quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
Een gouden tand meer of minder, weet je
Mag er een nummer bij en sc?
Mag deze dicht RLS SC #1280 - Het is altijd de computerquote:
en, ben je al wat meer te weten gekomen, waardoor je een ander standpunt hebt ingenomen en de (voormalige) usertjes hier tegemoet kunt komen met enige zalvende woorden voor de uitspraken, gedaan door jou en nog een paar fa's, in deze feedback en in pm's?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
Ik zal het tot op de fokbodem uitzoeken.. Read my lips
Laat die mensen toch. Normaal moet je helemaal naar een sociale achterstandswijk om dit mee te maken. Hier kan het gewoon vanuit je luie stoelquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod een slotje op het Dinsdagavond Tekenen met Tonja topique gooien? Dit is niet leuk meer.
En misschien even een blik werpen in het DJProvox topique.
Bedankt vast.
Kan er gelijk ook een slotje op BB- Duitsland, want daar is óók al geen moer aan meer.... en zo kan ik nog wel even doorgaan,,,quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef beequeen het volgende:
Kan een mod een slotje op het Dinsdagavond Tekenen met Tonja topique gooien? Dit is niet leuk meer.
En misschien even een blik werpen in het DJProvox topique.
Bedankt vast.
Ik vraag niet om een slotje, dat deed Tonja zelf. Maar goed, de mods vinden dit ok. Wie ben ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Kan er gelijk ook een slotje op BB- Duitsland, want daar is óók al geen moer aan meer.... en zo kan ik nog wel even doorgaan,,,
BB Duitsland is prima, deel 55 al weer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een slotje, dat deed Tonja zelf. Maar goed, de mods vinden dit ok. Wie ben ik.
BB DE loopt gewoon, alleen zijn er weinig mensen die kijken. En?
Heb een nieuw deel geopend, dat ging best goed en de OP is bewaard gebleven... Maar het is nog geen reeks... Wie helpt mij even?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Reeksen worden gestart bij deel II als iemand op 'open nieuw deel' geklikt wordt. Mocht iemand een 'gewoon' deel II starten meld je dan ff hier.
Nu kan ik er nog geen reeks van maken.
SC = gedowngrade.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
Oldbie op FOK! heeft nieuw topic geopend [RLS SC] #1319 Geen Punt en was nog niet op de hoogte van de automatische nummering....
Kunnen jullie het nummertje terug zetten naar 1319
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |