Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:26 schreef Tem het volgende:
Hij is vandaag in premiere gegaan in de bioscoop. Maar waarschijnlijk is hij wel te vinden op usenet ofzo. Voor dit soort films ga ik graag naar de bios hier in de stad
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is weer een nadeel van een dorp wij hebben hier niks.
Dat dan weer wel. En dat is mij ook veel waard, rust en ruimte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
lopen hier ook genoeg exoten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een grote tuin met salamanders.
Ga jij nu nog weg?quote:
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.quote:
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn handquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom niet? We zijn niet allemaal 31.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En bedankt he, * betyar is weer terug naar de realiteit met zijn biertje in zijn hand
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.quote:
oh leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Salamanders zijn inheemse soorten in Brabant.
Het zijn leuke dieren.quote:
Ik ben benieuwd of we dit jaar er een paar kunnen spotten achter in de wei.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het zijn leuke dieren.Echte pioniers.
sterkte, genoeg reclames voor je vluggertjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
nu ga ik samen met mijn vrouw een ontzettende slecht film kijken op rtl5
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |