Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.quote:
Haha daar had ik ook al last vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grammaticaal niet klopt aan die zin.
Dat mag. Maar wie is Philipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om te beginnen hebben beiden een piemol.
Klopt. Ik vreet ze ook op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |