gaan jullie hossen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook nog... ik moet verdomme nog koken.
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Heb je wel een leuk pakje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Lulpijpje meid das echt balenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Tietklepje, dat is mooi klote!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boeie brabanders hebben toch alleen maar een boerenkiel met wantjes
Halloooooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.
Meet?! Welke meet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Vanwege die iPod? Je was toch op de Meet?
Dan sta je op straat met een redequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |