Dat de PVV draait vind ik nog wel de minste van de problemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dat vind jij omdat je hun bloed wel kunt drinken. (vooroordeel)
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Gewoon eerlijk blijven. Afbranden kan iedereen.
Wat is jouw punt nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dat is inderdaad een vooroordeel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Gezien de korte geschiedenis van de PVV is hun trackrecord echt wel indrukwekkend op dit gebied.quote:Maar als je een beetje verder kijkt zul je zien dat anderen ook een waslijst hebben met draaien. Erger zelfs. PvDA bijvoorbeeld.
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.quote:
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf al buiten spel gezet als serieuze discussie deelnemer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het uiteraard over jouw opmerking. Jij hebt een vooroordeel over mijn gedachtegoed.
Jij kunt niet begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt niet begrijpend lezen?
Goeie comeback, man. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:37 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Waarom stel je mij een vraag die je misschien beter bij jezelf neer kunt leggen?
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2516000/2516469.stmquote:1993: World Trade Center bomb terrorises New York
"It felt like an airplane hit the building," said Bruce Pomper, a 34-year-old broker.
Ik moet inderdaad gelijk weer aan die oude WO 2 beelden denken als ik weer zo'n tirade van du_ke tegen de PVV zie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
mijn idee ook ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Uh?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef Monolith het volgende:
Lekker een middagje voor mezelf. Indianen uitmoorden, oorlog met de Spanjaarden, bestuurders in Nederland dwarszitten en het amerikaanse ecosysteem naar de klote helpen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |