Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maatregel is absoluut een kloon, maar niet een van Voorschrift. VS is namelijk geen PVV-troll, in tegenstelling tot Maatregel.
quote:PVV-leider Geert Wilders wordt op zijn wenken bediend. De door hem gewenste tuigdorpen zijn er namelijk al. Dat stelt premier Rutte in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. "We noemen ze gevangenissen".
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Dit soort reacties verraden een kloon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Betaald je werkgever geen taxi?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heineken staat in de koelkast naast me op kantoor, maar auto staat op de parkeerplaats. Wat een tease, waarom doe ik me dit aan?
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.quote:
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.
PVV naast VVD is hard nodig.
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...quote:Hoe komt t dat jij altijd zo doorschiet?
Zeg gewoon Nee. Klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Nog 1,5 uur. Mits ik mijn beslissing op bezwaar af krijg.
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...
[..]
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
blijf ie lekker weg joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.quote:
Ik kies dan gewoon in "tuigdorp" te blijven wonen, 100x beter dan zo'n treurig provincie gat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Nee, dat stelde ik ook niet. Het was slecht een vriendelijke aanwijzing.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.
Dat mag, maar wie is Bram?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen fan van Du_Ke, maar eerder van Bram.
Mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |