Die is voor mlg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef Zeeland het volgende:
Wat doet die fruitmand in mijn op?
Had ik gewoon 'Wilders moet dood' als TT moeten doen? Ik vind dat een beetje te ver gaan.quote:
Ik moet aan mn toekomst denken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent ook immer politiek correct.
Ik zie het nieuws al voor me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet aan mn toekomst denken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef eriksd het volgende:
Oh, en ik heb deze week voor het eerst in 2 jaar eens een college gevolgd. Daarmee zit ik deze week in totaal 8 uur op de uni
Not true, wel heb ik Brabantse roots.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef betyar het volgende:
Tom is eigenlijk een brabander hij komt uit het dorpje Zeeland.
Timmermans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie het nieuws al voor me.![]()
[ afbeelding ]
Ach, jongen tochquote:
Iedereen heeft een slechte muzieksmaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n belachelijk slechte muzieksmaak?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n belachelijk slechte muzieksmaak?
Je ondertitel geeft antwoord op deze stelling van je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef ethiraseth het volgende:
mijn muzieksmaak is de enige goede smaak.
Maar niet op zondag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef Picchia het volgende:
Op de UvA worden de hoorcolleges op internet gezet. Als je geen zin hebt om naar school te gaan kun je ze gewoon thuis kijken wanneer je wilt. Perfect.
Blij zijn als die zondag idiotie niet meer bij wet is geregeld.quote:
ik kreeg dat ding niet ge-edit met mijn Ipodquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
[POLSC #1738] Waar we van studentenwoningen naar raves gaan
Daar wor je toch gesjuffeld van.
Zondagspolitie is in de maak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Blij zijn als die zondag idiotie niet meer bij wet is geregeld.
Verhaal erachter is wel mooi. Onze trailer trash-rapper kreeg de homo en lesbo-lobby in de states achter zich aan na z'n album, omdat dat zogenaamd homofoob zou zijn, met dit optreden samen met Elton John maakte hij een einde aan de kritieken.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verhaal erachter is wel mooi. Onze trailer trash-rapper kreeg de homo en lesbo-lobby in de states achter zich aan na z'n album, omdat dat zogenaamd homofoob zou zijn, met dit optreden samen met Elton John maakte hij een einde aan de kritieken.
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen heeft een slechte muzieksmaak
Typisch voor een twintiger hooguit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slecht
Tsja, rechts he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar kan ik in meegaan maar die van Erik is wel ultiem slecht
quote:
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzonderingquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch voor een twintiger hooguit.
Maar ik ken ook 50 of 60's-lovers van mijn leeftijd.
We hadden altijd dr.wolffestein voor de marsmuziekquote:
Bijval uit onverwachte hoekquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzondering
Mist?? Hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Zal wel smog zijn danquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de gebouwen niet meer zien iig.
Ja die zie ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.quote:
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zeg![]()
Als dat op een leuke manier is wel. Als het op een kinderachtige manier isquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
Spraakmakend ben je als je een visie hebt. Php was reagan aanhanger om het aanhanger zijn, van baalen fan om mensen tegen zich in het harnas te jagen. Vervolgens kwam er een kreet als "belastingen moeten omlaag". Prima, maar dan vroeg je eens door en dan kwam er dus niets uit.
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?
Ook niet bedoeld om te bashen ofzo. Ik ben gewoon een hoop te weten gekomen. Was erg interessant. De man was een begenadigd spreker, maar had compleet andere politieke en economische denkbeelden dan bovengetekende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?
Sowieso zie ik Reagan niet echt als lichtend voorbeeld als het gaat om economie. Goed acteur, groot charisma. Maar veel te veel een strohalm van de libertariers achter de schermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |