Nee joh, hij heeft een behoorlijke grote mond gehad, laat het hem nu maar waarmaken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Zeeland het volgende:
Alsof Johan daar iets positief gaat bijdragen.Ik zou hem lekker buiten de deur houden.
Vrees dat hij veel kiezers afschrikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
Marcouch heeft mijn seal of approval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n fan van Marcouch. Hij komt wel lekker daadkrachtig over en komt met scherpe oplossingen voor straatcriminaliteit, maar een lijsttrekker zie ik absoluut niet in hem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat hij veel kiezers afschrikt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
Voor de geïnteresseerdeHad je nog een standje opgezocht op je smartphone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Wat moet je trouwens een luizenbaantje hebben als GS-redacteur. Elke vorm van nuance wordt het raam uitgeflikkerd en artikelen worden gewoon vanuit de onderbuik getikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef eriksd het volgende:
Geenstijl item over zo'n tuigdorp wat de PVV wil, op de achtergrond foto lucassen met ambtsketen![]()
Nee voor 23:00.29quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
23:00:29 - 22:58:45 = 2:16
Das heel snel.
Ik evenmin. Maar het is wellicht geen slecht idee om hem tenminste op de kieslijst te plaatsen de volgende keer. Geef hem de portefeuille veiligheid en see what happens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Marcouch. Hij komt wel lekker daadkrachtig over en komt met scherpe oplossingen voor straatcriminaliteit, maar een lijsttrekker zie ik absoluut niet in hem.
Da's heul geen vluggertjequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had je nog een standje opgezocht op je smartphone?
Oh wacht
Hier welquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's heul geen vluggertje.
Uit een onderzoek dat condoomfabrikant Durex in 1997 liet uitvoeren in vijftien landen[bron?], blijkt dat de grootste groep van de onderzochte koppels (twintig procent) gemiddeld 6 tot 10 minuten uittrekt voor een vrijpartij. Negentien procent vrijt 11 tot 15 minuten lang, en slechts dertien procent zegt langer dan 15 minuten te vrijen. Deze tijdsduur is zonder voorspel.
Zeker onder de rivieren, daar komt al dat nare politicivolk vandaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef eriksd het volgende:
Dat Turkse kamerlid van het CDA heeft zo'n prachtige timbre in zijn stem. Hij komt uit mijn geboorteplaats, dus das logisch natuurlijk. Desalniettemin een nette vent.
Maar ik neem aan dat jouw tijd incl. voorspel wasquote:
Haarlemquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker onder de rivieren, daar komt al dat nare politicivolk vandaan.
Dat hoort niet bij een "vluggertje".quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jouw tijd incl. voorspel was
Je bent in ieder geval 6 min. nadat je Heidi aan het doorneuken was dus op Fok! geweest, intensief zal het dan ook niet zijn, beste betyarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat hoort niet bij een "vluggertje".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |