Ik veeg mn reet af met de Elsevier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)nd-of-total-loss.htm
Dat weet ik ja. Helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat vooral links kiezers vastberaden zijn om te gaan stemmen?
Weer beter?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger ligt dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Het is dat ik geen bak koffie bij de hand heb, anders was die zonder twijfel over mn toetsenbord geflikkerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is toch al jaren bekend dat de opkomst van links in de stemhokjes hoger is dan rechts. Dacht je nou echt dat half Nederland zo idioot is om op links te stemmen? Rechts is een lifestyle, links is politieke activisme.
Mwah, dikke keelontsteking nog, maar de koorts is bijna weg.quote:
Klote?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_elkaar__.html?p=3,2![]()
![]()
Ik ben blij dat ik nooit ziek (lees koorts, griep en huis tuin keuken ziektes) ben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Mwah, dikke keelontsteking nog, maar de koorts is bijna weg.
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dat ik geen bak koffie bij de hand heb, anders was die zonder twijfel over mn toetsenbord geflikkerd.
Ik ben jaren niet ziek geweest, en ben nu in 3 maanden al 2x ziek geworden. De eerste keer was gewoon niet helemaal fit, maar vanaf woensdag was het wel even andere koek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit ziek (lees koorts, griep en huis tuin keuken ziektes) ben.
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.
Oftewel; Nederland telt meer mensen die niet nadenken over wat ze roepen? Ik vind het moeilijk te geloven dat het merendeel van de Nederlanders economisch rechts is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Links is eerder bereid te stemmen, dan rechts. Volgens een onderzoek van Meindert Fennema telt Nederland veel meer rechtsen dan linksen, en zijn linksen ook vaak burgerlijker dan ze stemmen.
Niemand die het weet, maar het betekent gewoon dat links verkeerd en hypocriet is, en rechts Nederland zal ons redden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?
Dat komt door de klimaatverandering, normaliter zijn de winters warmer, nu hebben we een uitschieter naar beneden en zijn mensen meteen ziek. Beetje zwak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet ziek geweest, en ben nu in 3 maanden al 2x ziek geworden. De eerste keer was gewoon niet helemaal fit, maar vanaf woensdag was het wel even andere koek.
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, burgerlijk zijn dan je stemt?
Dan geloof je het niet, en Koos is de slimste.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oftewel; Nederland telt meer mensen die niet nadenken over wat ze roepen? Ik vind het moeilijk te geloven dat het merendeel van de Nederlanders economisch rechts is.
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.
Wat is linkse verandering?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Komt er op neer dat veel linkse stemmers eigenlijk helemaal niet zoveel linkse veranderingen willen.
Je wijkt qua standpunten gewoon af van andere mensen, terwijl je als een simpele regionale journalist zo overtuigd bent van je gelijk, dat ik het gewoon zielig voor je vind. Aanvaard het maar gewoon, en doe niet of andere mensen poep lullen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijn
Wat ben je toch ook een zielig mannetje. Uit het niets begin je direct weer met beledigingen te smijten. Kun je het niet winnen in normale bewoordingen? Zit je iets dwars? Ik claim niet dat ik per definitie gelijk heb, ik trek jouw bewering in twijfel. Wat ook geoorloofd is, aangezien jij geen bewijs produceert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Je wijkt qua standpunten gewoon af van andere mensen, terwijl je als een simpele regionale journalist zo overtuigd bent van je gelijk, dat ik het gewoon zielig voor je vind.
Ja Koos, iedereen is zielig behalve jij. Normale bewoordingen? Kijk even hoe je discussieert, en dat nog wel voor een journalist. Denk je nou echt dat het prettig is om met zo'n zo'n hippie te discussiëren? De meeste mensen voelen zich daar echt wel te goed voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig mannetje. Uit het niets begin je direct weer met beledigingen te smijten. Kun je het niet winnen in normale bewoordingen? Zit je iets dwars? Ik claim niet dat ik per definitie gelijk heb, ik trek jouw bewering in twijfel. Wat ook geoorloofd is, aangezien jij geen bewijs produceert.
En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja Koos, iedereen is zielig behalve jij. Normale bewoordingen? Kijk even hoe je discussieert, en dat nog wel voor een journalist. Denk je nou echt dat het prettig is om met zo'n zo'n hippie te discussiëren? De meeste mensen voelen zich daar echt wel te goed voor.
Waar moet ik bewijs voor hebben? Je kunt toch wel op google of niet?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijn
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Picchia het volgende:
Een niet zo verdachte wijsneus die zijn recht probeert te halen zonder advocaat riskeert een strafblad onder het CDA-regime.
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef mlg het volgende:
[..]
[..]
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Monolith het volgende:
Maar wat is nou linkse verandering en waarin verschilt die van rechtse of neutrale verandering? En willen mensen dan wel rechtse of neutrale verandering?
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.
Ik heb gewoon geen zin in die simpele discussies met jou. Met je wereldje dit en dat, en rechts sus en zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.quote:
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.
Proost!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.quote:
Mwah, mij krijg je niet mee. Ik vind het allemaal veel te kinderachtig met dat geneuzel over rechts en links altijd. Als het nou echt inhoudelijk was oke, maar het is allemaal zo oppervlakkig waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
echtgaaf zal hier wel om treuren.
Maar hoe zit dat precies met het nieuwe voorstel? Ik heb al dagen de krant niet meer gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Ik vind het belangrijker dat onschuldige burgers met rust gelaten worden, dan om raddraaiers op te pakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Hij is geen geitenwollen sok. Hij minstens zo goed als ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.
Anker is veel gewoner dan Bram. Wim kan zeer goed pleiten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.
Hammerstein en Knoops zijn bazen.
schijnt dat die aanslag voor Hammerstein was bedoeld. Dezelfde autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef eriksd het volgende:
Apart wereldtje met Bram, Spong, Hammerstein en Doedens. Vooral die aanslag rond Scholte blijft toch merkwaardig.
Heeft Teeven hem dan anaal genomen zonder condoom??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Oh en Teeven zou gelekt hebben dat Hammerstein HIV-positief was
Inderdaad, nogal een valse aanname. Ik vind heel veel "links" bepaald niet progressief maar juist conservertief in hun denken terwijl er ook genoeg "rechts" bestaat die niet conservatief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Ik herken in dit riedeltje heel erg de standaard conservatieve retoriek die gebaseerd is op het idee dat 'links / progressief' verandering wil en dat 'rechts / conservatief' behoudend is, maar dat is in pragmatische uitvoering van zowel links versus rechts beleid als progressief versus conservatief beleid verre van waar.
Als het waar is, is het natuurlijk een zeer lage streek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft Teeven hem dan anaal genomen zonder condoom??
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, nogal een valse aanname. Ik vind heel veel "links" bepaald niet progressief maar juist conservertief in hun denken terwijl er ook genoeg "rechts" bestaat die niet conservatief is.
Volgens mij heeft hij er nooit een geheim van gemaakt. Ik heb eens een interview van hem met die Rotterdamse moslim advocaat Enait gezien bij Het Gesprek. Was een geweldig gesprek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Oh en Teeven zou gelekt hebben dat Hammerstein HIV-positief was
Een naai streekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het waar is, is het natuurlijk een zeer lage streek.
Ik ben persoonlijk ook niet zo van de ééndimensionale politieke classificeringen (Die tweedimensionale varianten zijn overigens niet veel minder gekunsteld). Het ontslagrecht is wel een mooi voorbeeld inderdaad. Conservatieve denkers gaan vaak prat op het idee dat de mens van nature behoudend is en niet te veel verandering wil als justificatie van het conservatisme en kritiek op het progressivisme, maar een versoepeling van van het ontslagrecht is een schoolvoorbeeld van een conservatieve maatregel die een behoorlijk ingrijpende verandering in het dagelijks leven veroorzaakt. Baanzekerheid is nou typisch iets waar de conservatieve natuur van de mens (de behoefte aan stabiliteit) om de hoek komt kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Ze gaan ook leuk functies stapelen in de volksvertegenwoordiging en dan lekker twee ton binnenharken als het wat meezitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef eriksd het volgende:
Waarom beunen die PVV'ers zo enorm bij? En maar klagen over belastinggeld.
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef eriksd het volgende:
Ik snap er geen bal van inderdaad. Weinig consequent.
Dat geldt voor elke partij. Dus wat is je punt, buiten het bashen van de PVV?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.
Geert Wilders is behoorlijk consequent als ze over hem beginnen, dan is het een schande en onfatsoenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je de PVV ooit kunnen betrappen op consequent gedrag? Ik snap dan ook van geen kant dat de VVD zo wegloopt met die club terwijl iedereen weet dat ze notoir onbetrouwbaar zijn.
Bij de PVV lijkt het toch wel een stuk sterker te gelden dan bij de meeste andere partijen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke partij. Dus wat is je punt, buiten het bashen van de PVV?
Dat vind jij omdat je hun bloed wel kunt drinken. (vooroordeel)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij de PVV lijkt het toch wel een stuk sterker te gelden dan bij de meeste andere partijen.
Dat de PVV draait vind ik nog wel de minste van de problemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dat vind jij omdat je hun bloed wel kunt drinken. (vooroordeel)
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Gewoon eerlijk blijven. Afbranden kan iedereen.
Wat is jouw punt nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dat is inderdaad een vooroordeel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Gezien de korte geschiedenis van de PVV is hun trackrecord echt wel indrukwekkend op dit gebied.quote:Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.quote:
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Jij kunt niet begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt niet begrijpend lezen?
Goeie comeback, man. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2516000/2516469.stmquote:1993: World Trade Center bomb terrorises New York
"It felt like an airplane hit the building," said Bruce Pomper, a 34-year-old broker.
Ik moet inderdaad gelijk weer aan die oude WO 2 beelden denken als ik weer zo'n tirade van du_ke tegen de PVV zie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
mijn idee ook ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Uh?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef Monolith het volgende:
Lekker een middagje voor mezelf. Indianen uitmoorden, oorlog met de Spanjaarden, bestuurders in Nederland dwarszitten en het amerikaanse ecosysteem naar de klote helpen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |