Stick zelf maar:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag 'ie stickay? Dan lijkt het nog wat
alsof iemand hier in dit sup-forum een "b" meer of minder waarneemptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand even de fout verbeteren in topic * waar wij onze eigen sv hebben* er staat Heben terwijl het Hebben moet wezen, dus 2 B`s, mijn eigen fout maar het staat zo stom.
Dankjewel.
Jep, donequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand even de fout verbeteren in topic * waar wij onze eigen sv hebben* er staat Heben terwijl het Hebben moet wezen, dus 2 B`s, mijn eigen fout maar het staat zo stom.
Dankjewel.
ach wat ben je toch een lieverd Pietje, jij hebt altijd goede hoop he, op een mooie afloopquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als iets voorbij is hoeft er niet per se een slotje op. Er kan nog nagepraat worden over dit overweldigende succes, of misschien komt er wel een vervolg ().
Oke Pietje ik zeg niks.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
(ff tussen ons, ik denk dat geen enkel onderdeel van studio Vlem een 2e kans verdient).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |