SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 10-02-2011 11:34:33 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
quote:BEIJING (AFP) – Police in southwest China have barred activists from distributing leaflets about anti-government protests in Egypt and Tunisia, deeming the news too sensitive, one dissident said Wednesday.
Activists in Guizhou province tried to hand out information about the demonstrations over the weekend, but police told them this was an "unusual period" and gave them 3,000 yuan ($450) to stop, Chen Xi told AFP.
Dat is zowel vrij nieuw (normaal wordt je volgens mij gewoon opgepakt) als vrij dom (vraag me af hoeveel mensen morgen die dingen net zo lang gaan uitdelen tot ze $450 krijgen).quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://news.yahoo.com/s/afp/20110209/wl_asia_afp/egyptpoliticsunrestchinarights
China koopt activisten om
[..]
Ja, nieuwsbulletin nu...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Was een goede uitzending van Empire op AJE.
Ben benieuwd of die tanks nog verder on the move gaan
Volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef alors het volgende:
Dat Empire was toch een herhaling van gisteren? of nog eerder..
Jah nu je het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja, nieuwsbulletin nu...
Die gast van Empire (net op AJE) doet mij weer zo erg denken aan Ariaan van Dis
Volgens mij nog eerder ja maar nu helemaal gezien, aanrader.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef alors het volgende:
Dat Empire was toch een herhaling van gisteren? of nog eerder..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
LaurenBohn My friend Mohammed set up a school in #Tahrir -- free language courses. Calling all volunteers. #Jan25 #Egypt http://twitpic.com/3y27iw
Wat een briljant idee. Dat ze daar nog niet opgekomen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
Tahrir Square, so far beyond modern Egyptian infrastructure. They have organic and non-organic trash bins. Put these ppl in government!
Voor wat het waard is, bevel is bevel toch?quote:
blakehounshell I saw the organic/non-organic trash bins in Tahrir today. Asked the guy where it came from. He shrugged. Nobody ever knows!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
Tahrir Square, so far beyond modern Egyptian infrastructure. They have organic and non-organic trash bins. Put these ppl in government!
En het gebeurd allemaal vanzelf, en het gebeurd echt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een briljant idee. Dat ze daar nog niet opgekomen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |