mijn knie doet zeer en mijn bovenfrees is kapot en sloeg in het werkstuk waardoor er nu een grote beschadiging in zit, waar ik weer een paar uur aan kwijt zal zijn om dat te herstellen.quote:
Ik kwam dit plaatje gisteren tegen toen ik een UI zocht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Donner. Wel met een hoofdletter Ja!
Eensch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef Zeeland het volgende:
Nogmaals.
Jammer dat hij er niet meer is, want dit nummer is briljant.
Wel leuk dat de hele tekst in de url staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn boodschap een beetje versleuteld zodat mensen het niet beledigend opvatten!! Wie een smartphone heeft mag het proberen te ontcijferen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel leuk dat de hele tekst in de url staat.
Je hebt issues.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn boodschap een beetje versleuteld zodat mensen het niet beledigend opvatten!! Wie een smartphone heeft mag het proberen te ontcijferen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel leuk dat de hele tekst in de url staat.
quote:
De haat zit diep bij links. Zelfs gtotep laat zich niet zo uit over de PvdA.quote:
Het kan nog erger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De haat zit diep bij links. Zelfs gtotep laat zich niet zo uit over de PvdA.
*QR-reader zoekt*quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Deze is beter versleuteld.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef Cerbie het volgende:
http://zxing.org/w/decode.jspx
Pas maar op dat de AIVD die dingen niet decodeert
Dat je menig dat mag, ooh nee dat mag niet want het past niet in Wilders straatje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Deze is beter versleuteld. (misschien is dit wel strafbaar
)
Tom!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Deze is beter versleuteld. (misschien is dit wel strafbaar
)
Wat? Ik zeg toch alleen wat iedereen denkt!!quote:
begin een partij dan stem ik op je, "jij zegt wat wij denken" is een veel gehoorde uitspraak onder een bepaalde aanhang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg toch alleen wat iedereen denkt!!
Neen, ik hoop dat Geert een keer zn verstand terugvindt, maar nooit en te nimmer zal ik de beste man doodwensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg toch alleen wat iedereen denkt!!
Echte mannen eten rauwe eieren of Pong Ti Kon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef Cerbie het volgende:
Had een laagje azijnwater in de eierkoker staan om hem te ontkalken, stoot ik dat ding over het hele aanrecht heen
Dat is zuur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef Cerbie het volgende:
Had een laagje azijnwater in de eierkoker staan om hem te ontkalken, stoot ik dat ding over het hele aanrecht heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |