Bijval uit onverwachte hoekquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee gewoon echt slecht. In de jaren 80 is echt verdacht weinig goede muziek gemaakt en dan zit hij ook nog het beroerde deel ervan te promoten. Dat is echt wel een uitzondering
Mist?? Hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Zal wel smog zijn danquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
Ik kan de gebouwen niet meer zien iig.
Ja die zie ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef eriksd het volgende:
Het is zo mistig dat ik de zuidas geeneens zie vanuit mijn raam.
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.quote:
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan ga je lekker met het PM'en, hij leest vast mee.
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij is een aanwinst voor dit forum. Veel meer leven hier als hij post.
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Met iedereen ruzie en als klapper laatst de kreet "Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga even niet mee in die casuistiek". Komop zeg![]()
Als dat op een leuke manier is wel. Als het op een kinderachtige manier isquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iemand die spraakmakend is een aanwinst.
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
Spraakmakend ben je als je een visie hebt. Php was reagan aanhanger om het aanhanger zijn, van baalen fan om mensen tegen zich in het harnas te jagen. Vervolgens kwam er een kreet als "belastingen moeten omlaag". Prima, maar dan vroeg je eens door en dan kwam er dus niets uit.
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren die Reagan-docu nog bekeken op de PO?
Ook niet bedoeld om te bashen ofzo. Ik ben gewoon een hoop te weten gekomen. Was erg interessant. De man was een begenadigd spreker, maar had compleet andere politieke en economische denkbeelden dan bovengetekende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen zin. Staat hij op uitzendinggemist?
Sowieso zie ik Reagan niet echt als lichtend voorbeeld als het gaat om economie. Goed acteur, groot charisma. Maar veel te veel een strohalm van de libertariers achter de schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |