Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Tem het volgende:
Hij is vandaag in premiere gegaan in de bioscoop. Maar waarschijnlijk is hij wel te vinden op usenet ofzo. Voor dit soort films ga ik graag naar de bios hier in de stad
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.
Dat dan weer wel. En dat is mij ook veel waard, rust en ruimte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
lopen hier ook genoeg exoten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
Ga jij nu nog weg?quote:
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.quote:
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn handquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn hand
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.quote:
oh leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.
Het zijn leuke dieren.quote:
Ik ben benieuwd of we dit jaar er een paar kunnen spotten achter in de wei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het zijn leuke dieren.Echte pioniers.
sterkte, genoeg reclames voor je vluggertjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
nu ga ik samen met mijn vrouw een ontzettende slecht film kijken op rtl5
![]()
Dat is ook wel een goede filmquote:
Nu op de belg. zoals je zei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede film. Ik zat net naar een buikdanseres op de tafel van P&W te kijken.
Dan kun je gerust rtl5 kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben al naar de bios geweest en geen zin in nog een film.
Stem PVV.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de PvdA. Ledenpas is binnen, maar volgens de stemwijzer pas ik beter bij GroenLinks en D66. Waarom ben ik geen GL-lid geworden.Eigenlijk past die partij beter bij mij, maar PvdA is dan weer een grote volkspartij en die moet de grootste gaan worden.
Het zijn moeilijke tijden in mijn hoofd.
Dan stem je toch lekker GL of D66? Voor de PS maakt het toch niet uit wie de grootste partij wordt, als Bruin maar geen meerderheid krijgt in de senaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de PvdA. Ledenpas is binnen, maar volgens de stemwijzer pas ik beter bij GroenLinks en D66. Waarom ben ik geen GL-lid geworden.Eigenlijk past die partij beter bij mij, maar PvdA is dan weer een grote volkspartij en die moet de grootste gaan worden.
Het zijn moeilijke tijden in mijn hoofd.
Het wordt waarschijnlijk GroenLinks, maar ik vind momenteel dat GroenLinks lang niet groen genoeg is. Die partij moet de duurzaam weer op de kaart gaan zetten, anders heeft ze te weinig toegevoegde waarde binnen de sociaal-democratie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan stem je toch lekker GL of D66? Voor de PS maakt het toch niet uit wie de grootste partij wordt, als Bruin maar geen meerderheid krijgt in de senaat
Neuh, dan kan je net zo goed al die partijen afschaffen en een twee partijen stelsel beginnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Het is democratie in optima forma imho.
Als een democratische meerderheid dat wilt, is het ook democratie in optima forma.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, dan kan je net zo goed al die partijen afschaffen en een twee partijen stelsel beginnen.
Nee, dat zeg ik niet. Al denk ik wel dat je altijd meerdere partijen nodig hebt in een democratie want er moet iets te kiezen zijn. Dus > 1 maar twee partijen kan ook prima in een democratie wat mij betreft. Mijn persoonlijke voorkeur is 3 en niet meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een democratische meerderheid dat wilt, is het ook democratie in optima forma.
Met jouw gedachtegang kan een democratie alleen een meerpartijenstelsel goedkeuren.
Dat inderdaad. Ze laat totaal onverlet dat het Moslimbroederschap op dit moment de grootste oppositiepartij is. Daarnaast kan het ook zijn dat er op anarchistische wijze de macht wordt gegrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Ochjee, een vrouw die meent dat het nu allemaal fantastisch gaat in Egypte. Ik spreek haar over een half jaartje wel.
True maar aan de andere kant kun je als grote verliezer niet kritiekloos in een nieuw kabinet gaan zitten, op een oud fundament ga je ook geen nieuwe flat bouwen met het risico dat die flat al voor oplevering in elkaar stort.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik haat die cultuur in Nederland dat winnende partijen belangrijker zijn dan verliezende. Het gaat er om dat je zo'n groot mogelijke meerderheid hebt voor een kabinet. Het maakt niet uit of dat winnende partijen zijn of niet.
Dat neemt niet weg dat wij nu eenmaal een cultuur hebben waar het belangrijk is wat de belangrijkste partij is.
Je bent te cynisch, die Mubarak heeft 70 miljard achterover gedrukt. Ik denk dat het beter gaat worden in Egypte, maar we zullen het zien over een half jaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
Ochjee, een vrouw die meent dat het nu allemaal fantastisch gaat in Egypte. Ik spreek haar over een half jaartje wel.
Misschien kan er een regering gevormd worden met gedoogsteun van de Moslimbroeders. Dan wil ik de PVV wel eens horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze laat totaal onverlet dat het Moslimbroederschap op dit moment de grootste oppositiepartij is. Daarnaast kan het ook zijn dat er op anarchistische wijze de macht wordt gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |