Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
Het vervolg op: [FB] For Personal Use Only
Zo dan, de zaak is op orde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goed
Om een uur of 21:00 gaat-ie open!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
schiet eens ff op Pietje&Gert, gooi het slotje van SST eraf en laat ons eens gaan beginnen
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenquote:
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenvoor ons
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!
Dank! Welkom op 194 straks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel plezier bij de Grande Opening straks
Remlof wel, die kan bij zijn e-mail.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun moet mailen voor een unban, de mods gaan daar niet over. Ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |