SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Zijn daar foto's van?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
davidcommon
#Egypt army officer hands in gun, joins protesters. #Tahrir Square
Upload ze dan via tinypicquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zal even @twitter zoeken.
Maar wat ze zeggen horen we niet of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
ITwitius
#Egypt Mubarak seen on tv talking with Sulieman. Hes now meeting Shafik PM.
"Al Jazeera is toch alleen voor radicale moslims? Terrorist!"quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Bartholomaeus het volgende:
Of ik zet de tv's in de aula op AJE als dat kan. Want TMF is niks.
Als ik ze vind zal ik dat doen. De vorige (die van yfrog) had ik ook niet zelf geupload. Had ik van twitter afgehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Upload ze dan via tinypic![]()
Niemand weet het, dat is een feit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
oke, ik heb nu verschillende tijden gehoord. Wat is de bevestigde? Graag iemand die het zeker denkt te weten, is voor de frontpage.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat er geruchten gaan over geruchten over het verspreiden van geruchten.
Maar dat kan ik niet bevestigen.
En dat heb ik een schorsing aan mijn broek voor het radicaliseren van mijn school.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Al Jazeera is toch alleen voor radicale moslims? Terrorist!"
Er is geen tijd echt bevestigd volgens mij. Vorige keer kwam die toespraak toch ook zonder vaststaande tijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
oke, ik heb nu verschillende tijden gehoord. Wat is de bevestigde? Graag iemand die het zeker denkt te weten, is voor de frontpage.
11 uur NL tijd is het waarschijnlijkste denk ik, vorige keren was het ook rond die tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |