Ik was toen nog niet/nauwelijks actief. Bij de verkiezingsnacht wel, maar die was dramatisch. Totaal geen inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef eriksd het volgende:
Is er hier niemand die nog steeds tevreden terugblikt op de val van het kabinet reeks?
Jij wenst die mensen helemaal geen succes. Wees eerlijk; wat jou betreft mogen ze verrekken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk naar Tunesië, dictator weg, andere regering, en nu rellen ze door want ze zijn het er weer mee oneens. Maar ach, ik wens ze verder alle succes hoor daar.
Ik ga jou echt enorm lastigvallen als Rutte I valt. Overigens was ik ook blij dat Balkenende IV ermee ophield. Wat een klote-kabinet was dat zeg, de tering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef eriksd het volgende:
#38 CRISIS in Den Haag - 50/50
Dit was het moment waarop het viel
En dit was mijn reactie:
#39 CRISIS -> GEVALLEN!!!
Ik stond toen te springen en te dansen
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie welquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga jou echt enorm lastigvallen als Rutte I valt. Overigens was ik ook blij dat Balkenende IV ermee ophield. Wat een klote-kabinet was dat zeg, de tering.
Trouwens, vanavond Hero bij P&W. Hij gaat praten over waar de PVV naartoe wil met de Nederlandse samenleving.
Als de PVV fascistische ballonnetjes op blijft laten, dan zie ik dit kabinet niet de rit uitzitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie wel
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de PVV fascistische ballonnetjes op blijft laten, dan zie ik dit kabinet niet de rit uitzitten.
Maar jij bent ook geen echte gedoogliefhebber. Een CDA/VVD kabinet is voor de meeste verstandige rechtse users prima, maar weinig zien graag de PVV erbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben consequent genoeg om als het kabinet valt, even de volle laag te krijgen hier. Dat gun ik jullie wel
CDA - VVD - D66 zou mijn voorkeur gehad hebben, mits men echt vooraf duidelijk had gemaakt geen naaistreken te flikken en gewoon eerlijk en collegiaal te zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen echte gedoogliefhebber. Een CDA/VVD kabinet is voor de meeste verstandige rechtse users prima, maar weinig zien graag de PVV erbij.
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Het probleem is dat jullie het CDA nodig hebben voor een rechtse coalitie. Immers, een D66/VVD kabinet zit er gewoonweg niet in. Die halen samen nooit voldoende zetels. Daarom ben ik groot voorstander van Paars(Plus). Sowieso omdat het CDA echt mn reet uitkomt na bijna tien jaar pluchegeilheid.
Ik heb weinig op met het CDA, maar de PvdA evenmin. Die zijn ook vereist voor paars en voor elk redelijk kabinet waar de PVV buiten gehouden wordt. Dus het is kiezen uit twee kwaden in mijn ogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Het probleem is dat jullie het CDA nodig hebben voor een rechtse coalitie. Immers, een D66/VVD kabinet zit er gewoonweg niet in. Die halen samen nooit voldoende zetels. Daarom ben ik groot voorstander van Paars(Plus). Sowieso omdat het CDA echt mn reet uitkomt na bijna tien jaar pluchegeilheid.
Dan moet je niet bij het CDA zijn. Als PvdA'er ben ik ze redelijk zat, dat eeuwige gehammer op procedures en eenheid van kabinetsbeleid. Ze doen nooit eens normaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
CDA - VVD - D66 zou mijn voorkeur gehad hebben, mits men echt vooraf duidelijk had gemaakt geen naaistreken te flikken en gewoon eerlijk en collegiaal te zijn.
Ik ben wel gecharmeerd van een Van der Laan. Maar de kans is klein dat hij het burgemeesterschap nu al opgeeft. En Nederland is helaas nog niet klaar voor een Marokkaanse lijsttrekker, vrees ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb weinig op met het CDA, maar de PvdA evenmin. Die zijn ook vereist voor paars en voor elk redelijk kabinet waar de PVV buiten gehouden wordt. Dus het is kiezen uit twee kwaden in mijn ogen.
quote:Rusteloze Zo'n duur decor en dan zo'n kut show neerzetten. #publiekeomroep #prutsers #nieuwsuur #ned2 ongeveer 1 minuut geleden
Met beiden heb ik niets. Liever Samsom of Timmermans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moeten ze Cohen droppen en iemand als Van der Laan of Marcouch lanceren.
Kleine toevoeging; maar ik ben waarschijnlijk ook een van de weinigen die geen dogmatische visie heeft op de vaderlandse politiek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.
Samson is mij op bepaalde vlakken te radicaal. Persoonlijk vind ik hem wel een goede als lijsttrekker, maar ik denk dat hij geen massa's richting de PvdA kan lokken. In Timmermans heb ik meer vertrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met beiden heb ik niets. Liever Samsom of Timmermans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |