Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
Het vervolg op: [FB] For Personal Use Only
Zo dan, de zaak is op orde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had er al 1 ge opend maar bij jou gaat het dus ook niet gelijk goed
Om een uur of 21:00 gaat-ie open!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
schiet eens ff op Pietje&Gert, gooi het slotje van SST eraf en laat ons eens gaan beginnen
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenquote:
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij als RLSers hebben natuurlijk wel de primeur he, dus ff roepen in de SC, je gaat maar aftellenvoor ons
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik rol een rood tapijt uit, en er is champagne bij binnenkomst voor de RLS-bazen en bazinnen!
Dank! Welkom op 194 straks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Veel plezier bij de Grande Opening straks
Remlof wel, die kan bij zijn e-mail.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun moet mailen voor een unban, de mods gaan daar niet over. Ik kan je er dan ook geen antwoord op geven.
dat seg ik!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:11 schreef Marrije het volgende:
Teun, heb je al gemaild voor je unban? Schiet es op!
Je hebt imo meer dan genoeg feedback gegeven. Teun moet gewoon mailen, als ie terug wil komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flauw.
Ik heb er werkelijk alles aan gedaan om iedereen te informeren, zelfs hoe eea gegaan is.
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Een permban? Lijkt mij stug, die worden echt heel heel heel sporadisch gegeven en zeker niet voor zulke relatieve niksjes in een sc. Hij weet wel dat ie moet mailen voor een unban?
Ik vind het ook jammer dat het meldtopic weg is. Nu moet je heel omslachtig op naam zoeken om te kijken of er een streepje door staat. En de (F)A's moesten even over een verantwoording nadenken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daar er geen melding van bans meer wordt gedaan Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban is het onduidelijk voor gebruikers hoe lang een ban duurt van een user. Naast dat men zich niet meer mentaal kan voorbereiden vind ik het spijtig doordat met het verdwijnen van deze transparantie nu niet duidelijk is of er klassenjustitie wordt toegepast.
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.quote:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan andersquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Blijkbaar omdat hij nog geen automatische unban heeft gehad.
Nee, niet meer waar. Korte bans van bijvoorbeeld 48u (als je een tubgirl plaatst) worden tegenwoordig automatisch ge-unbanned. Lange bans niet. Teun valt onder de lange bans, net als anderen. Wat dat betreft krijgt Teun geen speciale behandeling.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Copycat het volgende:
Iedereen moet mailen voor een unban, dus dat is niet anders dan anders
Integendeel juist door het een en ander te laten doorsudderen zonder in te grijpen maar op het laatste moment pas naar zo'n groot machtsmiddel te grijpen maakt de schijn dat er een vooropgezet doel is geweest om hem te bannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Copycat het volgende:
En dan zou er dus juist een uitzonderingspositie ontstaan ...
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er hier te uit en te na gesproken over hoe dat in zijn werk is gegaan, dus die vooropgezette schijn is imo nonsens. Een onafhankelijke (F)A heeft de discussie nagelezen en kwam tot deze banconclusie. Niks geen vooropgezetheid en ik vind die halfslachtig geuite beschuldiging ook not done.
optrutten muts. je hebt altijd mee lopen stoken als het om tuun ging, dus mondje houden. ga maar leren schrijven. "ik vindt" en zo.. linkje?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is er hier te uit en te na gesproken over hoe dat in zijn werk is gegaan, dus die vooropgezette schijn is imo nonsens. Een onafhankelijke (F)A heeft de discussie nagelezen en kwam tot deze banconclusie. Niks geen vooropgezetheid en ik vind die halfslachtig geuite beschuldiging ook not done.
bek houwe homoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef llie het volgende:
Mannenbroeders en andere sletjes(ja, ik had nog een niet gebande kloon ergens liggen)
Stop nu maar over mijn ban, want ik kom voorlopig niet terug. Gewoon omdat ik voor 100 procent achter mijn uitspraken sta v.w.b. het omgaan van het crewsysteem door Pietjes en Gertjes.
Ik pas hier simpelweg niet meer, omdat ik niet (op een voor mij normale manier) vrijuit kan posten over wat ik vind of voel. Note op note is het gevolg, men is er op gespitst (uitlokking van de user zou je het ook kunnen noemen) en het uiteindelijke doel was en is uitsluiting.
Het is prima, echt waar. Ik vermaak mij wel en het gaat hier ook best goed zonder mij, let it be!!!
Mocht ik vroeg of laat weer de behoefte voelen om te posten, dan stuur ik wel een mailtje.
Ga lekker genieten van de zon, doe ik ook!
En de desbetreffende (F)A vond een langere ban op zijn plek na dat geNSB. Blijkbaar bewoordingen die niet met 48 uur weggepoetst zijn. Niet alle bans zijn standaard 48 uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.
Wordt het niet eens tijd dat je loslaat, knul? Het is aardig pathetisch, zoveel jaar later.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
optrutten muts. je hebt altijd mee lopen stoken als het om tuun ging, dus mondje houden. ga maar leren schrijven. "ik vindt" en zo.. linkje?
nsb-woordvoerster, scheer je wegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de desbetreffende (F)A vond een langere ban op zijn plek na dat geNSB. Blijkbaar bewoordingen die niet met 48 uur weggepoetst zijn. Niet alle bans zijn standaard 48 uur.
Die procedures, waar sommigen zo prat op gaan, de worden naar willekeur toegepast zoals het het beste uitkomt. Pietje komt opeens aankachelen met het verschil tussen korte en lange bans, daar staat niets over geschreven, in geen enkele policy en procedurequote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jou maar om de procedure
"loslaat"?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je loslaat, knul? Het is aardig pathetisch, zoveel jaar later.
Mwoah, als ik zie waarvoor en waarop je elke keer weer terugkomt, denk ik dat jij mij belangrijker maakt dan ik ben. Laat het gaan!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
"loslaat"?maak jezelf nu niet belangrijker dan je bent, gekkerd.
"zoveel jaren later".. alsof ik een hand in je onderbroek heb gestoken of zoiets
De duur van de ban wordt altijd per geval bekeken. Alleen sommige overtredingen komen zo vaak voor (tubgirl) dat de banduur daarvan inmiddels wel bekend isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als er werkelijk onafhankelijkheid was geweest dan had de conclusie moeten zijn dat Teun niet anders zou moeten worden behandeld dan de meeste gevallen en dus een autoban van 48 uur zou hebben gekregen. Als de moderatie tekort schiet mag daar niet de gebruiker daarvan het slachtoffer worden vind ik.
eg wel! ik hep een pm van 7 maart 18.35 uur waarin je me vraagt wanneer je me weer mag aftrekken, leugenaarquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef llie het volgende:
Oh, nog even dit:
Voor het geval dat mensen denken dat ik achterlangs huilie huilie doe en dat daarom mijn ban hier onderwerp van gesprek is. Vanaf 3 maart heb ik niemand per PM of per email benaderd
Ik heb er dus geen moer mee te maken dat het hier aan de orde komt!
Richt een forum opquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, teun doet nu alsof ie hier niet wil posten
Ik wacht wel tot je gaat mailen.
Volgende week ofzo. en dan duurt het nog een week extra omdat je bent blijven posten.
Bullshit, een permban bestaat niet op FOK!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik heb begrepen van Teun dat hij een permban heeft gekregen daar waar ik vind dat een tijdelijke afkoelperiode meer op zijn plaats is en zeker in een slowchat.
Euh, ja, we doen een hele dag niets anders dan arme Teun in een val lokkenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Integendeel juist door het een en ander te laten doorsudderen zonder in te grijpen maar op het laatste moment pas naar zo'n groot machtsmiddel te grijpen maakt de schijn dat er een vooropgezet doel is geweest om hem te bannen.
Je joktquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef llie het volgende:
Oh, nog even dit:
Voor het geval dat mensen denken dat ik achterlangs huilie huilie doe en dat daarom mijn ban hier onderwerp van gesprek is. Vanaf 3 maart heb ik niemand per PM of per email benaderd
Ik heb er dus geen moer mee te maken dat het hier aan de orde komt!
Lieve Marrije, ik ga écht geen discussie voeren over teun en zijn ban.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:29 schreef Marrije het volgende:
Is dat een nee als antwoord op de vraag of hij weer terug kan komen?
Pi is
Dat is fijn om te horen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, een permban bestaat niet op FOK!
De manier waarop het een en ander is gegaan is bijzonder vreemd vandaar mijn opmerking. Daar waar een verhitte discussie aan de gang is mag nog steeds verwacht worden dat mensen een afdoende antwoord krijgen. Niet voor niets rijzen de vragen hier bij gebruikers. Door daar iets over te zeggen neem je de wind uit de zeilen.quote:[..]
Euh, ja, we doen een hele dag niets anders dan arme Teun in een val lokken
Ik denk dat je moet gaan roeien met de riemen die je hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Door daar iets over te zeggen neem je de wind uit de zeilen.
nee, je kwam alleen vertellen hoe de vork nu echt echt echt in de steel zat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve Marrije, ik ga écht geen discussie voeren over teun en zijn ban.
ywquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, je kwam alleen vertellen hoe de vork nu echt echt echt in de steel zat.
bedankt
Dat ie jokt trek ik in, de mail en de post met kloon hebben elkaar gekruist.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je jokt
Geeft niet, jij mag dat.
Nou doei
Tof !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ie jokt trek ik in, de mail en de post met kloon hebben elkaar gekruist.
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Zie het maar als een kleuter die voor het eerst naar school gaat, dan mag hij ook altijd eerst even komen wennen. Dat is hier nu ook, eerst in hun afkicktopic en daarna mogen ze bij de grote mensen in de SC.
WHOAHAHA
ik zal bij jou ook ff een vol chemisch evenemententoilet in je tuin omver duwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:10 schreef Gert het volgende:
Alle da bleiben bis zum nach Schluss had ook gekund, maar in het kader van de naderende intergraatsie is dit toch wel een heel mooi, warm statement: de overkant wil graag, en de overkant is welkom.
Ik vind het geniaal, verse stront is goed voor cactussenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal bij jou ook ff een vol chemisch evenemententoilet in je tuin omver duwen![]()
thanks, vriend.
Check.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:12 schreef Toverheks het volgende:
Gert&Pietje
Kun je dit Topic naar het archief vegen Provox op Stream It Out, daarvoor in de plaats is deze er gekomen gewoon makelijk alles ineen.
DjProvox.....nieuws, feitjes en programmering.
Dank jullie wel.
es, that maquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
BBQ 25-26 juni #11 Let's just kiss and say goodbye
Heren, mag de overbodige y uit de tt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |