Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Niet de personen als zodanig, maar er is weinig fantasie nodig om "voorschrift" en "maatregel" in dezelfde hoek te plaatsen. En dat is wrs wat Frollo bedoelde
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Niet de personen als zodanig, maar er is weinig fantasie nodig om "voorschrift" en "maatregel" in dezelfde hoek te plaatsen. En dat is wrs wat Frollo bedoelde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te waarderen, wist je dat?
Disney is altijd gaaf. Laatst nog Belle en het Beest gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is erg goed. Al heb ik 'm nu al iets van 8 jaar niet meer gezien.
Je laat je gezicht inderdaad betrekkelijk weinig zien in deze contreienquote:Och, mengen.Ik roep weleens wat en dan ga ik snel weer weg.
Heineken staat in de koelkast naast me op kantoor, maar auto staat op de parkeerplaats. Wat een tease, waarom doe ik me dit aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Frollo het volgende:
.... Love is in the air ...
Of het is bijna weekend, dat kan ook.
Lief zijn voor diegene, he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Nog 1,5 uur. Mits ik mijn beslissing op bezwaar af krijg.
Fuck schrijf je idd met ckquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in pils, maar op kantoor staat niks en ik had beloofd te komen eten bij iemand die niet drinkt en dus niks in huis heeft. Fuck!
Neem gewoon je eigen mee, we blijven wel Nederlanders hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in pils, maar op kantoor staat niks en ik had beloofd te komen eten bij iemand die niet drinkt en dus niks in huis heeft. Fuck!
Goed plan. Zo eerst effe langs de slijter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem gewoon je eigen mee, we blijven wel Nederlanders hè.
Jahaa, want als het om pilsjes gaat maken we geen grapjes, die moeten altijd voorhanden zijn, te gast bij een geheelonthouder of niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed plan. Zo eerst effe langs de slijter.
Ken ook een gozer die tot zn 25e geheelonthouder was. Tot hij op een dag besloot compleet uit zn plaat te gaan: bier, wijn, whiskey, coke, pillen. Van de een op de andere dag van god los.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaa, want als het om pilsjes gaat maken we geen grapjes, die moeten altijd voorhanden zijn, te gast bij een geheelonthouder of niet.
Hij woonde tot z'n 25e in Rijssen en verhuisde toen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken ook een gozer die tot zn 25e geheelonthouder was. Tot hij op een dag besloot compleet uit zn plaat te gaan: bier, wijn, whiskey, coke, pillen. Van de een op de andere dag van god los.
Uddel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij woonde tot z'n 25e in Rijssen en verhuisde toen?
Op de pittoreske Veluwe.quote:
Hutje op de hei bij Apeldoorn.quote:
Vergeet de aardappelen niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik stap in de auto. En dan rijd ik eerst maar effe langshuis, want een echte Nederlander neemt niet alleen mee, die zorgt ook dat het hem zo min mogelijk kost.
Gek he, een beetje mn eigen aardappelen slachtofferen ten behoeve van anderenquote:
Eigen volk eerst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek he, een beetje mn eigen aardappelen slachtofferen ten behoeve van anderen
quote:
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maatregel is absoluut een kloon, maar niet een van Voorschrift. VS is namelijk geen PVV-troll, in tegenstelling tot Maatregel.
quote:PVV-leider Geert Wilders wordt op zijn wenken bediend. De door hem gewenste tuigdorpen zijn er namelijk al. Dat stelt premier Rutte in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. "We noemen ze gevangenissen".
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Dit soort reacties verraden een kloon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iedereen die tegen je ageert en enigszins in het voordeel van de PVV spreekt, als kloon wegzet.
Wat een zielige troll ben je ook. Als het je wat oplevert, want dat is je bedoeling duidelijk, laat het even weten.
Betaald je werkgever geen taxi?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heineken staat in de koelkast naast me op kantoor, maar auto staat op de parkeerplaats. Wat een tease, waarom doe ik me dit aan?
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.quote:
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg aso gedrag waarvoor geen gevangenisstraf voor staat.
PVV naast VVD is hard nodig.
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig staan daar al boetes op. En bij meervoudige overtreding volgt daar vanzelf een celstraf op.
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...quote:Hoe komt t dat jij altijd zo doorschiet?
Zeg gewoon Nee. Klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef StarGazer het volgende:
Nog 1,5 uur. Mits ik mijn beslissing op bezwaar af krijg.
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach schei uit, voordat de politie bij overlast in actie komt...
[..]
De tijd van pappen en nahouden ben ik spuugzat. Het helpt niet...
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
blijf ie lekker weg joh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. HET LOOPT DE SPUIGATEN UIT!
Ik roep hierbij ROTTERDAM uit tot TUIGDORP nummero UNO!
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.quote:
Ik kies dan gewoon in "tuigdorp" te blijven wonen, 100x beter dan zo'n treurig provincie gat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zwartkijkers en boekhouders. Met beide win je de oorlog niet.
Nee, dat stelde ik ook niet. Het was slecht een vriendelijke aanwijzing.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb jou geen zwartkijker en boekhouder genoemd.
Dat mag, maar wie is Bram?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben geen fan van Du_Ke, maar eerder van Bram.
Mag dat?
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.quote:
Haha daar had ik ook al last vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen Moszkowicz en Du_ke. Als er twee personen zijn die ik niet met elkaar associeer dan zijn het die twee.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bevestigt mijn logische gevolgtrekking.
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grammaticaal niet klopt aan die zin.
Dat mag. Maar wie is Philipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is allemaal volstrekt logisch. Jij bent geen fan van du_ke, maar wel van Bram. Ik ben geen fan van Maxime, maar eerder van Phillip.
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om te beginnen hebben beiden een piemol.
Klopt. Ik vreet ze ook op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb jij je pepernoten nooit goed bestudeerd.
Dat klopt. Beide kan je nl eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef eriksd het volgende:
Het is een groente, net als pepernoten. Althans, in de zelfde mate vergelijkbaar als Bram en Du_ke
Hoe kan je nou opzien tegen zo'n huichelaar? Als er iemand duidelijk flexibel omgaat met normen en waarden dan is hij dat wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef eriksd het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)orce-settlement.html
Tof huis had Billy. Nu heeft hij nog maar 3 huizen a 34 miljoen
Is van na de 80s toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef eriksd het volgende:
We didn't start the fire is een vet nummer
album komt uit 89quote:
Jaren 80 trauma's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een verhalen in R&P zeg. Snel wegwezen daar.
Eens . Ik ben dan eerder een fan van zijn eloquentie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou opzien tegen zo'n huichelaar? Als er iemand duidelijk flexibel omgaat met normen en waarden dan is hij dat wel.
Daarom ben je nu hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een verhalen in R&P zeg. Snel wegwezen daar.
Nah. Zag een ov flirt draadje, stiekem altijd leuk om te lezen, komt ene Richard_prf klagen over dat hij zo lelijk is enzo. Dan is de lol er ook wel weer vanafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |