Ja, zelf iets doen. Geld geven kan iedere debiel. Zelf iets regelen dat hun er met hun zogenaamde wens voor een betere schonere wereld, als ze zelf iets moeten doen, uit hunzelf, is er vaak niet bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn gemiddeld genomen wat hoger opgeleide mensen, met ook het bijbehorende hogere gemiddelde salarisen bijbehorende hogere afdracht die o.a. ten goede komt aan 'hulp aan andere mensen'. Of bedoelde je meer zaken als actief zijn bij een lokale vereniging, helpen bij een verbouwing, enzovoort?
quote:
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.quote:
Oh er zijn genoeg uitzonderingen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb toch een ander beeld van het GL-volk, B_A
Maar dat geeft niet, zal ongetwijfeld ook per regio en netwerk verschillen.
Wat is 'het vrijwilligersgebeuren'? Ik zit ook nog wel een beetje in het lokale / alternatieve feestjes vrijwilligerscircuit, maar daar kom je logischerwijs geen PVV'er en enkel een verdwaalde VVD'er tegen. Ik kan niet echt beoordelen hoe in algemene zin per stroming de tijdsbesteding aan vrijwilligerswerk, mantelzorg, enzovoort is verdeeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, zelf iets doen. Geld geven kan iedere debiel. Zelf iets regelen dat hun er met hun zogenaamde wens voor een betere schonere wereld, als ze zelf iets moeten doen, uit hunzelf, is er vaak niet bij.
Ik heb heel lang in het vrijwilligersgebeuren gezeten en daar stikt het van het links en ook liberale volk, maar als dat wat ouders wordt en gaat werken enzo dan kan er weinig meer vanaf.
Hier is hij dan nog maar eens:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Rob Oudkerk of Paul Depla.
Valt me een beetje tegen van de HP.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
Laat mij toch in de waan dat jij elke avond Heidi Klum aanduwt
In de Economist van 5 feb stond nog wel een halfbakken rehabilitatie van Bush' Midden-Oosten beleid m.b.t. o.a. Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
In HP stond deze week een leuk artikel over goede Rep's en slecht democraten.
Ook mooi!quote:
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.quote:
VVD'ers beschouwen dat als broedermoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.
Natuurlijk is het prima, vooral zelf weten wat je doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is toch mooi broederschap een PvdA-wethouder die het in het fietsenhok doet met een VVD'er. Een beetje dom, maar ik kan me er niet druk om maken.
Ik ben 10+ jaar vrijwilliger (alle lagen) geweest van een poppodium en heb wat eigen initatieven gedaan voor verzamelen van oude pc shit om dat te fixen naar pc voor Afrika alsmede een zwik malarienetten en wat andere dingen, dus uhm, diverse soorten vrijwilligers/liefdadigheidswerk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is 'het vrijwilligersgebeuren'? Ik zit ook nog wel een beetje in het lokale / alternatieve feestjes vrijwilligerscircuit, maar daar kom je logischerwijs geen PVV'er en enkel een verdwaalde VVD'er tegen. Ik kan niet echt beoordelen hoe in algemene zin per stroming de tijdsbesteding aan vrijwilligerswerk, mantelzorg, enzovoort is verdeeld.
Een slotjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
Waar is die tattoo uit het ander topic van, betyar?
En de modjes laten het afweten, nog nooit zo lang twee parallele SC's gezien hier.
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere modsquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
Waar is die tattoo uit het ander topic van, betyar?
En de modjes laten het afweten, nog nooit zo lang twee parallele SC's gezien hier.
Niet nodig, dat kan de VVD prima zelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook bezig om de VVD op haar knieën te krijgen, één VVD'er per keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |