Dat denk ik ook. Het is echt een totaal gebrek aan visie en ideeën. De sneue zoethouder door de snelheid 10 km/h omhoog te gooien. Ook totaal visieloos want niemand is sneller thuis. Men moet buiten de doos denken om t mobiliteitsvraagstuk op te lossen, maar dat lukt t beperkte volk niet. Ik denk dat men vooral niet durft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
Ik denk dat de bezuinigingen aan het onderwijs en de rechtelijke macht en dergelijke het resultaat zijn van onvoldoende eigen creativiteit van het kabinet om bezuinigingsplannen te formuleren. Dus dan neemt de ambtenarij het over. Dat denk ik echt.
Mee eens. Je kunt hier ook heerlijk over politiek lullen, zondat je rekening hoeft te houden met die mening van vrienden/familie. Ik kan hier effe stoom afblazen, dan hoef ik dan in de kroeg niet te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zich zo afzetten tegen het digitale tijdperk. Dit forum, met name POL, is een fantastisch klankbord en zorgt er ook voor dat je ook eens mensen hoort die je normaal niet zou horen. Geen barrieres, geen uiterlijke vertoningen die meteen een of ander rollenspel creeren maar gewoon meningen. Chapeau!
Dat wou ik even kwijt.
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen zich zo afzetten tegen het digitale tijdperk. Dit forum, met name POL, is een fantastisch klankbord en zorgt er ook voor dat je ook eens mensen hoort die je normaal niet zou horen. Geen barrieres, geen uiterlijke vertoningen die meteen een of ander rollenspel creeren maar gewoon meningen. Chapeau!
Dat wou ik even kwijt.
Ik ben aardig rechts, maar koester geen haatgevoelens richting GroenLinksquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, jullie schijnen te gruwen van de PvdA. Kan dat enigszins begrijpen, maar eigenlijk ook weer niet. Ik bedoel; ik ben aardig links, maar ik koester geen haatgevoelens richting de VVD.
quote:
Maar wij zijn dan ook de creme de la creme van het vaderlandse reaguurdersgilde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.Alsof wij allemaal trieste Henk en Ingrids zijn hier op internet.
Wij zijn de elite van fok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wij zijn vormen dan ook de creme de la creme van het vaderlandse reaguurdersgilde.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind de meeste openbare kunst weer slecht. Iedereen is wel ergens een proleet in,
ook de intellectuele Fok-elite.
Ik durf mijzelf eerlijk gezegd geen intellectueel te noemen.quote:
Klopt, je draagt geen bril.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik durf mijzelf eerlijk gezegd geen intellectueel te noemen.
Dan doe ik het wel;quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Pragmatisch, belezen, actueel. Komt toch een heel eind zoniet geheel in de buurt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben minder bescheiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:
Ja, maar jij hebt een hippe UI, intelligentsia-waardig.quote:
Hoi Henkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Leers deed het vandaag ook weer. Hij stelde dat Wilders een uitvloeisel was van al het gespuis op internet fora.Alsof wij allemaal trieste Henk en Ingrids zijn hier op internet.
Je hebt een uitmuntend geheugen, mn beste. Trouwens; ons aller Johan is terug bij Ajax!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
POL SC [#1647] weekend !
Onder ander door dit.
Daar voldoen we wel aan volgens mij.quote:• Onafhankelijkheid. Het standpunt van de intellectueel is niet gebonden aan specifieke belangen, waardoor hij vrij is om aan elke belanghebbende partij in een kwestie kritische vragen te stellen. De intellectueel verdedigt soms het standpunt van de universaliteit. Een waarde die door intellectuelen regelmatig wordt toegejuicht, is het vermogen een onafhankelijk en autonoom leven te leiden.
• Kritisch denken. Een intellectueel vraagt graag aandacht voor wat anderen het liefst vergeten. Hij neemt vaak het voortouw in een aanval op de gevestigde orde en op gangbare opvattingen en conventies.
• Engagement. De intellectueel is veelal betrokken bij de toestand in de wereld met betrekking tot waarheid, gerechtigheid, meningsvorming en smaak. Hij gaat er meestal van uit dat hij maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft en politiek stelling moeten nemen. Intellectuelen worden daarom soms het geweten van de natie of de wereld genoemd.
• De intellectueel zet wel problemen op de agenda, maar levert meestal niet de concrete, technische oplossingen aan. Zijn bezigheden bestaan niet uit het najagen van praktische doeleinden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
Ik heb wel een bril, sinds een week of 4, nu de intelligentie nog.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt een uitmuntend geheugen, mn beste. Trouwens; ons aller Johan is terug bij Ajax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |