Bok zelf dan opquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opbokken met die zooi! Ik volg SS toch niet!
Prima idee!
weet ik veel...jij hebt blijkbaar een live cam op Gert ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet Gert eruit alsof ie een geintje maakt?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet Gert eruit alsof ie een geintje maakt?
Laat ik nou gedacht hebben dat RLS een eigen forum kreeg om de RLS'squote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik snap de verontwaardiging bij sommige users niet zo?
BB had ook altijd een apart subforum net als DGK, RLS is meer voor de kleinschalige projecten en wat Gert ook zei, voor Google en het vindbaar houden is dit een beter stap.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoorHeel logisch, om een forum te openen voor RLS'en, dat jarenlang open te laten ook al is er geen RLS en als er dan wél een RLS komt, dáár een apart forum voor te openen. Ik snap 'm, bro.
wie heeft het over een probleem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef koemleit het volgende:
haha djeez die lui die zich hier druk om te maken......
wat is nou in hemelsnaam het probleem van een apart forum?
nou d'r lijken er hier een paar behoorlijk in hun kut geschopt....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
wie heeft het over een probleem?
Dat lijkt maar zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou d'r lijken er hier een paar behoorlijk in hun kut geschopt....
haha djeez idd seg hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef koemleit het volgende:
haha djeez die lui die zich hier druk om te maken......
wat is nou in hemelsnaam het probleem van een apart forum?
Ik snap het wel een want het heeft iets onlogisch: eerst een RLS forum oprichten, en áls er dan een RLS komt die een eigen forum geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik snap de verontwaardiging bij sommige users niet zo?
BB had ook altijd een apart subforum net als DGK, RLS is meer voor de kleinschalige projecten en wat Gert ook zei, voor Google en het vindbaar houden is dit een beter stap.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, nu moet ik twee 3 SC's bij gaan houden
Ik zie niemand zich opwinden, het is alleen wel de domste move die ik ooit op Fok! heb gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef Gert het volgende:
Dat mensen zich echt gaan lopen opwinden over een apart forum snap ik dan weer niét, want wat zijn de nadelen nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |