In het verdere verleden is ook bij de perspresentatie op een poster eens aangegeven wie er in welke volgorde zou afvallen.. Zeker met het aanpassen van de introfilmpjes zal men volgens mij een hint naar de volgorde van afvallen blijven geven..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef alf89 het volgende:
Vorig jaar was er toch al iets gedaan met dat je de afvallers zou gaan zien. Lijkt mij niet dat ze dat nu alweer zullen doen.
De cv's zijn volgens mij de cv's zoals van de officiele site.. Wat verwacht je terug te zien ?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:13 schreef DaMart het volgende:
Kan dit niet gewoon iets zijn wat we in een opdracht gaan terugzien, maar dan van alle kandidaten?
Die cv's kunnen natuurlijk terugkomen in een opdracht, net zoals ze wel eens met foto's van de kandidaten hebben gewerkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De cv's zijn volgens mij de cv's zoals van de officiele site.. Wat verwacht je terug te zien ?
Zeker, maar ik let specifiek op de cv's die in de uitzending in een paar frames getoond worden..quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die cv's kunnen natuurlijk terugkomen in een opdracht, net zoals ze wel eens met foto's van de kandidaten hebben gewerkt.
O wacht, ik dacht dat je dat in de intro had gezien, maar dat zit vlak voordat de timer begint van de eerste opdrachtquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zeker, maar ik let specifiek op de cv's die in de uitzending in een paar frames getoond worden..
Dat was ook mijn eerste gedachte. Past perfect in het overkoepelende topic.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef June. het volgende:
Kan dit niet in het algemene theorieën topic? Zo ontstaat er wel een beetje wildgroei aan topics
Imho is dat een topic over wie de mol is... Dit gaat over afvallers..quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef June. het volgende:
Kan dit niet in het algemene theorieën topic? Zo ontstaat er wel een beetje wildgroei aan topics
Dan zijn deze beelden dus opgenomen na alle opnames in Ijsland, anders moesten ze tig varianten gaan filmen... (als jou theorie klopt)quote:Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef Nostalgist het volgende:
Na enig zoek- en denkwerk heb ik een theorie over een duidelijke hint in de uitzending..
In uitzending 1 (zo rond 01 minuut 09) zijn twee cv's zichtbaar elk in twee frames. Het zijn de cv's van Marit en van Frits.
Óf het is imho een hint naar wie de mol is, door maar 9 cv's te gaan tonen in de rest van de uitzendingen, óf het is een hint naar wie er in welke volgorde gaan afvallen...
De plaatjes:
CV1 : Marit:
[ afbeelding ]
CV2 : Frits:
[ afbeelding ]
plaatjes zijn klikbaar
Ik neig sterk naar een hint in de richting van de afvallers.. In dit tempo (twee cv's per uitzending)zou immers in aflevering 5 al bekend zijn wie de mol is..
Marit winnaar en Frits verliezer ?
Ik ga verdere publicaties van cv's in de uitzending in dit topic volgen...
De cv's zijn later bij de montage, na de opnames, er ingeplakt..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef Paniohitus het volgende:
[..]
Dan zijn deze beelden dus opgenomen na alle opnames in Ijsland, anders moesten ze tig varianten gaan filmen... (als jou theorie klopt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |