Foutje in de TTquote:
echt wel. Heeft ooit 15 jaar geleden eens een ongelukje gehad door in slaap vallen in de vrachtwagen. Gelukkig niks ernstigs, alleen blikschade en geen andere betrokkenen, maar sinds dat gebeurd is kijkt ie echt wel uit. Slaap is slaap en dan moet je slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, en terecht! Bovendien, een beroepschafeur zal de symptomen van vermoeidheid bij zichzelf wel kennen en geen zin heeft om zijn kindere, vrouw en vakantie op het spel te zetten.
moet je minder snoepen van de gerechten die je bereidquote:
Aan jou dit keer de eer danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
meoten we nu een modje roepen om de tekst aan te passen ofzo?
Ahum.... of in [FB] rELLE LACHE STUITERUH ff posten of als je echt lef hebt 'tquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom komt er nou geen modje? Ik roep toch......
staat er al!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum.... of in [FB] rELLE LACHE STUITERUH ff posten of als je echt lef hebt 't [ afbeelding ] knopje indrukken wat je nu bij iedere post ziet
Zou voor Pietje en Gert wél duidelijker zijn als ze weten wat de TIEPEVOUT ISquote:
Als ze op de link (blauwe gedeelte van de quote) drukken dan komen ze hier uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou voor Pietje en Gert wél duidelijker zijn als ze weten wat de TIEPEVOUT IS
ik mag toch aannemen dat Modjes heul goed kunnen lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze op de link (blauwe gedeelte van de quote) drukken dan komen ze hier uit.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef TjetMaster het volgende:
Tis toch wat, heb je een modje nodig, zijn ze erniet.
Hoi Maryquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tjet
![]()
Neu geloof ook dat Piet en Gertje tegenwoordig van de vroege vogels zijn
bvaste moet vaste worden Gerdquote:
kokje heeft beloofd een toetsenbord met grote toetsen te kopen morgenquote:
quote:
Vakantiestemming! *o*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bvaste moet vaste worden Gerd
en goeienavond overigens. Wij zijn hier in vakantiestemming en erg melig (tenminste, ik dan, spreek voor mezelf)![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, op mark z'n foon net een smsje, van het allerliefst schoonloeder, hoe laat we vertrekken morgen, komt ze zwaaien. Geen behoefte aan. Zal ik zeggen dat we om 16.00 ongeveer vertrekken (misschien ietsiepietsie vroeger)![]()
ik zeg trouwens helemaal niks
dat bedoel ik Gerd, vakantie!!!! Wij hier, allemaal, zo maar, in ene, weken zitten aftellen, en nu is het zover, en maakt Kokje een tiepvaut, maar het is hem vergeven, hij heeft veul gekookt vandaagquote:
Ga jij ook nog met vakantie Gert?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus we vertrekken om 16.00 uur, VERZEND
Psies, het is de telefoon van Mark toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, op mark z'n foon net een smsje, van het allerliefst schoonloeder, hoe laat we vertrekken morgen, komt ze zwaaien. Geen behoefte aan. Zal ik zeggen dat we om 16.00 ongeveer vertrekken (misschien ietsiepietsie vroeger)![]()
ik zeg trouwens helemaal niks
Ook dikke vingers?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus we vertrekken om 16.00 uur, VERZEND
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Gert het volgende:
Ben mobiel nu, maar als ik zo thuis ben pas ik de TT wel ff aan
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Gert het volgende:
Ben mobiel nu, maar als ik zo thuis ben pas ik de TT wel ff aan
that's the spiritquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kijk dat zijn de echte modjes hè mobiel reageren en dan toch later de TT aanpassen
Alvast topic in myat idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kijk dat zijn de echte modjes hè mobiel reageren en dan toch later de TT aanpassen
Ja! Na veel geglobetrot voor het eerst sinds lange tijd gewoon weer eens met de tent naar Frankrijk. Zin in! en jij? Of moet ik dan terug lezen?quote:
Kijk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt waar hè. Wat dat mens zich in ene weer in haar hoofd haalt. Vorige week scheldt ze me nog overhoop, en nu wil ze ons komen uitzwaaien. Ik heb er geen trek in hoor, en Mark ook niet, daar kan ik donder op zeggen, loopt ie morgen de hele ochtend te mopperen als ie dit leest. (sms dan he)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, het is de telefoon van Mark toch?![]()
Had ze maar moeten bellen idd.
[..]
Ook dikke vingers?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Na veel geglobetrot voor het eerst sinds lange tijd gewoon weer eens met de tent naar Frankrijk. Zin in! en jij? Of moet ik dan terug lezen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Na veel geglobetrot voor het eerst sinds lange tijd gewoon weer eens met de tent naar Frankrijk. Zin in! en jij? Of moet ik dan terug lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |