Pff dat dacht ik gister ook, erg gezellig maar nu valt het opstaan niet meequote:
Ik was bier aan he drinken met een plaatselijke SP'er en GL'er die gepest moesten wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
du_ke is fikkie aan het stoken denk ik en volgens mij zijn er niet echt andere mods
quote:Een van de boeren van "boer zoekt vrouw" ging trouwen
Een grote en gezellige bruiloft tot laat in de avond
Na het feest ging de boer voor het eerst naar bed met nieuwe boerin
De kersverse boerin ligt naakt in bed ,en zegt : ik heb het koud.....
De boer haalt een deken en legt het over haar heen
De kersverse boerin zegt : ik heb het nog steeds koud.....
De boer haalt nog een deken en legt dat er ook nog over.
De kersverse boerin zegt: vroeger thuis ging mijn vader op mijn moeder liggen als zij het koud had !
De boer zegt : we kunnen die oude man s nachts om 3 uur toch niet uit z'n bed bellen ?!
Ik kom er gewoon niet in aanraking. Ik heb het nog nooit gezien (ook niet toevallig) en zou niet eens weten op welk tijdstip het uitgezonden wordt. De mensen in mijn omgeving kijken ook geen boer zoek vrouw, dus ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er miljoenen naar dat programma kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
boer zoekt vrouw weet ik uitmuntend te ontwijken
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Monolith het volgende:
Ik ben ook bezig om de VVD op haar knieën te krijgen, één VVD'er per keer.
Ik denk dat de Mos de best betaalde schooldirecteur van Nederland is.quote:
Wasda?quote:
Mijn nieuwe UI met Harry van Bommel en Tofik Dibi.quote:
quote:de sp is tegen
About 2,910,000 results (0.30 seconds)
Anti-Egypte? Je bedoelt anti-Mubarak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef eriksd het volgende:
Wat een treurigheid zeg. Van Bommel de anti-Egypte demonstrant en een of andere giechelmarokkaan
Oh btw;
[..]
Tsja, geen idee. Waarom bemoeit de PVV zich met Israel? Het is mij sowieso een raadsel wat in de hoofden van bepaalde TK-leden rondgaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef eriksd het volgende:
Ohja, excuus. Laat onverlet dat ik nou al dagen probeer uit te vinden wat de SP daarmee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |