Het was een halfbakken parafrasering van een grap over een Amerikaanse politicus die de prostitutie op haar knieën wou krijgen, maar er niet bij had vermeld dat hij er één per keer wou doen. (Was betrapt met een prostituee)quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet nodig, dat kan de VVD prima zelf.
Er moet toch duidelijk nog een mod bijkomen: Phpmystyle.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere mods
Hij leest vast meequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er moet toch duidelijk nog een mod bijkomen: Phpmystyle.
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zijn ze zo desperate om jou te vragen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zoeken ze iemand die nét iets volwassener is, hoewel ze mij ook wel eens gevraagd hebben.
al oud zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jij bent toch wel iets volwassener.
Wat een kneus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
Brinkman beschuldigt anderen van populisme
Ja, WFL mod, ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze zo desperate om jou te vragen?
Mij hebben ze nou nooit gevraagd, heel gek.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Zeeland het volgende:
Jeroen Pauw: "Je weet zeker dat Lucassen geen burgemeester van zo'n tuigdorp wordt"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Zeeland het volgende:
Jeroen Pauw: "Je weet zeker dat Lucassen geen burgemeester van zo'n tuigdorp wordt"
Kom maar eens op een maandag ochtend hier rondlopen, terwijl mijn vrouw aan het stressen is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nu ook TV, ... die bitch fel? haha, ... anders zijn jullie misschien niet zoveel gewend, haha.
Ik hoor al genoeg gezeik over je vrouw/kinderen/gezin hier, dat hoef ik niet nog eens live mee te maken. Dank je wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom maar eens op een maandag ochtend hier rondlopen, terwijl mijn vrouw aan het stressen is.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoor al genoeg gezeik over je vrouw/kinderen/gezin hier, dat hoef ik niet nog eens live mee te maken. Dank je wel.
Ik heb ook een lief vrouwke, alleen steunt ze Brinkman een klein beetje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Gezeik? Betyar is vrij positief over z'n vrouwtje.
Daar durf ik mijn hand ook voor in het vuur te steken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf ook te wedden dat die Brinkman nog nooit een mailtje heeft ontvangen van hoofddoekjes-drager.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
Waarom vraagt niemand hoe het zit met de zeeuwse kappen of de volendamse kledingdracht.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet geschikt is? Ik ook niet.quote:
Bevelandse kappen moeten ze verbieden, ik begin een politieke partij dat tegen de zeeuwen en die "Bevelandse" kappen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeeuwse kappen zie je niet in Zuid-Holland. Trouwens het zijn geen Zeeuwse kappen, maar Bevelandse kappen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat voor ei? Ik ken geen Joes beest.
Je moeder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie zijn hier wel eens gevraagd om mod te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |