Intensief doen we boven!! Maar dat gaat niet want dan schreeuwt ze de kinderen wakker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval 6 min. nadat je Heidi aan het doorneuken was dus op Fok! geweest, intensief zal het dan ook niet zijn, beste betyar
Geen idee. Ik vind vocalen echter wel totaal irrelevant / overschat en dat pleit in mijn voordeel. Ook in de overige categorieën scoor ik goed:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is de link metal <-> intelligentie al aangetoond?
quote:So he has found that liberals are more intelligent than conservatives (hypothesis: caring about people besides oneself and ones kin is a modern luxury); that atheists are smarter than believers (hypothesis: the human mind evolved at a time when people saw a divine hand behind every occurrence); and, my favorite, that night-owls are smarter than morning people (because there were no night lights on the savannah).
Ho-ho, jij doet boude stellingen op Fok, niet ikquote:
Nog steeds begrijp ik niet hoe je dan tijdens het vluggertje op Fok de moeite heb kunnen nemen dit te posten:quote:Intensief doen we boven!! Maar dat gaat niet want dan schreeuwt ze de kinderen wakker.![]()
![]()
quote:
Ongetwijfeld een heleboelquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
http://www.velthuiskliniek.nl/
Dinsdag hier naartoe voor de operatie. Ik ben benieuwd hoeveel huisvrouwtjes er zullen liggen met een "low self esteem"
Er zijn maar weinig liberalen die ik heb kunnen betrappen op zelf iets doen voor anderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind vocalen echter wel totaal irrelevant / overschat en dat pleit in mijn voordeel. Ook in de overige categorieën scoor ik goed:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ho-ho, jij doet boude stellingen op Fok, niet ik
[..]
Nog steeds begrijp ik niet hoe je dan tijdens het vluggertje op Fok de moeite heb kunnen nemen dit te posten:
[..]
quote:
Wat versta je onder 'liberalen'?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig liberalen die ik heb kunnen betrappen op zelf iets doen voor anderen.
Ze is behoorlijk fel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die chick bij P&W lult net als mn zus. Die houdt ook altijd tirades over Mubarak als ik op bezoek ben.
GL/D66.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'liberalen'?
Die verdoofd hij nu met bier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik gun het je hoor, betyar
Ook vluggertjes van een halfuur mag jij hebben.
Maar wat vindt je knie daarvan?
Na de seks. Dan zeurt de knie en klopt hij behoorlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik gun het je hoor, betyar
Ook vluggertjes van een halfuur mag jij hebben.
Maar wat vindt je knie daarvan?
Klinkt gezond. En morgen naar de velthuiskliniek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die verdoofd hij nu met bier.
Nou ja, dat zijn gemiddeld genomen wat hoger opgeleide mensen, met ook het bijbehorende hogere gemiddelde salarisen bijbehorende hogere afdracht die o.a. ten goede komt aan 'hulp aan andere mensen'. Of bedoelde je meer zaken als actief zijn bij een lokale vereniging, helpen bij een verbouwing, enzovoort?quote:
Dinsdag,yep in eindhovenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt gezond. En morgen naar de velthuiskliniek.
In Eindhoven?
Ik zal kijken of ik een timmerman ergens zie rondrijden met een blond ex-model als vriendin.quote:
Mja, daar zit ook een significante deel bij dat ten goede komt van de kerk zelf of promotie van het geloof b.v.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
Mwah, ik vind het nogal dubieus vrijwilligersactiviteiten aan een bepaalde stroming op te hangen.
Hoewel qua donaties de christenfundies natuurlijk wel de kroon spannen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een timmerman ergens zie rondrijden met een blond bruin harige ex-model boeren dochter als vriendin.
Kom er nog wel eens langs
Ja, zelf iets doen. Geld geven kan iedere debiel. Zelf iets regelen dat hun er met hun zogenaamde wens voor een betere schonere wereld, als ze zelf iets moeten doen, uit hunzelf, is er vaak niet bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn gemiddeld genomen wat hoger opgeleide mensen, met ook het bijbehorende hogere gemiddelde salarisen bijbehorende hogere afdracht die o.a. ten goede komt aan 'hulp aan andere mensen'. Of bedoelde je meer zaken als actief zijn bij een lokale vereniging, helpen bij een verbouwing, enzovoort?
quote:
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.quote:
Oh er zijn genoeg uitzonderingen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb toch een ander beeld van het GL-volk, B_A
Maar dat geeft niet, zal ongetwijfeld ook per regio en netwerk verschillen.
Wat is 'het vrijwilligersgebeuren'? Ik zit ook nog wel een beetje in het lokale / alternatieve feestjes vrijwilligerscircuit, maar daar kom je logischerwijs geen PVV'er en enkel een verdwaalde VVD'er tegen. Ik kan niet echt beoordelen hoe in algemene zin per stroming de tijdsbesteding aan vrijwilligerswerk, mantelzorg, enzovoort is verdeeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, zelf iets doen. Geld geven kan iedere debiel. Zelf iets regelen dat hun er met hun zogenaamde wens voor een betere schonere wereld, als ze zelf iets moeten doen, uit hunzelf, is er vaak niet bij.
Ik heb heel lang in het vrijwilligersgebeuren gezeten en daar stikt het van het links en ook liberale volk, maar als dat wat ouders wordt en gaat werken enzo dan kan er weinig meer vanaf.
Hier is hij dan nog maar eens:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Rob Oudkerk of Paul Depla.
Valt me een beetje tegen van de HP.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
Laat mij toch in de waan dat jij elke avond Heidi Klum aanduwt
In de Economist van 5 feb stond nog wel een halfbakken rehabilitatie van Bush' Midden-Oosten beleid m.b.t. o.a. Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.
Ook mooi!quote:
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.quote:
VVD'ers beschouwen dat als broedermoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.
Natuurlijk is het prima, vooral zelf weten wat je doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.
Ik ben 10+ jaar vrijwilliger (alle lagen) geweest van een poppodium en heb wat eigen initatieven gedaan voor verzamelen van oude pc shit om dat te fixen naar pc voor Afrika alsmede een zwik malarienetten en wat andere dingen, dus uhm, diverse soorten vrijwilligers/liefdadigheidswerk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is 'het vrijwilligersgebeuren'? Ik zit ook nog wel een beetje in het lokale / alternatieve feestjes vrijwilligerscircuit, maar daar kom je logischerwijs geen PVV'er en enkel een verdwaalde VVD'er tegen. Ik kan niet echt beoordelen hoe in algemene zin per stroming de tijdsbesteding aan vrijwilligerswerk, mantelzorg, enzovoort is verdeeld.
Een slotjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
Waar is die tattoo uit het ander topic van, betyar?
En de modjes laten het afweten, nog nooit zo lang twee parallele SC's gezien hier.
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere modsquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
Waar is die tattoo uit het ander topic van, betyar?
En de modjes laten het afweten, nog nooit zo lang twee parallele SC's gezien hier.
Niet nodig, dat kan de VVD prima zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook bezig om de VVD op haar knieën te krijgen, één VVD'er per keer.
Het was een halfbakken parafrasering van een grap over een Amerikaanse politicus die de prostitutie op haar knieën wou krijgen, maar er niet bij had vermeld dat hij er één per keer wou doen. (Was betrapt met een prostituee)quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet nodig, dat kan de VVD prima zelf.
Er moet toch duidelijk nog een mod bijkomen: Phpmystyle.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere mods
Hij leest vast meequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er moet toch duidelijk nog een mod bijkomen: Phpmystyle.
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zijn ze zo desperate om jou te vragen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.
al oud zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij bent toch wel iets volwassener.
Wat een kneus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
Brinkman beschuldigt anderen van populisme
Ja, WFL mod, ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze zo desperate om jou te vragen?
Mij hebben ze nou nooit gevraagd, heel gek.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Zeeland het volgende:
Jeroen Pauw: "Je weet zeker dat Lucassen geen burgemeester van zo'n tuigdorp wordt"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Zeeland het volgende:
Jeroen Pauw: "Je weet zeker dat Lucassen geen burgemeester van zo'n tuigdorp wordt"
Kom maar eens op een maandag ochtend hier rondlopen, terwijl mijn vrouw aan het stressen is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nu ook TV, ... die bitch fel? haha, ... anders zijn jullie misschien niet zoveel gewend, haha.
Ik hoor al genoeg gezeik over je vrouw/kinderen/gezin hier, dat hoef ik niet nog eens live mee te maken. Dank je wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom maar eens op een maandag ochtend hier rondlopen, terwijl mijn vrouw aan het stressen is.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoor al genoeg gezeik over je vrouw/kinderen/gezin hier, dat hoef ik niet nog eens live mee te maken. Dank je wel.
Ik heb ook een lief vrouwke, alleen steunt ze Brinkman een klein beetje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Gezeik? Betyar is vrij positief over z'n vrouwtje.
Daar durf ik mijn hand ook voor in het vuur te steken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf ook te wedden dat die Brinkman nog nooit een mailtje heeft ontvangen van hoofddoekjes-drager.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
Waarom vraagt niemand hoe het zit met de zeeuwse kappen of de volendamse kledingdracht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet geschikt is? Ik ook niet.quote:
Bevelandse kappen moeten ze verbieden, ik begin een politieke partij dat tegen de zeeuwen en die "Bevelandse" kappen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeeuwse kappen zie je niet in Zuid-Holland. Trouwens het zijn geen Zeeuwse kappen, maar Bevelandse kappen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat voor ei? Ik ken geen Joes beest.
Je moeder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie zijn hier wel eens gevraagd om mod te worden?
Pff dat dacht ik gister ook, erg gezellig maar nu valt het opstaan niet meequote:
Ik was bier aan he drinken met een plaatselijke SP'er en GL'er die gepest moesten wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere mods
quote:Een van de boeren van "boer zoekt vrouw" ging trouwen
Een grote en gezellige bruiloft tot laat in de avond
Na het feest ging de boer voor het eerst naar bed met nieuwe boerin
De kersverse boerin ligt naakt in bed ,en zegt : ik heb het koud.....
De boer haalt een deken en legt het over haar heen
De kersverse boerin zegt : ik heb het nog steeds koud.....
De boer haalt nog een deken en legt dat er ook nog over.
De kersverse boerin zegt: vroeger thuis ging mijn vader op mijn moeder liggen als zij het koud had !
De boer zegt : we kunnen die oude man s nachts om 3 uur toch niet uit z'n bed bellen ?!
Ik kom er gewoon niet in aanraking. Ik heb het nog nooit gezien (ook niet toevallig) en zou niet eens weten op welk tijdstip het uitgezonden wordt. De mensen in mijn omgeving kijken ook geen boer zoek vrouw, dus ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er miljoenen naar dat programma kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
boer zoekt vrouw weet ik uitmuntend te ontwijken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook bezig om de VVD op haar knieën te krijgen, één VVD'er per keer.
Ik denk dat de Mos de best betaalde schooldirecteur van Nederland is.quote:
Wasda?quote:
Mijn nieuwe UI met Harry van Bommel en Tofik Dibi.quote:
quote:de sp is tegen
About 2,910,000 results (0.30 seconds)
Anti-Egypte? Je bedoelt anti-Mubarak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef eriksd het volgende:
Wat een treurigheid zeg. Van Bommel de anti-Egypte demonstrant en een of andere giechelmarokkaan
Oh btw;
[..]
Tsja, geen idee. Waarom bemoeit de PVV zich met Israel? Het is mij sowieso een raadsel wat in de hoofden van bepaalde TK-leden rondgaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef eriksd het volgende:
Ohja, excuus. Laat onverlet dat ik nou al dagen probeer uit te vinden wat de SP daarmee te maken heeft.
Dat hij anti-Mubarak is maakt me niet uit, want ik ben zelf ook niet pro-Mubarak. Tofik Dibi is geen giegelmarokaan. Niet dat ik op Van Bommel zou stemmen, maar ik heb wel symphatie voor hem. Ik zoek nog een sympathieke rechtse politicus voor in mijn UI.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef eriksd het volgende:
Wat een treurigheid zeg. Van Bommel de anti-Egypte demonstrant en een of andere giechelmarokkaan
Oh btw;
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik ken jouw soort toch. Het soort dat stiekem helemaal niets heeft met de vrijheid van meningsuiting. Het soort dat er z'n hand niet voor omdraait om een andere user met een afwijkende mening een ban aan te smeren en er vervolgens langs de zijlijn besmuikt bij te gaan staan lachen.
Heel apart trouwens: dat is echt zo'n typisch trekje van "linksen". Daar herken je ze aan.
Kan er ook niet wakker van liggen. Bovendien is het vrijdag, dus ik heb bijzonder weinig zin in een venijnig debat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef eriksd het volgende:
Tja, sommige mensen hebben gewoon geen realiteitszin. Zijn vaak zelf de gevaarlijke.
In ieder geval niets van aantrekken. Alhoewel je dat toch niet doet
http://www.speld.nl/2011/02/10/recensie-speech-mubarak/quote:Krachtige symboliek kan zwaktes niet verhullen
Door de Redactie | 10 February 2011 | Buitenland
Meer van de Redactie
Halsreikend werd uitgekeken naar de nieuwe speech van Mubarak. De premièredag leverde een kleine 84 miljoen kijkers op, een mooi aantal voor een presidentiële speech. Hoewel Mubaraks toespraak sterk begon, net als veel van zijn eerdere werk, eindigde het verhaal verwarrend. De Speld sprak met enkele experts die eensgezind waren in hun oordeel: Mubarak haalde zijn gebruikelijke niveau bij lange na niet.
De kunst van het weglaten beheerst Mubarak als geen ander, aldus Jort Kelder, in het dagelijks leven speechschrijver van Mark Rutte. Mubarak is een man van de stiltes om de woorden heen. Hij creëert een spanningsveld, door bepaalde dingen net niet expliciet te maken. Als dat goed wordt uitgevoerd, zuigt het je echt mee. Over Mubaraks laatste opvoering is Kelder echter niet zo te spreken. Je ziet dat de zenuwen hem parten spelen. Zijn timing is niet op het vertrouwde hoge niveau.
Theaterregisseur Ivo van Hove noemt de setting van het geheel ouderwets. Het blauwe decor, met subtiele ondertonen van nationalistische symboliek, en de statische cameravoering vereisen een beeldende dialoog. Van Hove spreekt van een klassiek Shakespeariaanse aanpak. Het verhaal wordt hierbij volledig verbaal gedragen door de protagonist, zo legt de regisseur uit. Mubarak weet natuurlijk hoe je een publiek moet bespelen. Hij wist vroeger met een subtiele grap de sfeer nog wel eens wat te ontspannen. Daarvan was nu echter weinig te zien.
De keus om de speech niet voor een livepubliek op te nemen vindt Van Hove begrijpelijk, maar hij is minder enthousiast over de live uitgezonden vertaling. De term overdracht van een gedeelte van de macht blijkt bij veel kijkers tot verwarring te leiden. Ook het gebrek aan variatie, de halfzachte ontknoping en het uitblijven van ontploffingen wekken teleurstelling
Meer dan 800.000 bezoekers zijn nu op weg naar het paleis om hun geld terug te eisen. Daarbij schreeuwen zij (We vonden het boek leuker red.)
Eindcijfer: drie en een halve pyramide (van de elf)
gewoon Urkel.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat hij anti-Mubarak is maakt me niet uit, want ik ben zelf ook niet pro-Mubarak. Tofik Dibi is geen giegelmarokaan. Niet dat ik op Van Bommel zou stemmen, maar ik heb wel symphatie voor hem. Ik zoek nog een sympathieke rechtse politicus voor in mijn UI.
Ik zal nog eens nadenken aan welke voorwaarden mijn UI moet voldoen.
Lijsttrekster NH van de OSF ?quote:
Jij kent haar nog.quote:
Welke serie was dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's Stephanie Tanner![]()
Zo die heeft wel 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's Stephanie Tanner![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:01 schreef fokthesystem het volgende:
Zit ik wel in POL slowchat, of in een theekransjes voor huisvrouwen SC ?![]()
foto
vraag
raden
raden
raden
oh die
vertakking : die serie
ja das niks / top die serie
en in die serie, die en die acteur
ja die en die acteur, top / niks...
Ik heb even niks te zeuren over de PvdA.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:01 schreef fokthesystem het volgende:
Zit ik wel in POL slowchat, of in een theekransjes voor huisvrouwen SC ?![]()
foto
vraag
raden
raden
raden
oh die
vertakking : die serie
ja das niks / top die serie
en in die serie, die en die acteur
ja die en die acteur, top / niks...
Bah.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Die chick bij P&W lult net als mn zus. Die houdt ook altijd tirades over Mubarak als ik op bezoek ben.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb even niks te zeuren over de PvdA.
Een vorm van "cat in a jar" hoax.quote:
Hebben ze die vent uit het hunnebed achter hem gevonden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://www.locomotie.nl/l(...)door-de-zijdeur.html kijk dat is SC materiaal!
En als hij werkelijk zo goed op de hoogte was, dan wist hij waarschijnlijk wel dat het de PvdA is, niet de PVDA. Dat laatste is typisch een fout van dom-rechts.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie zo'n lid van de Taliban al in zijn laptopje in een grot in Afghanistan, met een Nederlands woordenboek in de hand, een brief typen op een gekraakte versie van Office 2003.
En datquote:
Zo zie je maar, niet geloven wat je zoal denkt, wanneer dat eerstens extern ingebracht is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn collega gaat volgende week een provinciale PVV'er interviewen. Ik dacht dat die lui een spreekverbod hadden.
Volgende maand is in maart. Dat is na de verkiezingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn collega gaat volgende week een provinciale PVV'er interviewen. Ik dacht dat die lui een spreekverbod hadden.
Nee. Dat heeft de pers er van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Jij vindt de PVV stiekem wel tof, of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft de pers er van gemaakt.
Waarom stiekem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt de PVV stiekem wel tof, of niet?
Het is een uitdrukking, EG.quote:
Oh, dat geloof ik maar al te graag. Maar jij bent dus wel gecharmeerd van Wilders en consorten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het suggereert iets huichelachtig. Als ik iets niet ben, dan is het dat wel.
Ik ben het op veel punten met ze eens. Ja, Nederland is overvol, ja er is teveel islam, ja daders worden doodgeknuffeld, ja genoeg van onaangepast gedrag van buitenlanders, ja teveel asiel, ja teveel immigratie, ja de verzorgingsstaat moet in takt blijven, ja de topsalarissen moeten worden aangepakt, ja de elite hangt mij de keel uit, ja ik ben tegen het monster van de EU dat ons kapot maakt. En ja die tuigdorpen, hoe eerder hoe liever. Ik heb hier mensen die er direct naar toe mogen. Stel asoburen stel klootzakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik maar al te graag. Maar jij bent dus wel gecharmeerd van Wilders en consorten?
Maatregel is absoluut een kloon, maar niet een van Voorschrift. VS is namelijk geen PVV-troll, in tegenstelling tot Maatregel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Frollo het volgende:
Is Voorschrift geband en is Maatregel zijn kloon toevallig?
Oh, OK, ik vond de usernamen een beetje op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maatregel is absoluut een kloon, maar niet een van Voorschrift. VS is namelijk geen PVV-troll, in tegenstelling tot Maatregel.
Ze lijken niet op elkaar, maar ze zouden zo binnen dezelfde context kunnen passen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, OK, ik vond de usernamen een beetje op elkaar lijken.
Dat is Frollo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
Frollo, wie is trouwens die kerel in jouw UI? Dat vraag ik mij al tijden af.
Meer lezen?quote:Frollo is presented as a vindictive, coldly intelligent, brutal extremist with little to no compassion for anything except himself. However, he is also perceived as a tragic figure, tormented by his maddening self-righteousness and narrow views.
Frollo, in the film, is symbolic of religious hypocrisy, which was also an enduring theme in the novel. As a man of strong medieval Catholic faith, Frollo uses his position as judge to inflict great suffering upon the Gypsy population, believing them to "live outside the natural order" and engage in "heathen" behavior. He regards it as his mission to rid the world of vice and sin and he hopes to accomplish this by eliminating Paris's entire Gypsy race.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze lijken niet op elkaar, maar ze zouden zo binnen dezelfde context kunnen passen.
Ik heb geen kloons, wees maar niet bang, er is maar een ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Frollo het volgende:
Is Voorschrift geband en is Maatregel zijn kloon toevallig?
Och, daar had ik natuurlijk eenvoudig zelf achter kunnen komen met behulp van Google, maar goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is Frollo.
Uit de Disney-versie van Hunchback of Notre Dame om precies te zijn.
[..]
Meer lezen?
Een vreselijk figuur dus, die de afschuwelijkste dingen doet, maar... en nou komt het, hij is er zelf van overtuigd dat hij het juiste doet en ziet dus geen enkel kwaad in zijn handelen.
Dat is een pad dat in principe iedereen zou kunnen gaan, links of rechts, religieus of atheïst. Om mezelf daar als het ware steeds aan te herinneren, heb ik sinds 1996 deze naam op internet aangenomen. Mijn ondertitel komt ook uit de film en sluit ook op dat thema aan.
Ik begin je steeds meer te waarderen, wist je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS is namelijk geen PVV-troll.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons, wees maar niet bang, er is maar een ik.
Goedzo jongen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen nog een ritje naar huis (over een paar minuten).
Explain?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze lijken niet op elkaar, maar ze zouden zo binnen dezelfde context kunnen passen.
Hij gaat wel steeds meer zuigen. Hij lijkt wel een beetje op SCH.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te waarderen, wist je dat?
Niet de personen als zodanig, maar er is weinig fantasie nodig om "voorschrift" en "maatregel" in dezelfde hoek te plaatsen. En dat is wrs wat Frollo bedoeldequote:
Moet je doen, hij is erg goed. Al heb ik 'm nu al iets van 8 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, daar had ik natuurlijk eenvoudig zelf achter kunnen komen met behulp van Google, maar goedOverigens heb ik Disney's Hunchback nooit gezien. Binnenkort maar eens op de kop tikken.
Och, mengen.quote:Verder een zeer toepasselijke naam voor een forumuser die zich mengt in maatschappelijke discussies
Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Niet de personen als zodanig, maar er is weinig fantasie nodig om "voorschrift" en "maatregel" in dezelfde hoek te plaatsen. En dat is wrs wat Frollo bedoelde
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Niet de personen als zodanig, maar er is weinig fantasie nodig om "voorschrift" en "maatregel" in dezelfde hoek te plaatsen. En dat is wrs wat Frollo bedoelde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te waarderen, wist je dat?
Disney is altijd gaaf. Laatst nog Belle en het Beest gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is erg goed. Al heb ik 'm nu al iets van 8 jaar niet meer gezien.
Je laat je gezicht inderdaad betrekkelijk weinig zien in deze contreienquote:Och, mengen.Ik roep weleens wat en dan ga ik snel weer weg.
Heineken staat in de koelkast naast me op kantoor, maar auto staat op de parkeerplaats. Wat een tease, waarom doe ik me dit aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Frollo het volgende:
.... Love is in the air ...
Of het is bijna weekend, dat kan ook.
Lief zijn voor diegene, he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Nog 1,5 uur. Mits ik mijn beslissing op bezwaar af krijg.
Fuck schrijf je idd met ckquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in pils, maar op kantoor staat niks en ik had beloofd te komen eten bij iemand die niet drinkt en dus niks in huis heeft. Fuck!
Neem gewoon je eigen mee, we blijven wel Nederlanders hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in pils, maar op kantoor staat niks en ik had beloofd te komen eten bij iemand die niet drinkt en dus niks in huis heeft. Fuck!
Goed plan. Zo eerst effe langs de slijter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem gewoon je eigen mee, we blijven wel Nederlanders hè.
Jahaa, want als het om pilsjes gaat maken we geen grapjes, die moeten altijd voorhanden zijn, te gast bij een geheelonthouder of niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed plan. Zo eerst effe langs de slijter.
Ken ook een gozer die tot zn 25e geheelonthouder was. Tot hij op een dag besloot compleet uit zn plaat te gaan: bier, wijn, whiskey, coke, pillen. Van de een op de andere dag van god los.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaa, want als het om pilsjes gaat maken we geen grapjes, die moeten altijd voorhanden zijn, te gast bij een geheelonthouder of niet.
Hij woonde tot z'n 25e in Rijssen en verhuisde toen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken ook een gozer die tot zn 25e geheelonthouder was. Tot hij op een dag besloot compleet uit zn plaat te gaan: bier, wijn, whiskey, coke, pillen. Van de een op de andere dag van god los.
Uddel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij woonde tot z'n 25e in Rijssen en verhuisde toen?
Op de pittoreske Veluwe.quote:
Hutje op de hei bij Apeldoorn.quote:
Vergeet de aardappelen niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik stap in de auto. En dan rijd ik eerst maar effe langshuis, want een echte Nederlander neemt niet alleen mee, die zorgt ook dat het hem zo min mogelijk kost.
Gek he, een beetje mn eigen aardappelen slachtofferen ten behoeve van anderenquote:
Eigen volk eerst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek he, een beetje mn eigen aardappelen slachtofferen ten behoeve van anderen
quote:
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maatregel is absoluut een kloon, maar niet een van Voorschrift. VS is namelijk geen PVV-troll, in tegenstelling tot Maatregel.
quote:PVV-leider Geert Wilders wordt op zijn wenken bediend. De door hem gewenste tuigdorpen zijn er namelijk al. Dat stelt premier Rutte in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. "We noemen ze gevangenissen".
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Dit soort reacties verraden een kloon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Betaald je werkgever geen taxi?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heineken staat in de koelkast naast me op kantoor, maar auto staat op de parkeerplaats. Wat een tease, waarom doe ik me dit aan?
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.quote:
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.
PVV naast VVD is hard nodig.
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...quote:Hoe komt t dat jij altijd zo doorschiet?
Zeg gewoon Nee. Klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Nog 1,5 uur. Mits ik mijn beslissing op bezwaar af krijg.
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...
[..]
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
blijf ie lekker weg joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.quote:
Ik kies dan gewoon in "tuigdorp" te blijven wonen, 100x beter dan zo'n treurig provincie gat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Nee, dat stelde ik ook niet. Het was slecht een vriendelijke aanwijzing.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.
Dat mag, maar wie is Bram?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen fan van Du_Ke, maar eerder van Bram.
Mag dat?
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.quote:
Haha daar had ik ook al last vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grammaticaal niet klopt aan die zin.
Dat mag. Maar wie is Philipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om te beginnen hebben beiden een piemol.
Klopt. Ik vreet ze ook op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.
Dat klopt. Beide kan je nl eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
Het is een groente, net als pepernoten. Althans, in de zelfde mate vergelijkbaar als Bram en Du_ke
Hoe kan je nou opzien tegen zo'n huichelaar? Als er iemand duidelijk flexibel omgaat met normen en waarden dan is hij dat wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef eriksd het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)orce-settlement.html
Tof huis had Billy. Nu heeft hij nog maar 3 huizen a 34 miljoen
Is van na de 80s toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
We didn't start the fire is een vet nummer
album komt uit 89quote:
Jaren 80 trauma's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een verhalen in R&P zeg. Snel wegwezen daar.
Eens . Ik ben dan eerder een fan van zijn eloquentie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou opzien tegen zo'n huichelaar? Als er iemand duidelijk flexibel omgaat met normen en waarden dan is hij dat wel.
Daarom ben je nu hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een verhalen in R&P zeg. Snel wegwezen daar.
Nah. Zag een ov flirt draadje, stiekem altijd leuk om te lezen, komt ene Richard_prf klagen over dat hij zo lelijk is enzo. Dan is de lol er ook wel weer vanafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |