Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
Het vervolg op: [FB] For Personal Use Only
Zo dan, de zaak is op orde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goed
Om een uur of 21:00 gaat-ie open!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
schiet eens ff op Pietje&Gert, gooi het slotje van SST eraf en laat ons eens gaan beginnen
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenquote:
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenvoor ons
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!
Dank! Welkom op 194 straks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel plezier bij de Grande Opening straks
Remlof wel, die kan bij zijn e-mail.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun moet mailen voor een unban, de mods gaan daar niet over. Ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.
dat seg ik!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
Teun, heb je al gemaild voor je unban? Schiet es op!
Je hebt imo meer dan genoeg feedback gegeven. Teun moet gewoon mailen, als ie terug wil komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flauw.
Ik heb er werkelijk alles aan gedaan om iedereen te informeren, zelfs hoe eea gegaan is.
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Een permban? Lijkt mij stug, die worden echt heel heel heel sporadisch gegeven en zeker niet voor zulke relatieve niksjes in een sc. Hij weet wel dat ie moet mailen voor een unban?
Ik vind het ook jammer dat het meldtopic weg is. Nu moet je heel omslachtig op naam zoeken om te kijken of er een streepje door staat. En de (F)A's moesten even over een verantwoording nadenken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.quote:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan andersquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.
Nee, niet meer waar. Korte bans van bijvoorbeeld 48u (als je een tubgirl plaatst) worden tegenwoordig automatisch ge-unbanned. Lange bans niet. Teun valt onder de lange bans, net als anderen. Wat dat betreft krijgt Teun geen speciale behandeling.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Copycat het volgende:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan anders
Integendeel juist door het een en ander te laten doorsudderen zonder in te grijpen maar op het laatste moment pas naar zo'n groot machtsmiddel te grijpen maakt de schijn dat er een vooropgezet doel is geweest om hem te bannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
En dan zou er dus juist een uitzonderingspositie ontstaan ...
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er hier te uit en te na gesproken over hoe dat in zijn werk is gegaan, dus die vooropgezette schijn is imo nonsens. Een onafhankelijke (F)A heeft de discussie nagelezen en kwam tot deze banconclusie. Niks geen vooropgezetheid en ik vind die halfslachtig geuite beschuldiging ook not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |