Ze moesten beleggen verbieden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
Haha, Jan Marijnissen wordt uitgelachen in het beleggingsblaadje van me.
Waarom wil je dat verbiedenquote:
Ja. Meerdere. Je kunt ze vast vinden op het gebied van import, productie, voedsel en waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er al wetten gemaakt dat een biefstukje besteld in een restaurant minimaal een cijfer van 8 of hoger moet scoren op een schaal van 10?
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zijn er al wetten gemaakt dat een biefstukje besteld in een restaurant minimaal een cijfer van 8 of hoger moet scoren op een schaal van 10?
Die is ook van de Volkskrant, hij schrijft geregeld over oude oorlogsmisdadigers uit WO II.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Ik zag die columnist van buitenhof eergister nog rondstrompelen. Max Pam heet hij geloof ik.
Ik ben met geen enkele door de overheid opgelegde bepaling blij, geen enkele. Niet omdat het geen goede regel zou kunnen zijn, dat kan best, maar het is een morele kwestie. De bepaling komt voort uit dwang, dus issie slecht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?
Belangrijke aanschaffen wel. Maar goed, ik ben ook best precies als het op grote uitgaven aankomt. Ik zal niet impulsief een televisie aanschaffen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar wat blij moet zijn met wettelijke bepalingen die bedingen in algemene voorwaarden als het gaat om uitsluiten van aansprakelijkheid nietig verklaren. Of ploeg jij altijd trouw die dingen door bij elke aankoop en onderhandel je ze kapot?
quote:
Nounou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben met geen enkele door de overheid opgelegde bepaling blij, geen enkele. Niet omdat het geen goede regel zou kunnen zijn, dat kan best, maar het is een morele kwestie. De bepaling komt voort uit dwang, dus issie slecht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, sorry ik heb principes en moreel besef.
Is ie te gast? Me dunkt dat hij nu andere dingen aan zijn hoofd heeft dan koffiemax of wat dan ookquote:
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Gokken met fictief andermans geld nee dank je.
Beleggen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Gokken met fictief andermans geld nee dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |