dan zet ik de muts maar vast opquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
ga maar even een spelletje spelen. Kijk straks wel of er nog iemand langskomt hier![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan zet ik de muts maar vast op
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoorquote:
dacht kom vast in de sfeerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Hey Kokkie. Ik vind je je eigen muts mooier staan hoor
beetje vroegquote:
avond muisquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, maar, maar .... het is eerst nog maar 43 daagjes tot Halloween
navond
quote:
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehadquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kok
Kaat
Was al even bang dat iedereen al zou zijn slapen
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschietenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
bijna wel ja, was niemand, en heb vannacht wel een uur of 4 gehad
en dat vind jij zo jammer hequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag idd dat je niet kon slapen, dus maar zombies was afschieten
Collega football op Eurosport2 (Notre Dame vs Michigan State), broerlief vindt het net zo'n erge sport als voetbal dus is bijtijds weggegaan
Ach, had het wel gezellig gevonden als hij was blijven kijken. Had zelf echt geen zin een film, en hij dus wel. Dus ik nu maar even football kijken, en hij naar huis om een film te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot een uur of 4. en om 8 stond ik er weer naastquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat vind jij zo jammer he
Zo goed alsquote:
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachtenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Heb weer vensterbanken op het noorden, en de wand van de gang in mijn woonkamer staat ook weer in de verf.
Eens kijken of ik in november een nieuwe vloer er in kan gooien, en de rest van de muren/plafonds/kozijnen schilderen.
Hmmmm.... ik lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot 2 uur, maar kwam er pas om 9:30 uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
lag er iets na 12 in, en heb zo'n beetje ieder kwartier gezien tot een uur of 4. en om 8 stond ik er weer naast
Vloer ziet er echt niet meer uit. Heb de afgelopen twee jaar letterlijk niet de energie gehad om die in de olie te zetten. En een houten vloer zonder olie reageerd niet zo best op natte substanties.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachten
Maar jij laat het toch schilderen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik ook gepland voor november. vloer moet nog maar een jaar wachten
heb ook laminaat, maar het ergste is om alles eruit te halen. is helemaal door gelegd in huis. zonder drempels dus. Als ik begin moet ik het ook afmaken. En die zooi van 4 hoog naar beneden brengen is nog het ergst. Daarbij heb ik ook geen aanhanger of bus tot mijn beschikking om de boel af te voerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vloer ziet er echt niet meer uit. Heb de afgelopen twee jaar letterlijk niet de energie gehad om die in de olie te zetten. En een houten vloer zonder olie reageerd niet zo best op natte substanties.
Krijg nu toch geld van de verzekering, dus komt lekker makkelijk klik-laminaatje in.
ligt wel in de planning, totdat ik weer eigenwijs ga doen en er toch zelf aan ga beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij laat het toch schilderen dan?
Dat probleem heb ik ook, gelukkig wel een lift. Broerlief heeft een aanhanger dus die kan het meteen afvoeren voor me. Probleem bij mij zijn vooral de zware piano en kasten in de slaapkamer. Moet dus deel voor deel doen, en iemand moet echt helpen met het verplaatsen van die meubelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook laminaat, maar het ergste is om alles eruit te halen. is helemaal door gelegd in huis. zonder drempels dus. Als ik begin moet ik het ook afmaken. En die zooi van 4 hoog naar beneden brengen is nog het ergst. Daarbij heb ik ook geen aanhanger of bus tot mijn beschikking om de boel af te voeren
Niet eigenwijs doen, is niet goed voor je gezondheidquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt wel in de planning, totdat ik weer eigenwijs ga doen en er toch zelf aan ga beginnen
vast wel, heb het nog niet echt gevraagd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eigenwijs doen, is niet goed voor je gezondheid![]()
Lig jij straks ook weer dagen plat.
Wil je mams hubbie niet (meer) helpen?
heb ook wel een lift, en meubels zijn zo verplaatst. Alleen de kledingkast en het bed moet ik afbrekenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, gelukkig wel een lift. Broerlief heeft een aanhanger dus die kan het meteen afvoeren voor me. Probleem bij mij zijn vooral de zware piano en kasten in de slaapkamer. Moet dus deel voor deel doen, en iemand moet echt helpen met het verplaatsen van die meubelen.
Gewoon wel vragen hoor. Er is vast iets wat jij terug kan doen voor ze (zonder dat je hoeft te koken)quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast wel, heb het nog niet echt gevraagd.
vast el, maar zo werkt het niet bij ons. We doen het gewoon. En als hij niet wil(kan) heb ik ook nog een zwagerquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon wel vragen hoor. Er is vast iets wat jij terug kan doen voor ze (zonder dat je hoeft te koken)
Als het zover is geef je me maar een belletje, heb dan weer redelijk wat ervaring met slopen/leggen van vloeren, en met zijn tweeën is het altijd sneller gedaan dan alleen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook wel een lift, en meubels zijn zo verplaatst. Alleen de kledingkast en het bed moet ik afbreken
Wel zo prettig op die manier. Met name mijn oudste zuster houdt echt een lijst bij, bij wie zij of haar man wat en voor hoelang gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
vast el, maar zo werkt het niet bij ons. We doen het gewoon. En als hij niet wil(kan) heb ik ook nog een zwager
ik begrijp dat soort dingen niet. Is bij ons in het gezin gelukkig niet zo. Moet wel zeggen dat ik niet iedereen meer help. Stond altijd voor iedereen klaar, maar ben ik van terug gekomenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel zo prettig op die manier. Met name mijn oudste zuster houdt echt een lijst bij, bij wie zij of haar man wat en voor hoelang gedaan hebben.
En broerlief zegt wel dat hij het niet erg vindt om mij te helpen, maar ik denk dat hij zich toch wel wat verplicht voelt.
Ik weet ook niet waar het vandaan komt hoor. Mijn vader was zo echt niet, die hielp altijd iedereen, zonder er een probleem van te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik begrijp dat soort dingen niet. Is bij ons in het gezin gelukkig niet zo. Moet wel zeggen dat ik niet iedereen meer help. Stond altijd voor iedereen klaar, maar ben ik van terug gekomen
dat soort dingen bedoel ik dus. en als jij iets vraagt hebben ze geen tijd. Heb ik bij mijn zus geen last van gelukkig. Als ik iets vraag doet ze het. Maar ik vraag niet zoveelquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het vandaan komt hoor. Mijn vader was zo echt niet, die hielp altijd iedereen, zonder er een probleem van te maken.
Ik vind het meestal niet zo'n probleem om iemand te helpen. Alleen toen mijn zusje wel erg vaak mij liet baby-sitten om zelf een avond te kunnen stappen, terwijl manlief aan het sporten was, heb ik gezegd dat ik dat niet echt op prijs stel.
is het weer zoverquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zombies weer verholpen, ik ga zalig een paar uurtjes![]()
Morgenavond moet ik trouwens werken
Gelukkig dan toch dat jullie wel gewoon voor elkaar klaar staan. Moet je alleen wel misschien wat vaker hulp vragenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort dingen bedoel ik dus. en als jij iets vraagt hebben ze geen tijd. Heb ik bij mijn zus geen last van gelukkig. Als ik iets vraag doet ze het. Maar ik vraag niet zoveel
ben meer van het gevenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig dan toch dat jullie wel gewoon voor elkaar klaar staan. Moet je alleen wel misschien wat vaker hulp vragen
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is het weer zover![]()
Ben morgen vrij.
Mijn zombies zijn ook weer weg![]()
truste
wel zo handig als je wilt blijven functionerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, komt omdat ik afgelopen week vrij was, en maandagmorgen een van mijn systemen overschreven gaat worden, en ik dus eerst nog wat gegevens uit dat systeem moet veiligstellen
quote:
komt goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en slaap
en veel plezier op je vrije dag
Piep zegt de badeend als je erin knijptquote:
Thuisquote:
Moet af en toe nog werken hèquote:
Dat doe je dan maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thuis
[..]
Moet af en toe nog werken hè
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed gingquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwamquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
met mij wel, met m'n vader gaat 't ook de goede kant op, maar hij is en blijft stronteigenwijs. Daarbij hebben zowel mijn vader als moeder nogal erg veel broers en zussen, dus ik had zondagavond een schorre keel van 't praten en ik was gewoon kapotquote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed ging
quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar in je eigen tijd![]()
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwam
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dusquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
gewond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemen![]()
Lastig zo met een hand typen als je het met twee gewend bent
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehadquote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dus
quote:
wat heb je gedaan ( heb geen google+)quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was een bloedbad google+ fotootje
En je kan zelf op dit moment helemaal niets doen om de situatie te veranderden, dus tig keer hetzelfde verhaal zeggen (hoe lief bedoelt de belangstelling ook is), is best vermoeiendquote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehad
Een ui die niet in de tomatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vingerquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan ( heb geen google+)
quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een ui die niet in de tmatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vinger![]()
Ik moet toch dat boek van kokje over snijtechnieken maar bestellen
quote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je ermee naar de dokter gemoeten om te hechten?? Kan anders lang duren als het een diepe wond is
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genasquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt mequote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
Ik weet zeker dat het goed schoon gebloed is.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genas
Pleisters werken niet bij zo'n flinke wond, was binnen 2 sec. doorweekt. Daarom maar steriel gaasje en flink verbinden, en dat lukt mij niet alleenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke postsquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
(moest nog wel even klungelen met google+ wist gebruikersnaam/wachtwoord effe tijdelijk niet meer)
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackoutquote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke posts
Dat herken ikquote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackout
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat herken ikMaar je weet zelf wel waar die blackout vandaan komt
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.
Dus ik ga zometeen maar vertraagd HNTM kijken. Mark is morgen vrij en zit nog effe op de Wii te spelen, z'n favo spel COD Black Ops, gaat met een kwartiertje z'n bedje in
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maarquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijken
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemistquote:
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooitquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemist
Daarom schiet ik zombies afquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
doei kaatjequote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooit![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?
word beetje nerveus van die zombiedingen, weet ook niet wat 't isquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gistermiddag gezellig met man en zoon zitten kijken. Is leuk
weet niet waar Drassss is. Kokje volgens mij idd werkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
blijven wij nog met z'n tweetje over Muis.
Drasss weg vandaag?
Kokje tuurlijk nog druk aan het kokkerellen
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zag hier dat 't van 't weekend niet erg drukjes was in hier. Iedereen met z'n leven bezig
Is je eten nog wel gelukt na je bloederige incident? Of alles weg kunnen gooien omdat 't onder 't bloed zat? Of na je ongeluk gewoon geen trek meer?
lekker, rijstepap met basterdsuikerrrrrquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.
Niets weg hoeven gooien gelukkig, maar de tomatensoep moet tot morgen wachten. Maar 'comfort food' gemaakt in de vorm van rijstepap met bruine basterdsuiker om wat naar binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |