Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
Het vervolg op: [FB] For Personal Use Only
Zo dan, de zaak is op orde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goed
Om een uur of 21:00 gaat-ie open!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
schiet eens ff op Pietje&Gert, gooi het slotje van SST eraf en laat ons eens gaan beginnen
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenquote:
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenvoor ons
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!
Dank! Welkom op 194 straks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel plezier bij de Grande Opening straks
Remlof wel, die kan bij zijn e-mail.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun moet mailen voor een unban, de mods gaan daar niet over. Ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.
dat seg ik!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
Teun, heb je al gemaild voor je unban? Schiet es op!
Je hebt imo meer dan genoeg feedback gegeven. Teun moet gewoon mailen, als ie terug wil komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flauw.
Ik heb er werkelijk alles aan gedaan om iedereen te informeren, zelfs hoe eea gegaan is.
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Een permban? Lijkt mij stug, die worden echt heel heel heel sporadisch gegeven en zeker niet voor zulke relatieve niksjes in een sc. Hij weet wel dat ie moet mailen voor een unban?
Ik vind het ook jammer dat het meldtopic weg is. Nu moet je heel omslachtig op naam zoeken om te kijken of er een streepje door staat. En de (F)A's moesten even over een verantwoording nadenken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.quote:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan andersquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.
Nee, niet meer waar. Korte bans van bijvoorbeeld 48u (als je een tubgirl plaatst) worden tegenwoordig automatisch ge-unbanned. Lange bans niet. Teun valt onder de lange bans, net als anderen. Wat dat betreft krijgt Teun geen speciale behandeling.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Copycat het volgende:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan anders
Integendeel juist door het een en ander te laten doorsudderen zonder in te grijpen maar op het laatste moment pas naar zo'n groot machtsmiddel te grijpen maakt de schijn dat er een vooropgezet doel is geweest om hem te bannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
En dan zou er dus juist een uitzonderingspositie ontstaan ...
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er hier te uit en te na gesproken over hoe dat in zijn werk is gegaan, dus die vooropgezette schijn is imo nonsens. Een onafhankelijke (F)A heeft de discussie nagelezen en kwam tot deze banconclusie. Niks geen vooropgezetheid en ik vind die halfslachtig geuite beschuldiging ook not done.
optrutten muts. je hebt altijd mee lopen stoken als het om tuun ging, dus mondje houden. ga maar leren schrijven. "ik vindt" en zo.. linkje?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er hier te uit en te na gesproken over hoe dat in zijn werk is gegaan, dus die vooropgezette schijn is imo nonsens. Een onafhankelijke (F)A heeft de discussie nagelezen en kwam tot deze banconclusie. Niks geen vooropgezetheid en ik vind die halfslachtig geuite beschuldiging ook not done.
bek houwe homoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef llie het volgende:
Mannenbroeders en andere sletjes(ja, ik had nog een niet gebande kloon ergens liggen)
Stop nu maar over mijn ban, want ik kom voorlopig niet terug. Gewoon omdat ik voor 100 procent achter mijn uitspraken sta v.w.b. het omgaan van het crewsysteem door Pietjes en Gertjes.
Ik pas hier simpelweg niet meer, omdat ik niet (op een voor mij normale manier) vrijuit kan posten over wat ik vind of voel. Note op note is het gevolg, men is er op gespitst (uitlokking van de user zou je het ook kunnen noemen) en het uiteindelijke doel was en is uitsluiting.
Het is prima, echt waar. Ik vermaak mij wel en het gaat hier ook best goed zonder mij, let it be!!!
Mocht ik vroeg of laat weer de behoefte voelen om te posten, dan stuur ik wel een mailtje.
Ga lekker genieten van de zon, doe ik ook!
En de desbetreffende (F)A vond een langere ban op zijn plek na dat geNSB. Blijkbaar bewoordingen die niet met 48 uur weggepoetst zijn. Niet alle bans zijn standaard 48 uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.
Wordt het niet eens tijd dat je loslaat, knul? Het is aardig pathetisch, zoveel jaar later.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
optrutten muts. je hebt altijd mee lopen stoken als het om tuun ging, dus mondje houden. ga maar leren schrijven. "ik vindt" en zo.. linkje?
nsb-woordvoerster, scheer je wegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de desbetreffende (F)A vond een langere ban op zijn plek na dat geNSB. Blijkbaar bewoordingen die niet met 48 uur weggepoetst zijn. Niet alle bans zijn standaard 48 uur.
Die procedures, waar sommigen zo prat op gaan, de worden naar willekeur toegepast zoals het het beste uitkomt. Pietje komt opeens aankachelen met het verschil tussen korte en lange bans, daar staat niets over geschreven, in geen enkele policy en procedurequote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jou maar om de procedure
"loslaat"?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je loslaat, knul? Het is aardig pathetisch, zoveel jaar later.
Mwoah, als ik zie waarvoor en waarop je elke keer weer terugkomt, denk ik dat jij mij belangrijker maakt dan ik ben. Laat het gaan!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
"loslaat"?maak jezelf nu niet belangrijker dan je bent, gekkerd.
"zoveel jaren later".. alsof ik een hand in je onderbroek heb gestoken of zoiets
De duur van de ban wordt altijd per geval bekeken. Alleen sommige overtredingen komen zo vaak voor (tubgirl) dat de banduur daarvan inmiddels wel bekend isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.
eg wel! ik hep een pm van 7 maart 18.35 uur waarin je me vraagt wanneer je me weer mag aftrekken, leugenaarquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef llie het volgende:
Oh, nog even dit:
Voor het geval dat mensen denken dat ik achterlangs huilie huilie doe en dat daarom mijn ban hier onderwerp van gesprek is. Vanaf 3 maart heb ik niemand per PM of per email benaderd
Ik heb er dus geen moer mee te maken dat het hier aan de orde komt!
Richt een forum opquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, teun doet nu alsof ie hier niet wil posten
Ik wacht wel tot je gaat mailen.
Volgende week ofzo. en dan duurt het nog een week extra omdat je bent blijven posten.
Bullshit, een permban bestaat niet op FOK!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb begrepen van Teun dat hij een permban heeft gekregen daar waar ik vind dat een tijdelijke afkoelperiode meer op zijn plaats is en zeker in een slowchat.
Euh, ja, we doen een hele dag niets anders dan arme Teun in een val lokkenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Integendeel juist door het een en ander te laten doorsudderen zonder in te grijpen maar op het laatste moment pas naar zo'n groot machtsmiddel te grijpen maakt de schijn dat er een vooropgezet doel is geweest om hem te bannen.
Je joktquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef llie het volgende:
Oh, nog even dit:
Voor het geval dat mensen denken dat ik achterlangs huilie huilie doe en dat daarom mijn ban hier onderwerp van gesprek is. Vanaf 3 maart heb ik niemand per PM of per email benaderd
Ik heb er dus geen moer mee te maken dat het hier aan de orde komt!
Lieve Marrije, ik ga écht geen discussie voeren over teun en zijn ban.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:29 schreef Marrije het volgende:
Is dat een nee als antwoord op de vraag of hij weer terug kan komen?
Pi is
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, een permban bestaat niet op FOK!
De manier waarop het een en ander is gegaan is bijzonder vreemd vandaar mijn opmerking. Daar waar een verhitte discussie aan de gang is mag nog steeds verwacht worden dat mensen een afdoende antwoord krijgen. Niet voor niets rijzen de vragen hier bij gebruikers. Door daar iets over te zeggen neem je de wind uit de zeilen.quote:[..]
Euh, ja, we doen een hele dag niets anders dan arme Teun in een val lokken
Ik denk dat je moet gaan roeien met de riemen die je hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Door daar iets over te zeggen neem je de wind uit de zeilen.
nee, je kwam alleen vertellen hoe de vork nu echt echt echt in de steel zat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve Marrije, ik ga écht geen discussie voeren over teun en zijn ban.
ywquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, je kwam alleen vertellen hoe de vork nu echt echt echt in de steel zat.
bedankt
Dat ie jokt trek ik in, de mail en de post met kloon hebben elkaar gekruist.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je jokt
Geeft niet, jij mag dat.
Nou doei
Tof !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ie jokt trek ik in, de mail en de post met kloon hebben elkaar gekruist.
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Zie het maar als een kleuter die voor het eerst naar school gaat, dan mag hij ook altijd eerst even komen wennen. Dat is hier nu ook, eerst in hun afkicktopic en daarna mogen ze bij de grote mensen in de SC.
WHOAHAHA
ik zal bij jou ook ff een vol chemisch evenemententoilet in je tuin omver duwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:10 schreef Gert het volgende:
Alle da bleiben bis zum nach Schluss had ook gekund, maar in het kader van de naderende intergraatsie is dit toch wel een heel mooi, warm statement: de overkant wil graag, en de overkant is welkom.
Ik vind het geniaal, verse stront is goed voor cactussenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal bij jou ook ff een vol chemisch evenemententoilet in je tuin omver duwen![]()
thanks, vriend.
Check.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:12 schreef Toverheks het volgende:
Gert&Pietje
Kun je dit Topic naar het archief vegen Provox op Stream It Out, daarvoor in de plaats is deze er gekomen gewoon makelijk alles ineen.
DjProvox.....nieuws, feitjes en programmering.
Dank jullie wel.
es, that maquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
BBQ 25-26 juni #11 Let's just kiss and say goodbye
Heren, mag de overbodige y uit de tt?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
kan de TT van [SST Rehab] CzS #78 we zijn nog lang aan het afkicken
hersteld worden in
[SST Rehab] CzS #78 we zijn nog lang aan het afkicken
Alsjeblieft
Moeite is een groot woord, maar begrijp ik goed dat we het er helemaal niet meer over mogen hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, 2
Moeite mee?
Naar feedback aub.
Niet in de sc.
We beginnen uiteraard het hele circus niet weer opnieuw.
het nut van het oprakelen was volgens mij om te weerleggen dat er welzeker meer aan de hand was dan een stalker alleen (wat je crew dacht). hieruit voortvloeiend zou je je beslissing om iemand te bannen (op basis van relatief zeer weinig foute of grove info) kunnen terugdraaien. maar dat doe je lekker toch nietquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
Er is alleen geen enkel nut het op te rakelen, noch verder over te hebben.
Toch?
Topics zijn niet voor niets verwijderd, laten we het zo houden.
Lieve schat het heeft geen nutquote:Op zondag 3 juli 2011 14:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het nut van het oprakelen was volgens mij om te weerleggen dat er welzeker meer aan de hand was dan een stalker alleen (wat je crew dacht). hieruit voortvloeiend zou je je beslissing om iemand te bannen (op basis van relatief zeer weinig foute of grove info) kunnen terugdraaien. maar dat doe je lekker toch niet
Plaats 'm nog een keer en ook je postrechten komen niet terug.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Laat me niet lachen, ik weet nu al dat mijn post niet terug komt.
Maar het doet me deugd dat ik niet de enige ben die walgt van dit smerige zaakje.
Nu word ik bang, alsof ik me druk maak om mijn postrechtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Plaats 'm nog een keer en ook je postrechten komen niet terug.
Het is zo onderhand wel afgelopen.
Of jij je druk maakt, boeit me eerlijk gezegd niet echt. Ik zie dat de roddel- en misinformatiefabriek weer op volle toeren draait en dat is afgelopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik bang, alsof ik me druk maak om mijn postrechten![]()
Waar zeg ik trouwens dat ik het nog een keer ga plaatsen?
Kan er dan gewoon duidelijkheid komen? Zolang dat er niet is blijven de speculaties welig tieren. Iedereen hier is volwassen, er kunnen toch dingen besproken worden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Of jij je druk maakt, boeit me eerlijk gezegd niet echt. Ik zie dat de roddel- en misinformatiefabriek weer op volle toeren draait en dat is afgelopen.
Kennelijk niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen hier is volwassen, er kunnen toch dingen besproken worden?
Omdat niemand bereid is om het gewoon rustig te bespreken. Lijkt mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Er is een grote groep die zijn eigen waarheid heeft en daar niet vanaf te brengen is.
laatst nog in ermelo (is dat "buiten" genoeg?) geweest. zat daar een joch binnen de hele avond met z'n zonnebril opquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MODJEEEEEEEEE, TIEPVAUT IN TT!!! HELLUUUPPPPP
No prob, Ceed!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
bedankt Gerd, zal de volgende keer niet meer zo gillen
Boevje! Duivje!quote:
niet doorvertellenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Thx,,, ehh.. Dinges Mod. ergens....
Dankjewel Piet.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk, alle oude die niet in de reeks zaten er ook in gestopt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
Een gouden tand meer of minder, weet je
Mag er een nummer bij en sc?
Mag deze dicht RLS SC #1280 - Het is altijd de computerquote:
en, ben je al wat meer te weten gekomen, waardoor je een ander standpunt hebt ingenomen en de (voormalige) usertjes hier tegemoet kunt komen met enige zalvende woorden voor de uitspraken, gedaan door jou en nog een paar fa's, in deze feedback en in pm's?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het tot op de fokbodem uitzoeken.. Read my lips
Laat die mensen toch. Normaal moet je helemaal naar een sociale achterstandswijk om dit mee te maken. Hier kan het gewoon vanuit je luie stoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod een slotje op het Dinsdagavond Tekenen met Tonja topique gooien? Dit is niet leuk meer.
En misschien even een blik werpen in het DJProvox topique.
Bedankt vast.
Kan er gelijk ook een slotje op BB- Duitsland, want daar is óók al geen moer aan meer.... en zo kan ik nog wel even doorgaan,,,quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod een slotje op het Dinsdagavond Tekenen met Tonja topique gooien? Dit is niet leuk meer.
En misschien even een blik werpen in het DJProvox topique.
Bedankt vast.
Ik vraag niet om een slotje, dat deed Tonja zelf. Maar goed, de mods vinden dit ok. Wie ben ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Kan er gelijk ook een slotje op BB- Duitsland, want daar is óók al geen moer aan meer.... en zo kan ik nog wel even doorgaan,,,
BB Duitsland is prima, deel 55 al weer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een slotje, dat deed Tonja zelf. Maar goed, de mods vinden dit ok. Wie ben ik.
BB DE loopt gewoon, alleen zijn er weinig mensen die kijken. En?
Heb een nieuw deel geopend, dat ging best goed en de OP is bewaard gebleven... Maar het is nog geen reeks... Wie helpt mij even?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Reeksen worden gestart bij deel II als iemand op 'open nieuw deel' geklikt wordt. Mocht iemand een 'gewoon' deel II starten meld je dan ff hier.
Nu kan ik er nog geen reeks van maken.
SC = gedowngrade.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Oldbie op FOK! heeft nieuw topic geopend [RLS SC] #1319 Geen Punt en was nog niet op de hoogte van de automatische nummering....
Kunnen jullie het nummertje terug zetten naar 1319
quote:
Iets zegt me dat die vliezen wel zullen breken, of het moet een stuitligging zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]dank je Gert, en nu maar hopen dat ik hem aan heb staan zodra haar vliezen breken......
en Chanel haar Capknop in de aanslag heeft.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
RLS krijgt WIDM erbij dit seizoen, dus schrik vooral niet van de verdubbeling van 't aantal topics.
Done! (by PietjePukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef Piperidine het volgende:
Kunnen de achternamen misschien in de titel?.
WTF!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef Laysa het volgende:
Omg...werk aan de winkel voor Gert en Piet
als in Sissing?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF!!!![]()
Deze shit is eens per week, ain't it?
Dumpen in RLS!![]()
Nah, cool.![]()
Welkom!
HET IS FRITS!!
Ik heb het alleen van horen zeggen!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het alleen van horen zeggen!
Doet er sowieso een Frits mee?![]()
quote:Ik ga de volgende keer kijken!! Naar die kut mol shit.
Het is toch niet met dat wijf van boer zoek vrouw he.
Dat was flink wat seizoenen geleden, net zoals Sissingquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer kijken!! Naar die kut mol shit.
Ik heb het ook nog nooit gekeken....wie weet ga ik mee kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer kijken!! Naar die kut mol shit.
Of als er een nieuwtje is op deze media 't posten in het topicquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Of gewoon (zoals ik al aan het doen was eigenlijk) in ieders persoonlijke topic??
Sterktequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Oké.. dit is de eerste keer dat wij de WIDM-pieps gaan herbergen.
Leuk!![]()
Welkom!
Thanxquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
IK kijk elk jaar leuk programma WIDMquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gekeken....wie weet ga ik mee kijken
Dat vooralquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Maar verder bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.quote:
Oquote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.
Oh ja, ik moet je nog wat zeggen Gert, die van WIDM komen hier hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
Je chick had je ook moeten doorverwijzen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
[WIDM] Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
quote:
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Kan iemand me effe uitlegge wat die hardnekkig oppoppende Wiedem nou weer betekend?
En is er ook ergens een uitleg van die gele rls en roze rls en % en wdim ik snap er de balle van inmiddels!![]()
Thx!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.
1) Wiedem = [FAQ] Wie is de mol
2) Rood = lately in gepost, geel = wat minder lately
3) Omgekeerde % = het is een reeks
verhuisd naar een ander forumquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
mmm en waarom post jij daar dan nog maar zo sporadisch? ... en haal dat "crisismod" ook maar uit je sign, da's war einmalquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[RLS SC] #1363 - Spekglad of spiegelglad :?
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saaiquote:
Dat denk jij maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saai
Wat good old pietje zegt, dat topic kon ik nog wel vrij gemakkelijk vinden...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[x} zinvolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Voorzitter, ik zou alvast willen inbrengen dat de moderatie zeker niet vrij uit mag gaan en gaat over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
toch zou een debat om de schuldvraag wel leuk zijn!![]()
![]()
Done. Eens kijken of het tot #2 gaat komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef akveor het volgende:
Kan een mod #2 verwijderen uit de titel van dit topic: Big Brother AU 2012
Foutje. Bedankt!
Bedoel je soaps zoals GTST?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie ik dit subfora van soaps e.d. helemaal niks wat men in Zuid-Amerika novellas noemt.
Is daar een centraal topic voor of moet er 1 gewoon worden opgestart?
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
Klopt het dat je momenteel gewoon een nieuw topic in een reeks kan openen zonder mee te posten, of zonder rekening te houden met de lapo?
Maar dat was wel de eerste, misschien kan Gert gewoon even alsnog de verwijzing erin gooien, maar samenvoegen kan ook.quote:Op maandag 19 november 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
De kindjes willen zo graag een topic openen, maar als je ze een keer de kans geeft verkloten ze de boel.
Ergo: er zijn nu twee deeltjes 79 van Oop's topic. Kan een modje er misschien eentje weghalen?
Die van Jian (Stream van Opaatje #79 "De Vrienden van Opa") is foutief geopend (maakt geen deel uit van de reeks), dus het lijkt mij logisch om die naar /dev/null te verwijzen.
De eerste die op de "open nieuw topic" in een reeks klikt zodra het oude topic vol is, is de gelukkige.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar dat was wel de eerste, misschien kan Gert gewoon even alsnog de verwijzing erin gooien, maar samenvoegen kan ook.
En inderdaad de kindjes waren wat vergeten, maar ja die moeten ook zo snel handelen, omdat er één of andere halve dorpsmalloot continue op de loer ligt, die probeert elk topic weg te kapen omdat er zo nodig een geromantiseerde bullshit-OP boven moet!
Nou, wat mij betreft mag Peebeetje elk topic weer openen hoor, het was wat mij betreft de "sport" om één keer een andere OP erin te krijgen en dat is gelukt, want die stond ondertussen in beide topics. Dus Peebeetje mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 20 november 2012 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste die op de "open nieuw topic" in een reeks klikt zodra het oude topic vol is, is de gelukkige.
Met Pb is afgesproken dat ze op z'n minst om het topic verstek laat gaan als TS.
Ik dacht dat dit niet kon als er al een opvolger open was, maar het kan wel zie ik. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:41 schreef Jian het volgende:
Tjonge, tjonge, zo'n mod kan ook geen klote, nog niet eens effe achteraf een reeksverwijzinkje plaatsen.
Ik was al aangevangen met; "Ach, gut wat zie ik nou, nu zit het reeds halfvolle topic opeens wel in de reeks, het kon dus wel achteraf, hoe effectief, daar moet je mod .." Maar goed de rest kan ik nu dus laten zitten .......quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit niet kon als er al een opvolger open was, maar het kan wel zie ik. Weer wat geleerd.
Afijn, ik laat nu die van Scrut maar open, de gewenste OP is ook daar te bewonderen immers.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
En inderdaad de kindjes waren wat vergeten, maar ja die moeten ook zo snel handelen, omdat er één of andere halve dorpsmalloot continue op de loer ligt, die probeert elk topic weg te kapen omdat er zo nodig een geromantiseerde bullshit-OP boven moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ik ben een AmsterdammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak jij je maar geen zorgen hoor, mijn op was echt geen levenswerk en ongeveer een ruim kwartiertje werkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Vind het wel zielig voor Jian hoor........... nu gaat Schrutz er met de *eer* vandoor terwijl Jian al het voorwerk heeft gedaan, Jian jou OP vond ik mooi hoor vooral dat hartje met vrienden van Oop, Maar PB haar OP mag er ook wezen, dus wordt moeilijk kiezen voor mij als ik ook weer eens de kans krijg om een nieuw topic te openen.
![]()
Een kwartierquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak jij je maar geen zorgen hoor, mijn op was echt geen levenswerk en ongeveer een ruim kwartiertje werk
Ja een kwartier, inclusief het bewegend plaatje, kan jij het sneller?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een kwartierGekkie, je moet het voortaan gewoon aan een ander overlaten, ik pik die gewoon van PB als zei weer een gesjellige OP in elkaar geknutseld heeft
Ik kan het helemaal niet, daarom laat ik zulke dingen aan een ander overquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja een kwartier, inclusief het bewegend plaatje, kan jij het sneller?
Ze weten z'n huis te wonenquote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Arme Danny. Die is vast bedreigd door de Opa-gang.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Arme Danny. Die is vast bedreigd door de Opa-gang.
Thanks! Als iedereen helpt dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef Toverheks het volgende:
moet gewoon ff lachen om allles, leuk ook de uitleg van Gert, heb het gelezen Gert en succes
![]()
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.
Goed, je kritiek dat het veel te veel off topic is. Het opaatje-topic is een SC met een rode draad. Namelijk: opaatje. We hebben ervoor gekozen om het op die manier toe te staan omdat het topic dan levendig blijft. Er gebeurt niet genoeg op de streams om een heel strikte scheiding te gaan maken, zoals in de COS / SC tijd.
Ik probeer om de rode lijn in zicht te houden, en de SC wat in te dammen, maar ik ga daar niet te rigide in zijn, en alle SC wegmodereren of bij elk zijpaadje naar de RLS SC verwijzen.
Ik zie de toegevoegde waarde daar niet van en er is geen draagvlak voor.
Dus: je zult het hier qua Opaatje op FOK! mee moeten doen, daar komt het op neer.
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijk
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!
dank jequote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben het wel met hem eens hoor.
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met Gert, maar graag gedaan dan.
Jou kennende vast wel ergens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?
Dat is vooral de schuld van ene Scrutinizer, ik zou dan ook eens flink via PM en DM tegen hem aan gaan zeuren, succes daarmee, echtquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjes
En dat is je beste antwoord, de schuld bij een ander leggen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vooral de schuld van ene Scrutinizer, ik zou dan ook eens flink via PM en DM tegen hem aan gaan zeuren, succes daarmee, echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |