dan zet ik de muts maar vast opquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
ga maar even een spelletje spelen. Kijk straks wel of er nog iemand langskomt hier![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zet ik de muts maar vast op
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoorquote:
dacht kom vast in de sfeerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoor
beetje vroegquote:
avond muisquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, maar, maar .... het is eerst nog maar 43 daagjes tot Halloween
navond
quote:
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kok
Kaat
Was al even bang dat iedereen al zou zijn slapen
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschietenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehad
en dat vind jij zo jammer hequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschieten
Collega football op Eurosport2 (Notre Dame vs Michigan State), broerlief vindt het net zo'n erge sport als voetbal dus is bijtijds weggegaan
Ach, had het wel gezellig gevonden als hij was blijven kijken. Had zelf echt geen zin een film, en hij dus wel. Dus ik nu maar even football kijken, en hij naar huis om een film te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot een uur of 4. en om 8 stond ik er weer naastquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |