komt goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en slaap
en veel plezier op je vrije dag
Piep zegt de badeend als je erin knijptquote:
Thuisquote:
Moet af en toe nog werken hèquote:
Dat doe je dan maar in je eigen tijdquote:Op maandag 19 september 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thuis
[..]
Moet af en toe nog werken hè
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed gingquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwamquote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik was tijdelijk afwezig, had effe wat anders aan de kop
Nog steeds wel, maar ik ben 'dr weer
met mij wel, met m'n vader gaat 't ook de goede kant op, maar hij is en blijft stronteigenwijs. Daarbij hebben zowel mijn vader als moeder nogal erg veel broers en zussen, dus ik had zondagavond een schorre keel van 't praten en ik was gewoon kapotquote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou ben blij dat je er weer even bent, maakte me al zorgen dat het niet goed ging
quote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar in je eigen tijd![]()
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht wel aan je hoor, omdat je zelfs niet op twitter voorbij kwam
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemenquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dusquote:Op maandag 19 september 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik had er effe allemaal geen zin in. Was op een gegeven moment blij dat de telefoon niet meer ging en de deurbel ook niet meer ging. Dus ik heb nog wat TV gekeken, in m'n bed. En die TV heb ik vannacht om een uur of drie maar uitgezet
gewond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle begrip voor hoor, even tijd voor jezelf nemen![]()
Lastig zo met een hand typen als je het met twee gewend bent
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehadquote:Op maandag 19 september 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is wel logisch, maar omdat je ook gisteravond niet kwam, dacht ik dat het niet goed ging. Maar gelukkig wel dus
quote:
wat heb je gedaan ( heb geen google+)quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was een bloedbad google+ fotootje
En je kan zelf op dit moment helemaal niets doen om de situatie te veranderden, dus tig keer hetzelfde verhaal zeggen (hoe lief bedoelt de belangstelling ook is), is best vermoeiendquote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb gisteren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat visite gehad en telefoon. Ook begrijpelijk natuurlijk, maar op een gegeven moment heb je 't wel gehad
Een ui die niet in de tomatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vingerquote:Op maandag 19 september 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan ( heb geen google+)
quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een ui die niet in de tmatensoep wilde belanden. Mes schoot fors in mijn vinger![]()
Ik moet toch dat boek van kokje over snijtechnieken maar bestellen
quote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je ermee naar de dokter gemoeten om te hechten?? Kan anders lang duren als het een diepe wond is
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genasquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt mequote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is aan de bovenkant vanaf tweede kootje naar eerste kootje een flinke flap gefileerd.
Buurman heeft mij moeten verbinden, en die arme man kan niet eens tegen bloed
Ik weet zeker dat het goed schoon gebloed is.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en weet je ook zeker dat het goed schoon is? vergis je niet in zo'n wond hoor. Heb ook wel eens gedacht dat een arts niet nodig was, maar heeft heel lang geduurd voor het genas
Pleisters werken niet bij zo'n flinke wond, was binnen 2 sec. doorweekt. Daarom maar steriel gaasje en flink verbinden, en dat lukt mij niet alleenquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke postsquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zit goed ingepakt in ieder geval nu, maakt het typen wel wat moeilijk ja lijkt me
(moest nog wel even klungelen met google+ wist gebruikersnaam/wachtwoord effe tijdelijk niet meer)
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackoutquote:Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kom dagelijks op google en op g+. IBenny heeft dagelijks leuke posts
Dat herken ikquote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kijk er eigenlijk ook dagelijks wel, maar ik had effe een tijdelijke blackout
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat herken ikMaar je weet zelf wel waar die blackout vandaan komt
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n hoofd zit een beetje vol momenteel.
Dus ik ga zometeen maar vertraagd HNTM kijken. Mark is morgen vrij en zit nog effe op de Wii te spelen, z'n favo spel COD Black Ops, gaat met een kwartiertje z'n bedje in
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maarquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig aan blijven doen, en idd gewoon lekker tv kijken
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemistquote:
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooitquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?quote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
thanks, was het al vergeten op te nemen. Mja maar 10 minuten gemist
Daarom schiet ik zombies afquote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n spelletjes helpen ook wel, verstand op nul, en oogsten maar
doei kaatjequote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat werkt goed, echt. Doe ik ook vaak als er weer iets aan de hand is, of mijn hoofd vol zit, zie jullie misschien straks nog wel en anders tot ooit![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je de eerste twee afleveringen al gezien?
word beetje nerveus van die zombiedingen, weet ook niet wat 't isquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gistermiddag gezellig met man en zoon zitten kijken. Is leuk
weet niet waar Drassss is. Kokje volgens mij idd werkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
blijven wij nog met z'n tweetje over Muis.
Drasss weg vandaag?
Kokje tuurlijk nog druk aan het kokkerellen
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zag hier dat 't van 't weekend niet erg drukjes was in hier. Iedereen met z'n leven bezig
Is je eten nog wel gelukt na je bloederige incident? Of alles weg kunnen gooien omdat 't onder 't bloed zat? Of na je ongeluk gewoon geen trek meer?
lekker, rijstepap met basterdsuikerrrrrquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaterdag had ik mijn broer hier, gisteravond moest ik werken.
Niets weg hoeven gooien gelukkig, maar de tomatensoep moet tot morgen wachten. Maar 'comfort food' gemaakt in de vorm van rijstepap met bruine basterdsuiker om wat naar binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |