Nee hoor, die ligt hier op tafel. Maar het ontbreekt die krant aan echt goede achtergrondenquote:
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Zolcon het volgende:
Volkskrant is de afgelopen jaren steeds dramatischer geworden
Ieder zijn smaakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.
Over waardeloos gesproken. Gratis kranten moeten ze echt verbieden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
In de ochtend lees ik liever De Pers als ik in de trein zit.
De Pers heeft vaak erg originele en interessante stukken. De andere gratis bladen zijn troep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over waardeloos gesproken. Gratis kranten moeten ze echt verbieden.
En de Chef Den Haag is een toffe peer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ja, het was vroeger een betere krant, maar nog steeds vind ik de VK lekker leesbaar met goede stukken.
Dat er vrijheid van mening is, betekent natuurlijk niet dat je niet kwaad mag zijn over iets wat onder die meningsuiting valt. Vrijheid van meningsuiting betekent simpelweg dat je zonder juridische consequenties jouw mening mag uiten. Dat word nog wel eens verward met het idee dat elke mening serieus genomen dient te worden of dat er geen hevige kritiek op meningen zou mogen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik vind die cartoon van Wilders ook smakeloos, net (en dat zeg ik altijd) zoals ik vergelijkingen met WO2 typerend vind voor een gebrek aan argumenten.
Laat onverlet dat dit ook een consequentie van de vrijheid van meningsuiting is. Ik snap dus de woede van Wilders, maar vindt het uit zijn mond enigzins misplaatst.
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De Pers heeft vaak erg originele en interessante stukken. De andere gratis bladen zijn troep.
Tsja, zo gaat dat in een kapitalistische wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinDe Pers heeft mijn bedrijf echter een hoop geld gekost, dus ik kots op die krant.
Heb je een eigen bedrijf?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag eigenlijk ook niet oordelen, want ik rijd nooit met de treinDe Pers heeft mijn bedrijf echter een hoop geld gekost, dus ik kots op die krant.
En nu gaat ook de NRC van broadsheet af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Zolcon het volgende:
Volkskrant is de afgelopen jaren steeds dramatischer geworden
Het bedrijf waar ik werk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf?Of bedoel je waar je werkt?
- Geen ideequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, nu Wilders dreigt met een debatboycot, een paar vragen aan mijn medefokkers;
Wanneer zijn er debatten
Wat is het nut van landelijke debatten als het om provinciale standpunten gaat?
Wie voeren de debatten?
Gaat er uberhaupt iemand kijken?
We zijn het 4x eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
- Geen idee
- Het heeft geen nut
- Geen idee
- Nee
http://www.elsevier.nl/we(...)ne-criminaliteit.htmquote:'Je krijgt als verdachte je recht wel, maar dan moet je er wel zelf wat voor doen.'
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?quote:
Ik veeg mn reet af met de Elsevier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)nd-of-total-loss.htm
Dat weet ik ja. Helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Weer beter?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger ligt dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Het is dat ik geen bak koffie bij de hand heb, anders was die zonder twijfel over mn toetsenbord geflikkerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Mwah, dikke keelontsteking nog, maar de koorts is bijna weg.quote:
Klote?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_elkaar__.html?p=3,2![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |