbieden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
In de ochtend lees ik liever De Pers als ik in de trein zit.
De Pers heeft vaak erg originele en interessante stukken. De andere gratis bladen zijn troep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over waardeloos gesproken. Gratis kranten moeten ze echt verbieden.
En de Chef Den Haag is een toffe peer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.
Dat er vrijheid van mening is, betekent natuurlijk niet dat je niet kwaad mag zijn over iets wat onder die meningsuiting valt. Vrijheid van meningsuiting betekent simpelweg dat je zonder juridische consequenties jouw mening mag uiten. Dat word nog wel eens verward met het idee dat elke mening serieus genomen dient te worden of dat er geen hevige kritiek op meningen zou mogen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik vind die cartoon van Wilders ook smakeloos, net (en dat zeg ik altijd) zoals ik vergelijkingen met WO2 typerend vind voor een gebrek aan argumenten.
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De Pers heeft vaak erg originele en interessante stukken. De andere gratis bladen zijn troep.
Tsja, zo gaat dat in een kapitalistische wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinDe Pers heeft mijn bedrijf echter een hoop geld gekost, dus ik kots op die krant.
Heb je een eigen bedrijf?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinDe Pers heeft mijn bedrijf echter een hoop geld gekost, dus ik kots op die krant.
En nu gaat ook de NRC van broadsheet af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Zolcon het volgende:
Volkskrant is de afgelopen jaren steeds dramatischer geworden
Het bedrijf waar ik werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf?Of bedoel je waar je werkt?
- Geen ideequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, nu Wilders dreigt met een debatboycot, een paar vragen aan mijn medefokkers;
Wanneer zijn er debatten
Wat is het nut van landelijke debatten als het om provinciale standpunten gaat?
Wie voeren de debatten?
Gaat er uberhaupt iemand kijken?
We zijn het 4x eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
- Geen idee
- Het heeft geen nut
- Geen idee
- Nee
http://www.elsevier.nl/we(...)ne-criminaliteit.htmquote:'Je krijgt als verdachte je recht wel, maar dan moet je er wel zelf wat voor doen.'
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?quote:
Ik veeg mn reet af met de Elsevier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)nd-of-total-loss.htm
Dat weet ik ja. Helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Weer beter?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger ligt dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Het is dat ik geen bak koffie bij de hand heb, anders was die zonder twijfel over mn toetsenbord geflikkerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Mwah, dikke keelontsteking nog, maar de koorts is bijna weg.quote:
Klote?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_elkaar__.html?p=3,2![]()
![]()
Ik ben blij dat ik nooit ziek (lees koorts, griep en huis tuin keuken ziektes) ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Mwah, dikke keelontsteking nog, maar de koorts is bijna weg.
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dat ik geen bak koffie bij de hand heb, anders was die zonder twijfel over mn toetsenbord geflikkerd.
Ik ben jaren niet ziek geweest, en ben nu in 3 maanden al 2x ziek geworden. De eerste keer was gewoon niet helemaal fit, maar vanaf woensdag was het wel even andere koek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit ziek (lees koorts, griep en huis tuin keuken ziektes) ben.
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.
Oftewel; Nederland telt meer mensen die niet nadenken over wat ze roepen? Ik vind het moeilijk te geloven dat het merendeel van de Nederlanders economisch rechts is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.
Niemand die het weet, maar het betekent gewoon dat links verkeerd en hypocriet is, en rechts Nederland zal ons redden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?
Dat komt door de klimaatverandering, normaliter zijn de winters warmer, nu hebben we een uitschieter naar beneden en zijn mensen meteen ziek. Beetje zwak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet ziek geweest, en ben nu in 3 maanden al 2x ziek geworden. De eerste keer was gewoon niet helemaal fit, maar vanaf woensdag was het wel even andere koek.
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?
Dan geloof je het niet, en Koos is de slimste.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oftewel; Nederland telt meer mensen die niet nadenken over wat ze roepen? Ik vind het moeilijk te geloven dat het merendeel van de Nederlanders economisch rechts is.
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.
Wat is linkse verandering?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.
Je wijkt qua standpunten gewoon af van andere mensen, terwijl je als een simpele regionale journalist zo overtuigd bent van je gelijk, dat ik het gewoon zielig voor je vind. Aanvaard het maar gewoon, en doe niet of andere mensen poep lullen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijn
Wat ben je toch ook een zielig mannetje. Uit het niets begin je direct weer met beledigingen te smijten. Kun je het niet winnen in normale bewoordingen? Zit je iets dwars? Ik claim niet dat ik per definitie gelijk heb, ik trek jouw bewering in twijfel. Wat ook geoorloofd is, aangezien jij geen bewijs produceert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Je wijkt qua standpunten gewoon af van andere mensen, terwijl je als een simpele regionale journalist zo overtuigd bent van je gelijk, dat ik het gewoon zielig voor je vind.
Ja Koos, iedereen is zielig behalve jij. Normale bewoordingen? Kijk even hoe je discussieert, en dat nog wel voor een journalist. Denk je nou echt dat het prettig is om met zo'n zo'n hippie te discussiëren? De meeste mensen voelen zich daar echt wel te goed voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig mannetje. Uit het niets begin je direct weer met beledigingen te smijten. Kun je het niet winnen in normale bewoordingen? Zit je iets dwars? Ik claim niet dat ik per definitie gelijk heb, ik trek jouw bewering in twijfel. Wat ook geoorloofd is, aangezien jij geen bewijs produceert.
En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja Koos, iedereen is zielig behalve jij. Normale bewoordingen? Kijk even hoe je discussieert, en dat nog wel voor een journalist. Denk je nou echt dat het prettig is om met zo'n zo'n hippie te discussiëren? De meeste mensen voelen zich daar echt wel te goed voor.
Waar moet ik bewijs voor hebben? Je kunt toch wel op google of niet?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijn
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Picchia het volgende:
Een niet zo verdachte wijsneus die zijn recht probeert te halen zonder advocaat riskeert een strafblad onder het CDA-regime.
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef mlg het volgende:
[..]
[..]
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Monolith het volgende:
Maar wat is nou linkse verandering en waarin verschilt die van rechtse of neutrale verandering? En willen mensen dan wel rechtse of neutrale verandering?
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.
Ik heb gewoon geen zin in die simpele discussies met jou. Met je wereldje dit en dat, en rechts sus en zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.quote:
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.
Proost!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.quote:
Mwah, mij krijg je niet mee. Ik vind het allemaal veel te kinderachtig met dat geneuzel over rechts en links altijd. Als het nou echt inhoudelijk was oke, maar het is allemaal zo oppervlakkig waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
echtgaaf zal hier wel om treuren.
Maar hoe zit dat precies met het nieuwe voorstel? Ik heb al dagen de krant niet meer gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Ik vind het belangrijker dat onschuldige burgers met rust gelaten worden, dan om raddraaiers op te pakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Hij is geen geitenwollen sok. Hij minstens zo goed als ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.
Anker is veel gewoner dan Bram. Wim kan zeer goed pleiten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.
Hammerstein en Knoops zijn bazen.
schijnt dat die aanslag voor Hammerstein was bedoeld. Dezelfde autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Apart wereldtje met Bram, Spong, Hammerstein en Doedens. Vooral die aanslag rond Scholte blijft toch merkwaardig.
Heeft Teeven hem dan anaal genomen zonder condoom??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Oh en Teeven zou gelekt hebben dat Hammerstein HIV-positief was
Inderdaad, nogal een valse aanname. Ik vind heel veel "links" bepaald niet progressief maar juist conservertief in hun denken terwijl er ook genoeg "rechts" bestaat die niet conservatief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Ik herken in dit riedeltje heel erg de standaard conservatieve retoriek die gebaseerd is op het idee dat 'links / progressief' verandering wil en dat 'rechts / conservatief' behoudend is, maar dat is in pragmatische uitvoering van zowel links versus rechts beleid als progressief versus conservatief beleid verre van waar.
Als het waar is, is het natuurlijk een zeer lage streek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft Teeven hem dan anaal genomen zonder condoom??
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, nogal een valse aanname. Ik vind heel veel "links" bepaald niet progressief maar juist conservertief in hun denken terwijl er ook genoeg "rechts" bestaat die niet conservatief is.
Volgens mij heeft hij er nooit een geheim van gemaakt. Ik heb eens een interview van hem met die Rotterdamse moslim advocaat Enait gezien bij Het Gesprek. Was een geweldig gesprek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Oh en Teeven zou gelekt hebben dat Hammerstein HIV-positief was
Een naai streekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het waar is, is het natuurlijk een zeer lage streek.
Ik ben persoonlijk ook niet zo van de ééndimensionale politieke classificeringen (Die tweedimensionale varianten zijn overigens niet veel minder gekunsteld). Het ontslagrecht is wel een mooi voorbeeld inderdaad. Conservatieve denkers gaan vaak prat op het idee dat de mens van nature behoudend is en niet te veel verandering wil als justificatie van het conservatisme en kritiek op het progressivisme, maar een versoepeling van van het ontslagrecht is een schoolvoorbeeld van een conservatieve maatregel die een behoorlijk ingrijpende verandering in het dagelijks leven veroorzaakt. Baanzekerheid is nou typisch iets waar de conservatieve natuur van de mens (de behoefte aan stabiliteit) om de hoek komt kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Ze gaan ook leuk functies stapelen in de volksvertegenwoordiging en dan lekker twee ton binnenharken als het wat meezitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef eriksd het volgende:
Waarom beunen die PVV'ers zo enorm bij? En maar klagen over belastinggeld.
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef eriksd het volgende:
Ik snap er geen bal van inderdaad. Weinig consequent.
Dat geldt voor elke partij. Dus wat is je punt, buiten het bashen van de PVV?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.
Geert Wilders is behoorlijk consequent als ze over hem beginnen, dan is het een schande en onfatsoenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.
Bij de PVV lijkt het toch wel een stuk sterker te gelden dan bij de meeste andere partijen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke partij. Dus wat is je punt, buiten het bashen van de PVV?
Dat vind jij omdat je hun bloed wel kunt drinken. (vooroordeel)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij de PVV lijkt het toch wel een stuk sterker te gelden dan bij de meeste andere partijen.
Dat de PVV draait vind ik nog wel de minste van de problemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dat vind jij omdat je hun bloed wel kunt drinken. (vooroordeel)
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Gewoon eerlijk blijven. Afbranden kan iedereen.
Wat is jouw punt nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dat is inderdaad een vooroordeel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Gezien de korte geschiedenis van de PVV is hun trackrecord echt wel indrukwekkend op dit gebied.quote:Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.quote:
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Jij kunt niet begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt niet begrijpend lezen?
Goeie comeback, man. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2516000/2516469.stmquote:1993: World Trade Center bomb terrorises New York
"It felt like an airplane hit the building," said Bruce Pomper, a 34-year-old broker.
Ik moet inderdaad gelijk weer aan die oude WO 2 beelden denken als ik weer zo'n tirade van du_ke tegen de PVV zie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
mijn idee ook ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Uh?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef Monolith het volgende:
Lekker een middagje voor mezelf. Indianen uitmoorden, oorlog met de Spanjaarden, bestuurders in Nederland dwarszitten en het amerikaanse ecosysteem naar de klote helpen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |