Die is voor mlg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef Zeeland het volgende:
Wat doet die fruitmand in mijn op?
Had ik gewoon 'Wilders moet dood' als TT moeten doen? Ik vind dat een beetje te ver gaan.quote:
Ik moet aan mn toekomst denken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent ook immer politiek correct.
Ik zie het nieuws al voor me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet aan mn toekomst denken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef eriksd het volgende:
Oh, en ik heb deze week voor het eerst in 2 jaar eens een college gevolgd. Daarmee zit ik deze week in totaal 8 uur op de uni
Not true, wel heb ik Brabantse roots.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef betyar het volgende:
Tom is eigenlijk een brabander hij komt uit het dorpje Zeeland.
Timmermans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie het nieuws al voor me.![]()
[ afbeelding ]
Ach, jongen tochquote:
Iedereen heeft een slechte muzieksmaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n belachelijk slechte muzieksmaak?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Je ondertitel geeft antwoord op deze stelling van je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef ethiraseth het volgende:
mijn muzieksmaak is de enige goede smaak.
Maar niet op zondag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Picchia het volgende:
Op de UvA worden de hoorcolleges op internet gezet. Als je geen zin hebt om naar school te gaan kun je ze gewoon thuis kijken wanneer je wilt. Perfect.
Blij zijn als die zondag idiotie niet meer bij wet is geregeld.quote:
ik kreeg dat ding niet ge-edit met mijn Ipodquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
[POLSC #1738] Waar we van studentenwoningen naar raves gaan
Daar wor je toch gesjuffeld van.
Zondagspolitie is in de maak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Blij zijn als die zondag idiotie niet meer bij wet is geregeld.
Verhaal erachter is wel mooi. Onze trailer trash-rapper kreeg de homo en lesbo-lobby in de states achter zich aan na z'n album, omdat dat zogenaamd homofoob zou zijn, met dit optreden samen met Elton John maakte hij een einde aan de kritieken.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verhaal erachter is wel mooi. Onze trailer trash-rapper kreeg de homo en lesbo-lobby in de states achter zich aan na z'n album, omdat dat zogenaamd homofoob zou zijn, met dit optreden samen met Elton John maakte hij een einde aan de kritieken.
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen heeft een slechte muzieksmaak
Typisch voor een twintiger hooguit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slecht
Tsja, rechts he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slecht
quote:
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzonderingquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch voor een twintiger hooguit.
Maar ik ken ook 50 of 60's-lovers van mijn leeftijd.
We hadden altijd dr.wolffestein voor de marsmuziekquote:
Bijval uit onverwachte hoekquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzondering
Mist?? Hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Zal wel smog zijn danquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de gebouwen niet meer zien iig.
Ja die zie ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.quote:
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zeg![]()
Als dat op een leuke manier is wel. Als het op een kinderachtige manier isquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
Spraakmakend ben je als je een visie hebt. Php was reagan aanhanger om het aanhanger zijn, van baalen fan om mensen tegen zich in het harnas te jagen. Vervolgens kwam er een kreet als "belastingen moeten omlaag". Prima, maar dan vroeg je eens door en dan kwam er dus niets uit.
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?
Ook niet bedoeld om te bashen ofzo. Ik ben gewoon een hoop te weten gekomen. Was erg interessant. De man was een begenadigd spreker, maar had compleet andere politieke en economische denkbeelden dan bovengetekende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?
Sowieso zie ik Reagan niet echt als lichtend voorbeeld als het gaat om economie. Goed acteur, groot charisma. Maar veel te veel een strohalm van de libertariers achter de schermen.
Tsja, dat krijg je met een kabinet dat de oorlog heeft verklaard aan de 'elite'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
Overigens lees ik dat het kabinet ook wil bezuinigen op promovendiHet wordt nu een beetje gortig allemaal.
Tja het is nu eenmaal een babyboomkabinet van verbieden en kortzichtig verbieden. De visie op de lange termijn ontbreekt namelijk volledig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef eriksd het volgende:
Overigens lees ik dat het kabinet ook wil bezuinigen op promovendiHet wordt nu een beetje gortig allemaal.
Tja de jongeren moeten de rekening betalen voor de generaties die nu en straks met pensioen gaan en geen privilege in willen leveren. Niet meer dan logisch toch met een kabinet met deze samenstelling?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
Als er iets een exponent van de kenniseconomie is zijn het wel promovendi. Dat je gaat bezuinigen op tal van aangelegenheden die m.i. niet bij de overheid horen, prima. Maar onderwijs is toch juist een taak van de overheid, in ieder geval een financieel zo laag mogelijke drempel creeren.
talent moet leidend zijn, niet het geld van pa.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef eriksd het volgende:
Ik ben niet voor drempelloos onderwijs; selectie aan de poort. Bijv. die HBO-P route afschaffen. Laat onverlet dat mensen die daadwerkelijk de capaciteiten hebben, niet door gebrek aan financiele middelen alsnog niet gaan studeren/vroegtijdig stoppen.
Maar er mogen wat mij betreft ook nog tal van private opleidingsinstituten bijkomen. Zolang het maar en-en is.
Erik, ik vind het echt wonderbaarlijk, maar er is nog geen een kabinetsvoorstel geweest waarvan ik dacht: 'kijk, dat is nou een goede zet'. Een schrale troost is dat mijn voorspellingen uit lijken te komen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef eriksd het volgende:
Tja, het rugzakje. Je ontkomt niet aan bezuinigingen daar. Net als de AWBZ, dat gaat nog veel meer pijn opleveren. Mensen zullen zelf een potje aan moeten leggen.
Leuk maar regel het dan zo dat de kinderen er niet onder lijden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef eriksd het volgende:
Tja, het rugzakje. Je ontkomt niet aan bezuinigingen daar. Net als de AWBZ, dat gaat nog veel meer pijn opleveren. Mensen zullen zelf een potje aan moeten leggen.
Ja, leuk is dat. Ik wil zo enorm graag kijken, maar ik zit de hele avond in het gemeentehuis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
Jullie houden toch wel Al Jazeerah / Journaal24 in de gaten hè? History in the making. Mubarak gaat vanavond een toespraak houden en de verwachting is dat ie opstapt.
De vraag is nog even of ie de macht aan het leger of aan z'n VP overdraagt.
Is daar nergens een tv'tje met CNN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat. Ik wil zo enorm graag kijken, maar ik zit de hele avond in het gemeentehuis.
Het is weer een pareltje. En vanuit links oogpunt slaat hij de spijker op de kop.quote:
Nee, dat gaat em niet worden. En omdat ik nog steeds wacht de Ipad die mijn werkgever ons had beloofd, heb ik zelf ook geen tv'tje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is daar nergens een tv'tje met CNN?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, een nieuwe Von der Dunk-column.
http://opinie.volkskrant.(...)bedreigt_rechtsstaat
Er moet geld af!
Wees blij. Over 2 maanden is de nieuwe er.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat gaat em niet worden. En omdat ik nog steeds wacht de Ipad die mijn werkgever ons had beloofd, heb ik zelf ook geen tv'tje.
quote:
Over twee maanden hoop ik eerlijk gezegd elders te werken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wees blij. Over 2 maanden is de nieuwe er.
Volkskrant?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over twee maanden hoop ik eerlijk gezegd elders te werken.
Nee, een landelijk tijdschrift. Heb van de week een sollicitatie verstuurd.quote:
Vast niet Elsevierquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, een landelijk tijdschrift. Heb van de week een sollicitatie verstuurd.
Dat laatste vind ik overigens wel een goed idee. Daarmee sla je inderdaad twee vliegen in een klap. Eventueel zet je meerdere studenten op een zaak, want ik kan mij voorstellen dat een stagiaire verdrinkt in de materie wanneer hij solo opereert.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
Die verhoging van het griffiegeld kan opzich geen kwaad, maar in welke mate hé. Het is nu wel erg goedkoop.
Dan met betrekking tot de rechtsbijstand, dat loopt ook behoorlijk op. Maarja, dat is inherent aan een uitdijend normeringsapparaat in de vorm van aanvullende wetgeving. En een standaardbedrag per zaak lijkt mij als (fiscaal)jurist vrij bedenkelijk.
Kunnen we niet de optie bieden om in lichte zaken, welke een groot deel van de strafzaken en dus pro-deo advocaten behelst, masterstudenten strafrecht na een extra diploma voor studiepunten verdachten bij te staan. Ik heb het dus over lichte (taak)straffen enzovoorts. Studenten blij (werkervaring), kennis in de praktijk, lage lasten, prikkel voor mensen die wat extra's willen doen voor hun studie, enzovoorts.
Eerst maar eens uitgenodigd worden voor een gesprek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef eriksd het volgende:
Ow, ik weet het alweer. Ik hoop dat je wat nieuw journalistiek elan kan toevoegen want het is de laatste tijd een beetje afgekalfd. Ik was een vaste lezer, nu niet meer.
Dan ga ik op mn eerste dag op de vuist met Bart Jan Spruyt, vrees ik.quote:
Dat kan heel erg misgaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
Komen gaan van sirenes langs mijn huis, p2000 zegt metrobrand.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Uitzondering:quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzondering
Fuck yeahquote:
Dat is iig geen ondergronds station.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
10-02-11 19:04:16 Brandweer Amsterdam-Amstelland BR 1 BRAND IN METRO (+Inc.net: 2+) Metro Henk Sneevlietweg by HENK SNEEVLIETWEG 20 Station ASD [ OVDN NET02 ALO HVT ASP ASO ]
0100669 Brandweer Amsterdam Lichtkrant kazerne Osdorp
0100869 Brandweer Amsterdam Lichtkrant kazerne Pieter
0100950 Brandweer Amsterdam HV-1 577 kazerne Teunis
0100969 Brandweer Amsterdam Lichtkrant kazerne Teunis
0101204 Brandweer Amsterdam OvD spoed
0102998 Brandweer Regionaal Monitorcode
Ik vroeg me na 4 minuten nog af wanneer het nou eigenlijk begonquote:
Welk merk en type?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kon een jaar geleden boxen van iemand overnemen. Nog spijt dat ik het niet heb gedaan. Ik kon er niet over heen
Synthese Floating One. Op markplaats. Met 1 kapotte tweeter, en daarom voor 125 euro. Echter Tweeter onvindbaar. Maar dan had ik wel een andere set tweeters ingezet.quote:
Er is gelukkig nog meer mooisquote:
Je verdraait de boel als je zegt dat maatregelen die wij ondernemen de drempel verhogen en het hoger onderwijs verelitariseren. Dit is in mijn ogen pertinent onjuist, zowel rijke als arme kinderen moeten echter wel een goede afweging maken van het individueel voordeel dat ze hebben bij een gevolgde studie en de individuele kosten. Waar de vorige generatie belangeloos 10+ jaar kon studeren, moet onze generatie, arm en rijk, zorgvuldiger haar keuzes maken. Daar staan allerlei voordelen tegenover en ook de armste studenten leven in een hogere welvaart dan vroeger, maar het is valse retoriek te zeggen dat erik en ik de drempels willen verhogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de jongeren moeten de rekening betalen voor de generaties die nu en straks met pensioen gaan en geen privilege in willen leveren. Niet meer dan logisch toch met een kabinet met deze samenstelling?
Overigens pleit je toch wel min of meer ideologische maatje GSbrder juist keer op keer voor het verhogen van die drempel
Excuses dat ik eriksd hierbij betrokken had, maar flink hogere kosten een hogere drempel noemen is natuurlijk de doodsteek voor elke bezuiniging, of niet? Ik vind het allemaal te eenvoudig en te snel op de "arme zielige student, die niets van zijn papa krijgt" gespeeld. Tegenwoordig kan je in Nederland ook gewoon tandheelkunde studeren, een startsalaris van 3,5k opstrijken, als je vader groenteman is en zijn er kinderen van CEO's die hun hart hebben verloren aan de kleinkunst en een toneelopleiding volgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef du_ke het volgende:
Ik zeg ook niet dat Erik en jij daar voor pleiten maar dat jij daar voor pleit. Flink hogere kosten is gewoon een hogere drempel.
Dat was altijd al het geval?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat de bezuinigingen aan het onderwijs en de rechtelijke macht en dergelijke het resultaat zijn van onvoldoende eigen creativiteit van het kabinet om bezuinigingsplannen te formuleren. Dus dan neemt de ambtenarij het over. Dat denk ik echt.
Dat is het ook de hervormingen die ze wilde doorvoeren zijn door de PVV tegengehouden. Rutte heeft zichzelf flink in zijn kont laten naaien door Wilders en Verhagen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat de bezuinigingen aan het onderwijs en de rechtelijke macht en dergelijke het resultaat zijn van onvoldoende eigen creativiteit van het kabinet om bezuinigingsplannen te formuleren. Dus dan neemt de ambtenarij het over. Dat denk ik echt.
Ik heb nog nooit gezeik gehad. Misschien moet je gewoon zaken doen met betere bedrijven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Overigens, als mensen zich afvragen hoe het toch komt dat je tegenwoordig bij elk defect product moet procederen wegens gebrek aan service; winkels hebben verzekeringen afgesloten tegen dergelijke claims, maar die betalen alleen bij een gerechtelijke veroordeling (polisvoorwaarde). Enorme handjeklap dus; ketens rekenen erop dat niemand doorprocedeert, en als dat toch gebeurd, krijgen ze alsnog geld. Over belonen van slecht gedrag gesproken.
Misschien iets te gecompliceerd maar ik vond het vrij verontrustend.
ik ben dan zo'n hufter wat in de winkel blijft staan en een hoop stampij gaat trappen, ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de winkel die dag geen omzet meer draait. En daarna ga ik elke dag terug.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Overigens, als mensen zich afvragen hoe het toch komt dat je tegenwoordig bij elk defect product moet procederen wegens gebrek aan service; winkels hebben verzekeringen afgesloten tegen dergelijke claims, maar die betalen alleen bij een gerechtelijke veroordeling (polisvoorwaarde). Enorme handjeklap dus; ketens rekenen erop dat niemand doorprocedeert, en als dat toch gebeurd, krijgen ze alsnog geld. Over belonen van slecht gedrag gesproken.
Ik heb het niet over persoonlijke waarnemingen, ik heb het over een zich ontwikkelende systematiek die op den duur consumentenrechten saboteert.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezeik gehad. Misschien moet je gewoon zaken doen met betere bedrijven.
Ja, maar waar het zwaartepunt van de macht ligt kan natuurlijk sterk verschillen. Vooral wanneer er een grote druk bestaat om bepaalde resultaten te behalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was altijd al het geval?
Elke gemeente heeft een ambtelijke denktank dat met dergelijke initiatieven komt.
Harde stem opzetten, vragen om namen en eisen dat je management te spreken krijgt, en bij het management ook weer om het management vragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
Consumentenrechten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het niet over persoonlijke waarnemingen, ik heb het over een zich ontwikkelende systematiek die op den duur consumentenrechten saboteert.
Ze moesten beleggen verbieden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
Haha, Jan Marijnissen wordt uitgelachen in het beleggingsblaadje van me.
Waarom wil je dat verbiedenquote:
Ja. Meerdere. Je kunt ze vast vinden op het gebied van import, productie, voedsel en waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er al wetten gemaakt dat een biefstukje besteld in een restaurant minimaal een cijfer van 8 of hoger moet scoren op een schaal van 10?
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er al wetten gemaakt dat een biefstukje besteld in een restaurant minimaal een cijfer van 8 of hoger moet scoren op een schaal van 10?
Die is ook van de Volkskrant, hij schrijft geregeld over oude oorlogsmisdadigers uit WO II.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Ik zag die columnist van buitenhof eergister nog rondstrompelen. Max Pam heet hij geloof ik.
Ik ben met geen enkele door de overheid opgelegde bepaling blij, geen enkele. Niet omdat het geen goede regel zou kunnen zijn, dat kan best, maar het is een morele kwestie. De bepaling komt voort uit dwang, dus issie slecht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?
Belangrijke aanschaffen wel. Maar goed, ik ben ook best precies als het op grote uitgaven aankomt. Ik zal niet impulsief een televisie aanschaffen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?
quote:
Nounou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben met geen enkele door de overheid opgelegde bepaling blij, geen enkele. Niet omdat het geen goede regel zou kunnen zijn, dat kan best, maar het is een morele kwestie. De bepaling komt voort uit dwang, dus issie slecht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, sorry ik heb principes en moreel besef.
Is ie te gast? Me dunkt dat hij nu andere dingen aan zijn hoofd heeft dan koffiemax of wat dan ookquote:
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Gokken met fictief andermans geld nee dank je.
Beleggen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Gokken met fictief andermans geld nee dank je.
Ga short op Egyptische obligatiesquote:
Nee, Mustafa Oukbih praat er steeds doorheen.quote:
Beurshandelaren bepalen wat de waarde is van een bedrijf. Dat vind ik kwalijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beleggen:
Een belegging is een vorm van investering waarbij geld wordt vastgelegd voor langere of kortere tijd met als doel om in de toekomst financieel voordeel te behalen.
Wiens geld wordt waarmee vergokt? Jij vindt sparen om dezelfde reden verwerpelijk?
Mwoah, is dat zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Beurshandelaren bepalen wat de waarde is van een bedrijf. Dat vind ik kwalijk.
Wie zou de waarde van een bedrijf dan moeten bepalen, beste betyar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Beurshandelaren bepalen wat de waarde is van een bedrijf. Dat vind ik kwalijk.
De intrinsieke waarde van een bedrijf niet, en dat is wat voor mij telt. Los daarvan zou ik niet weten wie anders de marktwaarde van een bedrijf moet bepalen. Het blijft wat de gek ervoor geeft en elke overname heeft als doel meer winst te maken, dus de winstgevendheid bepaalt eigenlijk de marktprijs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Beurshandelaren speculeren, dat slaat om in waarde.
En waar zijn die speculaties op gestoeld? Gefundeerde twijfels aan de kredietwaardigheid van een onderneming, de concurrentiepositie en de marktontwikkelingen, alsmede jaarcijfers, winstwaarschuwingen, overname en fusie-dreigingen? Of komen ze op een goede morgen bij elkaar op het Beursplein 5 en kiezen ze een onderneminkje uit om die vervolgens fijn te pesten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Beurshandelaren speculeren, dat slaat om in waarde.
Dat klopt, maar de beurshandelaren speculeren over bepaalde gedragingen binnen een bedrijf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie zou de waarde van een bedrijf dan moeten bepalen, beste betyar?
Het lijkt me volkomen logisch dat de eigenaar beslist wat zijn product waard is, jij kan immers ook voor je producten vragen wat je wilt, daar wil je geen buurman bij hebben die voor jou wel even besluit wat je verkoopwaar kost.
Mustafaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
Ik dacht dat een vrouw aan het vertalen was, die vent miste wat testosteron.
Klopt, zoals het hoort. Dat heet ook wel 'marktkennis' en geeft nu net het goede verschil aan tussen een goede beurshandelaar en een slechte. Gedragingen binnen een bedrijf zijn toch in bepaalde mate verantwoordelijk voor de waardeontwikkeling van een bedrijf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de beurshandelaren speculeren over bepaalde gedragingen binnen een bedrijf.
Als er een scheet dwars zit kelderen de aandelen al, dat vind ik een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, zoals het hoort. Dat heet ook wel 'marktkennis' en geeft nu net het goede verschil aan tussen een goede beurshandelaar en een slechte. Gedragingen binnen een bedrijf zijn toch in bepaalde mate verantwoordelijk voor de waardeontwikkeling van een bedrijf?
Wat is daar zo vervelend aan? Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie werkelijk het gevaar niet in van een koersdaling van 4-7 procenten vanwege een winstwaarschuwing. Ik neem aan dat je verder voldoende informatie hebt deze meningen op te funderen en zelf ook een aandelenportefeuille bezit, maar het blijven merkwaardige standpunten van een volwassen vent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Als er een scheet dwars zit kelderen de aandelen al, dat vind ik een kwalijke zaak.
Ik heb een paar spaarbeleggingen, als ik elk jaar dat overzicht krijg word ik daar niet vrolijk van. Dan kan ik ze net zo goed op een spaarrekening zetten dan hou ik meer over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is daar zo vervelend aan? Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zie werkelijk het gevaar niet in van een koersdaling van 4-7 procenten vanwege een winstwaarschuwing. Ik neem aan dat je verder voldoende informatie hebt deze meningen op te funderen en zelf ook een aandelenportefeuille bezit, maar het blijven merkwaardige standpunten van een volwassen vent.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die Mubarak liever op zijn post ziet blijven?
In zo'n egyptetopic.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kippevel , mn handen zijn bijna blauw zo weinig bloed kan er nog naartoe .. jezuz dit voelt echt niet goed, heeeel eng fout gevoel nu .. hij moest en zou ze uit hun "vredelievende demnstratie "halen ... en ik vrees dat het em gaat lukken ...
Tsja, als je aandelen 40 jaar lang in je bezit houdt genereren ze hoe dan ook winst, maar op de verkeerde momenten instappen, een dure fondsmanager moeten betalen en andere kosten kwijt zijn aan een broker willen de winst nog wel eens drukken. Het zou leuk zijn als je jezelf de moeite gunt wat verdieping te zoeken, want er zijn zoveel leuke dingen mee te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een paar spaarbeleggingen, als ik elk jaar dat overzicht krijg word ik daar niet vrolijk van. Dan kan ik ze net zo goed op een spaarrekening zetten dan hou ik meer over.
Inmiddels zijn er een paar stopgezet.
Zijn positie is totaal niet meer houdbaar. Het is puur symbolisch, maar het lijkt me beter dat iemand anders de zaakjes regelt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou een van de weinigen die Mubarak liever op zijn post ziet blijven?
Mits op dezelfde manier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zijn positie is totaal niet meer houdbaar. Het is puur symbolisch, maar het lijkt me beter dat iemand anders de zaakjes regelt.
Ik denk dat ik alles afkoop en alles gewoon op een argenta rekening drop.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, als je aandelen 40 jaar lang in je bezit houdt genereren ze hoe dan ook winst, maar op de verkeerde momenten instappen, een dure fondsmanager moeten betalen en andere kosten kwijt zijn aan een broker willen de winst nog wel eens drukken. Het zou leuk zijn als je jezelf de moeite gunt wat verdieping te zoeken, want er zijn zoveel leuke dingen mee te doen.
Die bezit ik ook nog, nu je me eraan herinnert. Argenta, gaf in het begin wel leuke rente, maar ik werd ook niet vrolijk van het nieuws dat ze de rente weer verlaagden naar onder de 2,00%. Een optimale bescherming biedt je portefeuille pas als het naast spaarproducten ook obligaties en aandelen bezit. Nu vecht je tegen de inflatie en de VRH. Iets wat je met de huidige rentestand natuurlijk ook niet wint.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alles afkoop en alles gewoon op een argenta rekening drop.
En Mugabe een raaskal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is die Mubarak toch ook een schavuit.
Ach, als ze daadwerkelijk denken dat er een gezonde democratie op staat die eerlijkheid en afwezigheid voor corruptie garandeert, dan moeten ze nodig eens naar de dokter om eens te kijken of alle draadjes nog wel in orde zitten daar boven in hun bol.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
In zo'n egyptetopic.
Sommige mensen echt
En Obama een doerak.quote:
Kim-Jong Il, de vlerk.quote:
Tijdelijk tot de nieuwe verkiezingen.quote:
We begonnen daar inderdaad met ruim 5 procent. Nu is dat volgens mij 2.4 of zo iets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die bezit ik ook nog, nu je me eraan herinnert. Argenta, gaf in het begin wel leuke rente, maar ik werd ook niet vrolijk van het nieuws dat ze de rente weer verlaagden naar onder de 2,00%. Een optimale bescherming biedt je portefeuille pas als het naast spaarproducten ook obligaties en aandelen bezit. Nu vecht je tegen de inflatie en de VRH. Iets wat je met de huidige rentestand natuurlijk ook niet wint.
Aldus een zelfverklaard expert. Ik geef je ten dele gelijk; ook ik koester niet de illusie dat van de een op de andere dag een gezonde democratie kan ontstaan. Echter, eens moet een eerste stap worden gezet. Uiteraard kun je voor eeuwig de status quo handhaven, maar ik acht dat onwenselijk. Ik denk dat het westen de komende jaren moet optreden als leermeester en moet trachten het democratiseringsproces in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ze daadwerkelijk denken dat er een gezonde democratie op staat die eerlijkheid en afwezigheid voor corruptie garandeert, dan moeten ze nodig eens naar de dokter om eens te kijken of alle draadjes nog wel in orde zitten daar boven in hun bol.
Ik bedoel, het aantal landen daar dat enigszins ontwikkeld is op die gebieden is op 1 vinger te tellen, en die is dan weer Westers.
Wat men wel eens doet is op 31 december overschrijven en dan op 2 januari terug.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die bezit ik ook nog, nu je me eraan herinnert. Argenta, gaf in het begin wel leuke rente, maar ik werd ook niet vrolijk van het nieuws dat ze de rente weer verlaagden naar onder de 2,00%. Een optimale bescherming biedt je portefeuille pas als het naast spaarproducten ook obligaties en aandelen bezit. Nu vecht je tegen de inflatie en de VRH. Iets wat je met de huidige rentestand natuurlijk ook niet wint.
Sorry, maar ik vind dit te kort door de bocht. Je ziet wat mensen schreeuwen op straat en de afgelopen jaar zien we her en der een Amerikaanse vlag sneuvelen en daaruit concludeer jij dat de democratie een onhaalbare doelstelling is voor een land als Egypte. Het feit dat de bevolking het zelf echt lijkt te willen, is een goed teken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
Dat dus. Ik zou ook het liefst democratie overal zien met alleen maar verstandige mensen, maar dat is gewoon niet de werkelijkheid. En in het belang van de wereldveiligheid ontkom je dan niet aan de leiders die thans in het M-O zitten. Helaas maar waar.
??quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
Is er hier niemand die nog steeds tevreden terugblikt op de val van het kabinet reeks?
Het enige dat voor ons belangrijk is is enigszins stabiliteit in de regio, vrede met Israel, een stabiel Suez kanaal en handelsrelaties.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus een zelfverklaard expert. Ik geef je ten dele gelijk; ook ik koester niet de illusie dat van de een op de andere dag een gezonde democratie kan ontstaan. Echter, eens moet een eerste stap worden gezet. Uiteraard kun je voor eeuwig de status quo handhaven, maar ik acht dat onwenselijk. Ik denk dat het westen de komende jaren moet optreden als leermeester en moet trachten het democratiseringsproces in goede banen te leiden.
Die prachtreeks die begon op donderdagmiddag bij het debat en doorsleepte tot zaterdagochtend? Het was echt een mooie opbouw.quote:
Wie verzint nu weer zoietsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat men wel eens doet is op 31 december overschrijven en dan op 2 januari terug.
Overigens kan ik deze methode als fiscalist niet goedkeuren. Dit mag niet in Nederland. Dit moeten wij niet willen met zijn allen!
Ik moet aan mijn toekomst denken
Goed, ik ben een tikkeltje optimistischer en we weten allebei dat wij hierin van mening verschillen. Dat maakt verdere discussie mijns inziens overbodig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het enige dat voor ons belangrijk is is enigszins stabiliteit in de regio, vrede met Israel, een stabiel Suez kanaal en handelsrelaties.
Wie er voor de rest op het pluche zit zal werkelijk onze regeringen aan de kont roesten. Wanneer Mubarak dus deze "zekerheden" vaststelt zal er niemand zijn die er naar kraait, ziedaar ook de toespraak van Obama waarin hij het aanblijven van Mubarak openlijk steunt. Maar goed, de Egyptenaren zelf schijnen te denken dat een democratie en een abolishment van corruptie binnen handbereik liggen, en over een maand of twee zien ze weer een andere dictator aan de macht.
Lang leve het Midden-Oosten/Noord-Afrika.
heb je een linkje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die prachtreeks die begon op donderdagmiddag bij het debat en doorsleepte tot zaterdagochtend? Het was echt een mooie opbouw.
Kijk naar Tunesië, dictator weg, andere regering, en nu rellen ze door want ze zijn het er weer mee oneens. Maar ach, ik wens ze verder alle succes hoor daar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ik ben een tikkeltje optimistischer en we weten allebei dat wij hierin van mening verschillen. Dat maakt verdere discussie mijns inziens overbodig.
Ik was toen nog niet/nauwelijks actief. Bij de verkiezingsnacht wel, maar die was dramatisch. Totaal geen inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
Is er hier niemand die nog steeds tevreden terugblikt op de val van het kabinet reeks?
Jij wenst die mensen helemaal geen succes. Wees eerlijk; wat jou betreft mogen ze verrekken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk naar Tunesië, dictator weg, andere regering, en nu rellen ze door want ze zijn het er weer mee oneens. Maar ach, ik wens ze verder alle succes hoor daar.
Ik ga jou echt enorm lastigvallen als Rutte I valt. Overigens was ik ook blij dat Balkenende IV ermee ophield. Wat een klote-kabinet was dat zeg, de tering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef eriksd het volgende:
#38 CRISIS in Den Haag - 50/50
Dit was het moment waarop het viel
En dit was mijn reactie:
#39 CRISIS -> GEVALLEN!!!
Ik stond toen te springen en te dansen
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie welquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga jou echt enorm lastigvallen als Rutte I valt. Overigens was ik ook blij dat Balkenende IV ermee ophield. Wat een klote-kabinet was dat zeg, de tering.
Trouwens, vanavond Hero bij P&W. Hij gaat praten over waar de PVV naartoe wil met de Nederlandse samenleving.
Als de PVV fascistische ballonnetjes op blijft laten, dan zie ik dit kabinet niet de rit uitzitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie wel
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de PVV fascistische ballonnetjes op blijft laten, dan zie ik dit kabinet niet de rit uitzitten.
Maar jij bent ook geen echte gedoogliefhebber. Een CDA/VVD kabinet is voor de meeste verstandige rechtse users prima, maar weinig zien graag de PVV erbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie wel
CDA - VVD - D66 zou mijn voorkeur gehad hebben, mits men echt vooraf duidelijk had gemaakt geen naaistreken te flikken en gewoon eerlijk en collegiaal te zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen echte gedoogliefhebber. Een CDA/VVD kabinet is voor de meeste verstandige rechtse users prima, maar weinig zien graag de PVV erbij.
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Het probleem is dat jullie het CDA nodig hebben voor een rechtse coalitie. Immers, een D66/VVD kabinet zit er gewoonweg niet in. Die halen samen nooit voldoende zetels. Daarom ben ik groot voorstander van Paars(Plus). Sowieso omdat het CDA echt mn reet uitkomt na bijna tien jaar pluchegeilheid.
Ik heb weinig op met het CDA, maar de PvdA evenmin. Die zijn ook vereist voor paars en voor elk redelijk kabinet waar de PVV buiten gehouden wordt. Dus het is kiezen uit twee kwaden in mijn ogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Het probleem is dat jullie het CDA nodig hebben voor een rechtse coalitie. Immers, een D66/VVD kabinet zit er gewoonweg niet in. Die halen samen nooit voldoende zetels. Daarom ben ik groot voorstander van Paars(Plus). Sowieso omdat het CDA echt mn reet uitkomt na bijna tien jaar pluchegeilheid.
Dan moet je niet bij het CDA zijn. Als PvdA'er ben ik ze redelijk zat, dat eeuwige gehammer op procedures en eenheid van kabinetsbeleid. Ze doen nooit eens normaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
CDA - VVD - D66 zou mijn voorkeur gehad hebben, mits men echt vooraf duidelijk had gemaakt geen naaistreken te flikken en gewoon eerlijk en collegiaal te zijn.
Ik ben wel gecharmeerd van een Van der Laan. Maar de kans is klein dat hij het burgemeesterschap nu al opgeeft. En Nederland is helaas nog niet klaar voor een Marokkaanse lijsttrekker, vrees ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb weinig op met het CDA, maar de PvdA evenmin. Die zijn ook vereist voor paars en voor elk redelijk kabinet waar de PVV buiten gehouden wordt. Dus het is kiezen uit twee kwaden in mijn ogen.
quote:Rusteloze Zo'n duur decor en dan zo'n kut show neerzetten. #publiekeomroep #prutsers #nieuwsuur #ned2 ongeveer 1 minuut geleden
Met beiden heb ik niets. Liever Samsom of Timmermans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.
Kleine toevoeging; maar ik ben waarschijnlijk ook een van de weinigen die geen dogmatische visie heeft op de vaderlandse politiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.
Samson is mij op bepaalde vlakken te radicaal. Persoonlijk vind ik hem wel een goede als lijsttrekker, maar ik denk dat hij geen massa's richting de PvdA kan lokken. In Timmermans heb ik meer vertrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met beiden heb ik niets. Liever Samsom of Timmermans.
Dat denk ik ook. Het is echt een totaal gebrek aan visie en ideeën. De sneue zoethouder door de snelheid 10 km/h omhoog te gooien. Ook totaal visieloos want niemand is sneller thuis. Men moet buiten de doos denken om t mobiliteitsvraagstuk op te lossen, maar dat lukt t beperkte volk niet. Ik denk dat men vooral niet durft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
Mee eens. Je kunt hier ook heerlijk over politiek lullen, zondat je rekening hoeft te houden met die mening van vrienden/familie. Ik kan hier effe stoom afblazen, dan hoef ik dan in de kroeg niet te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zich zo afzetten tegen het digitale tijdperk. Dit forum, met name POL, is een fantastisch klankbord en zorgt er ook voor dat je ook eens mensen hoort die je normaal niet zou horen. Geen barrieres, geen uiterlijke vertoningen die meteen een of ander rollenspel creeren maar gewoon meningen. Chapeau!
Dat wou ik even kwijt.
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zich zo afzetten tegen het digitale tijdperk. Dit forum, met name POL, is een fantastisch klankbord en zorgt er ook voor dat je ook eens mensen hoort die je normaal niet zou horen. Geen barrieres, geen uiterlijke vertoningen die meteen een of ander rollenspel creeren maar gewoon meningen. Chapeau!
Dat wou ik even kwijt.
Ik ben aardig rechts, maar koester geen haatgevoelens richting GroenLinksquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.
quote:
Maar wij zijn dan ook de creme de la creme van het vaderlandse reaguurdersgilde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.Alsof wij allemaal trieste Henk en Ingrids zijn hier op internet.
Wij zijn de elite van fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wij zijn vormen dan ook de creme de la creme van het vaderlandse reaguurdersgilde.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind de meeste openbare kunst weer slecht. Iedereen is wel ergens een proleet in,
ook de intellectuele Fok-elite.
Ik durf mijzelf eerlijk gezegd geen intellectueel te noemen.quote:
Klopt, je draagt geen bril.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik durf mijzelf eerlijk gezegd geen intellectueel te noemen.
Dan doe ik het wel;quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Pragmatisch, belezen, actueel. Komt toch een heel eind zoniet geheel in de buurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben minder bescheiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:
Ja, maar jij hebt een hippe UI, intelligentsia-waardig.quote:
Hoi Henkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.Alsof wij allemaal trieste Henk en Ingrids zijn hier op internet.
Je hebt een uitmuntend geheugen, mn beste. Trouwens; ons aller Johan is terug bij Ajax!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
POL SC [#1647] weekend !
Onder ander door dit.
Daar voldoen we wel aan volgens mij.quote:• Onafhankelijkheid. Het standpunt van de intellectueel is niet gebonden aan specifieke belangen, waardoor hij vrij is om aan elke belanghebbende partij in een kwestie kritische vragen te stellen. De intellectueel verdedigt soms het standpunt van de universaliteit. Een waarde die door intellectuelen regelmatig wordt toegejuicht, is het vermogen een onafhankelijk en autonoom leven te leiden.
• Kritisch denken. Een intellectueel vraagt graag aandacht voor wat anderen het liefst vergeten. Hij neemt vaak het voortouw in een aanval op de gevestigde orde en op gangbare opvattingen en conventies.
• Engagement. De intellectueel is veelal betrokken bij de toestand in de wereld met betrekking tot waarheid, gerechtigheid, meningsvorming en smaak. Hij gaat er meestal van uit dat hij maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft en politiek stelling moeten nemen. Intellectuelen worden daarom soms het geweten van de natie of de wereld genoemd.
• De intellectueel zet wel problemen op de agenda, maar levert meestal niet de concrete, technische oplossingen aan. Zijn bezigheden bestaan niet uit het najagen van praktische doeleinden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
Ik heb wel een bril, sinds een week of 4, nu de intelligentie nog.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt een uitmuntend geheugen, mn beste. Trouwens; ons aller Johan is terug bij Ajax!
Nee joh, hij heeft een behoorlijke grote mond gehad, laat het hem nu maar waarmaken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Zeeland het volgende:
Alsof Johan daar iets positief gaat bijdragen.Ik zou hem lekker buiten de deur houden.
Vrees dat hij veel kiezers afschrikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Marcouch heeft mijn seal of approval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n fan van Marcouch. Hij komt wel lekker daadkrachtig over en komt met scherpe oplossingen voor straatcriminaliteit, maar een lijsttrekker zie ik absoluut niet in hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat hij veel kiezers afschrikt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
Voor de geïnteresseerdeHad je nog een standje opgezocht op je smartphone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Wat moet je trouwens een luizenbaantje hebben als GS-redacteur. Elke vorm van nuance wordt het raam uitgeflikkerd en artikelen worden gewoon vanuit de onderbuik getikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
Geenstijl item over zo'n tuigdorp wat de PVV wil, op de achtergrond foto lucassen met ambtsketen![]()
Nee voor 23:00.29quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
23:00:29 - 22:58:45 = 2:16
Das heel snel.
Ik evenmin. Maar het is wellicht geen slecht idee om hem tenminste op de kieslijst te plaatsen de volgende keer. Geef hem de portefeuille veiligheid en see what happens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Marcouch. Hij komt wel lekker daadkrachtig over en komt met scherpe oplossingen voor straatcriminaliteit, maar een lijsttrekker zie ik absoluut niet in hem.
Da's heul geen vluggertjequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had je nog een standje opgezocht op je smartphone?
Oh wacht
Hier welquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's heul geen vluggertje.
Uit een onderzoek dat condoomfabrikant Durex in 1997 liet uitvoeren in vijftien landen[bron?], blijkt dat de grootste groep van de onderzochte koppels (twintig procent) gemiddeld 6 tot 10 minuten uittrekt voor een vrijpartij. Negentien procent vrijt 11 tot 15 minuten lang, en slechts dertien procent zegt langer dan 15 minuten te vrijen. Deze tijdsduur is zonder voorspel.
Zeker onder de rivieren, daar komt al dat nare politicivolk vandaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Dat Turkse kamerlid van het CDA heeft zo'n prachtige timbre in zijn stem. Hij komt uit mijn geboorteplaats, dus das logisch natuurlijk. Desalniettemin een nette vent.
Maar ik neem aan dat jouw tijd incl. voorspel wasquote:
Haarlemquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker onder de rivieren, daar komt al dat nare politicivolk vandaan.
Dat hoort niet bij een "vluggertje".quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jouw tijd incl. voorspel was
Je bent in ieder geval 6 min. nadat je Heidi aan het doorneuken was dus op Fok! geweest, intensief zal het dan ook niet zijn, beste betyarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat hoort niet bij een "vluggertje".
Onder de Eems.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een soort van onder de rivieren van het Noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |