En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja Koos, iedereen is zielig behalve jij. Normale bewoordingen? Kijk even hoe je discussieert, en dat nog wel voor een journalist. Denk je nou echt dat het prettig is om met zo'n zo'n hippie te discussiëren? De meeste mensen voelen zich daar echt wel te goed voor.
Waar moet ik bewijs voor hebben? Je kunt toch wel op google of niet?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hoppa, daar ga je weer. Hippie? Te goed voor? Ik discussieer altijd op normale wijze en beledigingen ga ik bij voorkeur uit de weg. Dat je het niet met mij eens bent, dat kan. Maar ik begrijp werkelijk niet waarom je direct op de man moet spelen. Overigens sta je behoorlijk alleen met je opvattingen, maar goed.
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereldje zal dat ongetwijfeld de waarheid zijn
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Picchia het volgende:
Een niet zo verdachte wijsneus die zijn recht probeert te halen zonder advocaat riskeert een strafblad onder het CDA-regime.
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef mlg het volgende:
[..]
[..]
Normale post hoor, praat je ook zo in interviews?
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:15 schreef Monolith het volgende:
Maar wat is nou linkse verandering en waarin verschilt die van rechtse of neutrale verandering? En willen mensen dan wel rechtse of neutrale verandering?
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar moet ik ook mijn eigen redenatie tegenaan gooien. Zo kwam dit uit het onderzoek naar voren.
Ik heb gewoon geen zin in die simpele discussies met jou. Met je wereldje dit en dat, en rechts sus en zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik aan het werk dan? Word jij geinterviewd? Dit is een SC op een forum waar ik voor de lol rondhang.
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.quote:
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, zonder advocaat riskeer je altijd een veroordeling.
Proost!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.quote:
Mwah, mij krijg je niet mee. Ik vind het allemaal veel te kinderachtig met dat geneuzel over rechts en links altijd. Als het nou echt inhoudelijk was oke, maar het is allemaal zo oppervlakkig waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef eriksd het volgende:
Ik zou later best door Koos ingeinterviewd willen worden. En daarna lekker borrelen en aan de bitterballen
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat veel meer onschuldige personen, die voorheen hun recht al kregen wanneer het OM geen zaak dacht te hebben, nu een boete zullen krijgen en dus de zaak moeten voorleggen aan een rechter, met alle schade en risico's van dien.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
echtgaaf zal hier wel om treuren.
Maar hoe zit dat precies met het nieuwe voorstel? Ik heb al dagen de krant niet meer gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Ik vind het belangrijker dat onschuldige burgers met rust gelaten worden, dan om raddraaiers op te pakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, ik vraag mij af waarom voor de meeste raddraaiers elke keer die ambtelijke molen weer wordt ingeschakeld. Wat is wijsheid vraag ik mij dan af.
Hij is geen geitenwollen sok. Hij minstens zo goed als ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n geitenwollensok past inderdaad wel bij jou.
Anker is veel gewoner dan Bram. Wim kan zeer goed pleiten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vervelende vent. Nare intonatie en bijzonder slecht gekleed.
Hammerstein en Knoops zijn bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |