SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 10-02-2011 14:43:29 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Ok, hopelijk doen ze dan later nog verslag hierover.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het zijn reporters van CNN niet van aje
Die geruchten komen ook iedere dag langs volgens mij, valt me tegen dat mensen dat überhaupt nog serieus nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:17 schreef -jos- het volgende:
AymanM aprox 3000 lawyers march from lawyers syndicate n downtown cairo 2 Abedeen Palace en route 2 #Tahrir square #jan25 #jan28
die 'geruchten' komen gewoon van pro-mubarak mensen die de protesten graag willen stoppen. ook stuurt het regime (via mobinil) nog steeds sms'jes dat mensen naar huis moeten gaan/moeten gaan werken.
Heeft als voordeel dat de stakers niet hoeven over te werken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:08 schreef yavanna het volgende:
Helaas stopt alles weer en gaat men naar huis om 20.00 uur.
Curfew remains unchanged from 8 pm to 6 am -State TV. #jan25
Nou, wss vanwege het feit dat als het gebeurt, je niet de vrouwen en kinderen ook dood wil hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die geruchten komen ook iedere dag langs volgens mij, valt me tegen dat mensen dat überhaupt nog serieus nemen.
Niet dat ik weet andersom wel sat die koning wel wil bijspringen als US de geldkraan dichtdraaitquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:20 schreef shomila het volgende:
Ik ben er weer.
Heeft Amerika nog wat gezegd over Saudi arabie.?
Ja dat had ik nog meegekregen, was benieuwd of Amerika al gereageerd had.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet dat ik weet andersom wel sat die koning wel wil bijspringen als US de geldkraan dichtdraait
Is dat leger, of politie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef yavanna het volgende:
AJA: Menia security chief refused to follow orders to remove his troops from the streets to avoid a security vacuum. #Egypt #Jan25
Verhoogde staat van paraatheid voor zover ik weet. Laatst tijdens de echte clashes hadden ze rode.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:18 schreef yavanna het volgende:
Iemand een idee wat een gele vlag betekent bij tanks?
Dat is een stuk duidelijker nog dan mijn gevonden twittersquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Verhoogde staat van paraatheid voor zover ik weet. Laatst tijdens de echte clashes hadden ze rode.
Maar ze hebben geen gericht schot gelost toen, afgezien van dat ene schot @ de brugquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Verhoogde staat van paraatheid voor zover ik weet. Laatst tijdens de echte clashes hadden ze rode.
Ik denk (ben druk aan het zoeken) dat rood inhoud dat ze mogen schieten, of dit dan in de lucht is zal niet uitmaken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen gericht schot gelost toen, afgezien van dat ene schot @ de brug
Had ook al ff Google geraadpleegd, maar kwam eigenlijk enkel op F1 (quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik denk (ben druk aan het zoeken) dat rood inhoud dat ze mogen schieten, of dit dan in de lucht is zal niet uitmaken.
Het maakt niet uit wat voor commandos het leger krijgt, ze schieten toch niet op de burgers uit solidariteit en mochten ze dat toch doen dan is het officieel een burgeroorlog.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik denk (ben druk aan het zoeken) dat rood inhoud dat ze mogen schieten, of dit dan in de lucht is zal niet uitmaken.
het was er gisteren ook al op, zijn nu wel veel herhalingen opquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:33 schreef RvLaak het volgende:
Inside Story nu @ AJE... Interessant stuk over sociale media & het effect hiervan op de huidige revolutie.
Vanmorgen al gezien, goed gedaan.
Gisteren waren demonstranten en militairen aan het knuffelen en lachen bij het Parliament. Straks staat alleen de top van het leger achter Mubarak maar hebben ze geen leger meer om te commanderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor commandos het leger krijgt, ze schieten toch niet op de burgers uit solidariteit en mochten ze dat toch doen dan is het officieel een burgeroorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |